Μετά από λίγο το αυτοκίνητο σταμάτησε. Έκλεισα τα μάτια μου και τους άκουσα όλους που βγήκαν από το αυτοκίνητο. Ο Mark ήρθε πίσω για να μας πάρει και το κατάλαβα πως ήταν αυτός αφού άκουσα την φωνή του. Μου έριξε νερό και άνοιξα τα μάτια μου κάνοντας πως δεν ήξερα τίποτε. Μετά έριξε νερό στην ky και ξύπνησε και αυτή. Προσποιήθηκα πως δεν ήξερα πως ήταν και αυτός μέσα στο κόλπο. Πρέπει να τον κάνω να ομολογήσει την αλήθεια. Αυτή την στιγμή δεν είναι ασφαλές να τον αντιμετωπίσω γιατί είναι ξεκάθαρο ότι μπορεί να κάνει το οτιδήποτε και είναι το τελευταίο πράγμα που θέλω τώρα."Mark....ω Θεέ μου.... είσαι καλά... φοβάμαι.... που είμαστε" είπα κοιτάζοντας τον ανήσυχη.
Φυσικά και φοβόμουν. Αλλά τώρα πρέπει να ενεργήσω έξυπνα και να είμαι τολμηρή. Για μια στιγμή φάνηκε σοκαρισμένος αλλά αμέσως χαμογέλασε σατανικά.
Το ήξερα πως θα γινόταν αργά ή γρήγορα.
"Τι είναι τόσο αστείο.... φίλε έχω φρικάρει και εσύ χαμογελάς.... ο Adrain θα είναι έξω φερνών μαζί μου τώρα.... πάμε πίσω" είπα προσπαθώντας να το παίξω χαζή αν και ήξερα ακριβώς τι θα γίνει.
"αχχαχαχαχαχαχα δεν κατάλαβες σωστά?" ρώτησε χαλαρά.
Μαλάκα φυσικά κατάλαβα.
Κατάλαβα τι προσπαθείς να κάνεις.
Αλλά υποθέτω εσύ δεν κατάλαβες ότι προσποιούμαι την χαζή.
"να καταλάβει τι?" ρώτησε η ky
"Απλά κατεβείτε και οι δύο από το αναθεματισμένο αυτοκίνητο" διέταξε αυστηρά και μας τράβηξε από τα μαλλιά.
Ένιωσα πως προσπαθούσε να ξεριζώσει τα μαλλιά μου.
"Αουτς Mark τι κάνεις?" Τσίριξα.
"Πρόσεχε πως μου μιλάς κοριτσάκι." Είπε σπρώχνοντας μας σε ένα διάδρομο.
Ο διάδρομος ήταν σκοτεινός και υγρός. Μόνο από μια μικρή χαραμάδα φαινόταν λίγο φως. Το μέρος ήταν αρκετά τρομακτικό. Μας οδήγησε σε ένα δωμάτιο και μας έσπρωξε μέσα με τέτοια δύναμη που πέσαμε και οι δύο μας στο πάτωμα. Μας έδεσε τα χέρια και μας κοίταξε από πάνω έως κάτω.
"Πρέπει να παραδεχθώ ότι ο Adrian και ο Kurt έκαναν εξαιρετικές επιλογές..." είπε φλερτάροντας.
Μπάσταρδε.
"σκάσε σκουπίδι μην μολύνεις το όνομα τους αναφέροντας το με το βρώμικο σου στόμα " του φώναξα.
Αμέσως το μετάνιωσα αφού ένιωσα ένα οξύ πόνο στο μάγουλο μου... με χαστούκισε και η άκρη των χειλιών μου άρχισε να αιμορραγεί. Μπορούσα να γευτώ το αίμα στα χείλη μου.
"Δειλέ" μουρμούρισα αλλά είμαι σίγουρη πως το άκουσε.
Το ξέρω ότι το παρατραβώ αλλά αυτό είναι.
"Για ξαναπές το" απαίτησε ερχόμενος πιο κοντά μου.
Χλεύασα και ρόλαρα τα μάτια μου. Αλλά η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά από τον φόβο μου που νόμιζα θα πάθω ανακοπή.
"Είπα ξαναπές το" φώναξε τόσο δυνατά που η φωνή του αντήχησε.
"Είπα πως είσαι ένας δειλός και δεν το μετανιώνω που το είπα. Το είπα μια φορά αλλά θα το ξαναπώ ακόμα χίλιες ότι είσαι ένας δειλός." Με διέκοψε πιάνοντας με από το κεφάλι και σπρώχνοντας με ενάντια στον τοίχο.
Το κεφάλι μου χτύπησε στον τοίχο και ένιωσα λίγη ζαλάδα λόγω της σύγκρουσης. Ένιωσα να βγαίνει ένα καρούμπαλο.
Γαμώτο.
Στην τελική με την συμπεριφορά που έχει μετά το πάρτι αμφιβάλλω αν το πραγματικό του όνομα του είναι Mark.
"Φύγε από πάνω της ηλίθιε." Φώναξε η ky.
Πήγε προς το μέρος της και της έπιασε τα χέρια βάζοντας τα πίσω από την πλάτη της.
Μετά την κράτησε από το πιγούνι λέγοντας της. "Κοίτα δεν ενδιαφέρομαι να σπαταλήσω άλλο χρόνο με εσάς τις δύο για αυτό μην ανακατεύεσαι διαφορετικά θα σε κάνω εγώ να σκάσεις." Με αυτό την έσπρωξε πίσω ρίχνοντας την στο πάτωμα και κάνοντας την να τσιρίξει από τον πόνο.
Με κοίταξε για ακόμα μια φορά και έφυγε από το δωμάτιο χτυπώντας την πόρτα πίσω του.
Ένας άλλος άντρας μπήκε στο δωμάτιο, μας κοίταξε χαμογελώντας και κλείδωσε την πόρτα από την έξω μεριά. Μάλλον θα νομίζουν ότι είμαστε αδύναμες λόγω της εξωτερικής μας εμφάνισης.
Αλλά περιμένετε μέχρι να έρθει ο Adrian.
"Τι θα κάνουμε" ρώτησε η ky καθώς ήρθε πιο κοντά μου.
Χαμογέλασα και της απάντησα "ήδη έκανα αυτό που έπρεπε. Τώρα πρέπει απλά να περιμένουμε να συμβεί."
"Τι εννοείς?"
"Όταν ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητο και λιποθύμησες εγώ ....." της είπα όλα όσα συνέβησαν και πως έκρυψα το τηλέφωνο μου και πως ειδοποίησα τον Adrian.
"Έχεις μυαλό τελικά" είπε χαμογελώντας.
"Αν δεν ήταν δεμένα τα χέρια μας θα έκανα πολύ περισσότερα." Απάντησα κοιτώντας τα δεμένα μας χέρια.
Ποτέ δεν το πίστευα ότι θα έπαιρνα τον Adrian για να με ξεπλέξει από κάπου.
Ο τύπος που νόμιζα ότι είναι μπελάς τώρα θα έρθει και θα με βγάλει από μπελάδες.
Τουλάχιστον αυτό ελπίζω.
YOU ARE READING
Mafia Love (Μετάφραση)
RomanceΗ περιέργεια σκότωσε την γάτα αλλά εδώ η περιέργεια σκότωνε εμένα κάθε στιγμή και κάθε λεπτό. Τι συμβαίνει όταν γίνεσαι μάρτυρας πραγμάτων που υποτίθεται δεν έπρεπε να δείς? Η μόνη διέξοδος είναι να μπεις μέσα. Η Arabella ή αλλιώς Ara εγκαταλείπει τ...