Κεφάλαιο 31

3K 244 2
                                    

"Μπορείς να τον δεις τώρα " είπε επιτέλους ο γιατρός βγαίνοντας από το δωμάτιο του Adrian.

Μπήκα αμέσως στο δωμάτιο. Τον είδα ξαπλωμένο στο κρεβάτι. Ήταν πληγωμένος. Πολύ βαριά πληγωμένος. Υπήρχαν τόσα πολλά μηχανήματα γύρω του που με φόβιζαν. Το μέρος ήταν ήσυχο. Μόνο ο ήχος των μηχανημάτων ακουγόταν. Το άσπρο χρώμα στους τοίχους με έκανε να αρρωστώ εδώ μέσα. Η μυρωδιά του νοσοκομείου, ο ήχος των μηχανημάτων, η αποπνικτική ησυχία, η όλη ατμόσφαιρα ήταν απαίσια. Δεν είχα ποτέ θέμα με τα νοσοκομεία μέχρι τώρα.

Το βλέμμα μου επικεντρώθηκε στον Adrian.

Δεν μπορούσα να τον βλέπω έτσι. Τα μάτια του ήταν κλειστά και τα χέρια του ήταν απλωμένα στο πλάι. Ξάπλωνε εξασθενισμένος στο νοσοκομειακό κρεβάτι ενώ ήταν πολύ χλωμός. Η αναπνοή του ήταν αδύναμη. Πήγα δίπλα του τον φίλησα και μετά κάθισα στην άκρη του κρεβατιού πιάνοντας το χέρι του. Το χέρι του ήταν τεράστιο μέσα στα δικά μου μικρά χέρια. Πάντα του άρεσε να μου κρατά το χέρι. Πίστευε ότι είναι χαριτωμένο το ότι τα χέρια μου είναι τόσο μικρά. Άρχισα απαλά να χαϊδεύω το χέρι του και πρόσεξα ότι άνοιξε ελάχιστα τα μάτια του και όταν με είδε μου χάρισε ένα μικρό χαμόγελο.

Ήταν το καλύτερο χαμόγελο που μπορούσε να μου δώσει μέσα από τον πόνο του.

"Πως ... είσαι?" με ρώτησε κάνοντας με γουρλώσω τα μάτια μου.

"Νομίζω ότι εγώ έπρεπε να το ρωτήσω αυτό" είπα.

Το μόνο που έκανε ήταν να χαμογελάσει.

Ακόμα και κάτι τέτοιες ώρες χαμογελά.

Το ίδιο αναθεματισμένο χαμόγελο.

"Είμαι καλά.... αλλά... αχχχ θα είμαι εντελώς καλά όταν αναρρώσεις" είπα χαϊδεύοντας το χέρι του.

"Σίγουρα μωρό μου.... αναρρώνω γρήγορα" είπε κοιτώντας τα χέρια μας.

"Σίγουρα ξέρεις πώς να με τρομάζεις." Είπα και πραγματικά το εννοούσα.

Από την στιγμή που τον γνώρισα κατάφερνε να με τρομάζει αλλά αυτή την φορά ήταν ότι χειρότερο.

Αυτός ο φόβος ήταν διαφορετικός.

Φοβόμουν μην τον χάσω.

Φοβόμουν ότι δεν θα μπορεί να είναι μαζί μου σε αντίθεση με τις άλλες φορές όταν συνήθιζα να φοβάμαι την παρουσία του γύρω μου.

"Αυτό θα το πάρω ως κομπλιμέντο αφού τουλάχιστον φοβάσαι κάποιον" είπε χαμογελώντας ξανά.

Mafia Love (Μετάφραση)Where stories live. Discover now