Πέρασε ήδη μια μέρα που είμαι εδώ. Κατά την διάρκεια που είμαι εδώ με χτύπησαν άσχημα. Υπάρχουν πολλοί μώλωπες στο σώμα μου. Δεν έφαγα τίποτε. Για την ακρίβεια αρνήθηκα να φάω οτιδήποτε μου έφεραν. Το σώμα μου έχει τόσους πολλούς μώλωπες που άρχισε να μελανιάζει. Δεν ένιωθα τίποτε. Έπαθα ανοσία στο πόνο που μου προκαλούσαν. Δεν είχα καν την δύναμη να αντεπιτεθώ. Έγειρα το κεφάλι μου πίσω στον κρύο και σκληρό τοίχο και έκλεισα τα μάτια μου. Έκλαψα τόσο πολύ που δεν έχω άλλα δάκρυα πλέον. Σιγά σιγά αποκοιμήθηκα. Εκεί ήταν πολύ ήσυχα χωρίς φόβο και χωρίς πόνο.
Όταν ξύπνησα παρατήρησα ότι κοιμόμουν για αρκετή ώρα αφού έξω άρχισε να σκοτεινιάζει. Άρχισα να τρομάζω. Δεν είχα μείνει ποτέ μόνη μου σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και σε ένα τέτοιο χώρο που είναι εντελώς τρομαχτικός. Αυτοί οι άνθρωποι εκεί έξω φυλάνε το δωμάτιο και χειροτερεύουν την κατάσταση αφού φοβόμουν περισσότερο αυτούς. Ξαφνικά άκουσα ένα αυτοκίνητο να φτάνει με μεγάλη ταχύτητα.
Μην μου πεις ότι είναι ο Owen.
Άκουσα πυροβολισμούς. Για κάποιον λόγο η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά.
Είναι ο Adrian?
Έπεσε στην παγίδα τους.
Όχι... όχι... όχι...
Για πρώτη φορά δεν ήθελα να έρθει ο Adrian.
Η πόρτα άνοιξε απότομα βγάζοντας με από τις σκέψεις μου. Όπως το περίμενα μπροστά μου στεκόταν ο Adrian. Κρατούσε όπλο στο χέρι του. Ήρθε γρήγορα και έβγαλε την ταινία από το στόμα μου. Με αγκάλιασε και με φίλησε πολλές φορές.
Έκλαιγα.
Έκλαιγα γιατί ήξερα τι θα ακολουθήσει.
Έκλαιγα γιατί δεν ήθελα να συμβεί αυτό.
Άκουσα ένα δυνατό θόρυβο και τραντάχτηκα φοβισμένη κάνοντας τον να με αγκαλιάσει πιο σφιχτά. Κοίταξε προς την πόρτα και μετά εμένα.
Ακόμα με αγκάλιαζε σφιχτά.
"Μείνε εδώ... θα.... θα έρθω να σε πάρω" είπε ενώ ο θυμός ήταν έκδηλος στην φωνή του αν και προσπαθούσε να μου μιλήσει ήρεμα για να μην τρομάξω περισσότερο βλέποντας τον θυμό του.
"Θέλω να έρθω και εγώ.... θέλω να βοηθήσω" τον παρακάλεσα.
Γνωρίζω το σχέδιο τους έτσι θα είμαι πιο προσεχτική.
"Όχι αυτό είναι πολύ επικίνδυνο. Αν θέλεις πραγματικά να βοηθήσεις τότε να είσαι καλό κορίτσι και να μείνεις εδώ. Να θυμάσαι ότι σε αγαπώ και θα σε αγαπώ για πάντα." Είπε και έτρεξε έξω από το δωμάτιο.
YOU ARE READING
Mafia Love (Μετάφραση)
RomanceΗ περιέργεια σκότωσε την γάτα αλλά εδώ η περιέργεια σκότωνε εμένα κάθε στιγμή και κάθε λεπτό. Τι συμβαίνει όταν γίνεσαι μάρτυρας πραγμάτων που υποτίθεται δεν έπρεπε να δείς? Η μόνη διέξοδος είναι να μπεις μέσα. Η Arabella ή αλλιώς Ara εγκαταλείπει τ...