Ξύπνησα το πρωί και άκουσα τον Adrian να μιλά με κάποιον στο τηλέφωνο. Καθόταν στο κρεβάτι και το κεφάλι μου ήταν στα γόνατα του. Έπαιζε με τα μαλλιά μου ενώ μιλούσε στο τηλέφωνο. Δεν έχω ιδέα πως κατέληξα σε αυτή την στάση αλλά μπορώ να πω ότι είναι πολύ βολική. Καθώς το απολάμβανα άκουσα την φωνή του Adrian σοκαρισμένη. Σήκωσα γρήγορα το κεφάλι μου και τον κοίταξα. Αλλά σηκώθηκε από το κρεβάτι."Ναι... ποιες είναι οι εξελίξεις μέχρι τώρα... τι... είσαι σοβαρός... όλα τα άλλα καλά? Ερχόμαστε..." είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Τον κοίταξα απορημένη.
Ήξερε ποια θα ήταν η ερώτηση μου. Προφανώς θα ήταν για την Sarah. Σαν να διάβασε το μυαλό μου απάντησε.
"Την βρήκε ο Lukas... ήταν ασφαλής αλλά σε κακή κατάσταση... είναι στο σπίτι και ο γιατρός είπε ότι είναι εκτός κινδύνου αλλά χρειάζεται ξεκούραση" μου είπε.
Ευχαρίστησα τον Θεό.
Αλλά σε κακή κατάσταση?
Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.
"Πρέπει.... πρέπει να πάμε να την δούμε." Είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι.
Αμφιβάλλω αν θα μου το επιτρέψει αυτό ο Adrain. Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος και δεν πήγα πίσω στο σπίτι ή δεν συζητήσαμε αν θέλω να πάω πίσω. Δεν ξέρω πως θα αντιδράσει σε κάτι τέτοιο.
"Φυσικά ετοιμάσου και θα ειδοποιήσω τον Kurt να πει της ky να ετοιμαστεί και αυτή" είπε φεύγοντας από το δωμάτιο σαν να μην ήταν κάτι το σημαντικό.
Σε ευχαριστώ Adrain.
Δεν ξέρω κατά πόσο έπρεπε να χαίρομαι ή να λυπάμαι.
Πρέπει να είμαι χαρούμενη που την βρήκαν?
Πρέπει να είμαι λυπημένη που μάλλον είναι χτυπημένη?
Προς το παρόν πρέπει να πάω εκεί το συντομότερο γιατί με χρειάζεται. Για την ακρίβεια εγώ την χρειάζομαι. Είναι το στήριγμα μου και δεν μπορώ να διανοηθώ να της συμβεί κάτι.
******************************
"Sarah" της φώναξα από την είσοδο του σπιτιού που μοιραζόμασταν.
Είναι τόσο ωραίο να επιστρέφω.
Αλλά όχι έτσι.
Πήγα στο υπνοδωμάτιο της και άνοιξα την πόρτα. Ξάπλωνε στο κρεβάτι και είχε μερικούς επιδέσμους αλλά χωρίς μεγάλες πληγές. Έτρεξα και κάθισα στο κρεβάτι δίπλα της. Με ακολούθησε η Ky και κάθισε στην άλλη άκρη του κρεβατιού. Βλέποντας μας με την Sarah, ο Lukas που ήταν όλη την ώρα μαζί της στο δωμάτιο έφυγε. Ο Lukas πάντα ήταν ένας γλυκός άνθρωπος που έκανε τους άλλους να γελάνε. Μου ήταν σαν μικρότερος μου αδερφός. Όταν ήμουν λυπημένη ή μου έλειπε το σπίτι μου ο Lukas μου ανέβαζε την διάθεση. Πάντα έχει ανακατεμένα μαλλιά... το παντελόνι του είναι αρκετά χαμηλωμένο και αυτά τα γαλάζια σαν ωκεανός μάτια μπορούν να μαγνητίσουν τους πάντες. Μοιάζει περισσότερο με χαζοχαρούμενο αγόρι και με playboy. Αλλά σήμερα είδα ένα διαφορετικό Lukas. Μου χαμογέλασε αλλά ήταν ένα σφιγμένο χαμόγελο. Όταν μπήκα στο δωμάτιο τον είδα να κρατά το χέρι της Sarah και να την κοιτάζει. Το πρόσωπο του φαινόταν ανήσυχο. Αν και προσπάθησε να το κρύψει το κατάλαβα.
YOU ARE READING
Mafia Love (Μετάφραση)
RomanceΗ περιέργεια σκότωσε την γάτα αλλά εδώ η περιέργεια σκότωνε εμένα κάθε στιγμή και κάθε λεπτό. Τι συμβαίνει όταν γίνεσαι μάρτυρας πραγμάτων που υποτίθεται δεν έπρεπε να δείς? Η μόνη διέξοδος είναι να μπεις μέσα. Η Arabella ή αλλιώς Ara εγκαταλείπει τ...