Κεφάλαιο 32

3.3K 257 4
                                    


5 μήνες μετά

"Ara φέρε μου το πρόγευμα μου, άργησα" φώναξε ο Adrian από την τραπεζαρία.

"Μισό λεπτό Adrian.... πρέπει να τα κάνω όλα μόνη μου, δεν με βοηθάς σε τίποτα τουλάχιστον περίμενε μέχρι να ετοιμαστεί και...." Σταμάτησα την πρόταση μου όταν ένιωσα τον Adrian να με αγκαλιάζει απο πίσω μου.

Ωχ όχι στην κουζίνα.

Μπορεί να μπει ο οποιοσδήποτε και θα είναι πολύ ντροπιαστικό για εμάς.

Μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και πήγε στο ντουλάπι πήρε ένα ποτήρι και προχώρησε προς το ψυγείο και πήρε τον χυμό γέμισε το ποτήρι και πρόσθεσε λίγο πάγο. Πήρε ακόμα ένα ποτήρι έβαλε μπύρα και πάγο και τα πήρε και τα δύο στην τραπεζαρία. Απορροφήθηκα τόσο βλέποντας τον να βοηθά που ξέχασα τις τηγανίτες. Είδα τον Adrian να έρχεται βιαστικά προς τα εμένα και να γυρίζει τις τηγανίτες και μόνο τότε συνήλθα από τον λήθαργο μου.

"Βλέπω ότι έχω μεγάλη επιρροή πάνω σου" είπε χαμογελώντας.

"Ε..εμ....διόρθωση δεν με επηρεάζεις εσύ αλλά οι πράξεις σου με επηρεάζουν." είπα.

Παρατήρησα ότι το χαμόγελο του αντικαταστάθηκε με συνοφρύωμα.

Φαίνεται πολύ όμορφος ακόμα και όταν γκρινιάζει.

Πήγα κοντά του και του έδωσα ένα φιλί στην καμπύλη του λαιμού του ακριβώς κάτω από το αυτί του. Ξαφνιάστηκε από την κίνηση μου αλλά αμέσως με τράβηξε κοντά του και με φίλησε.

"Ελπίζω να ξέρεις ποιον φιλάς." είπε.

"Ξέρω. Φιλώ το αγόρι μου." Απάντησα με ένα προφανή τόνο.

"Φιλάς τον πιο επικίνδυνο άνθρωπο. Τον αρχηγό της μαφίας. Τον άνθρωπο που τον φοβούνται όλοι." Είπε περήφανος.

"Ίσως. Αλλά εγώ ερωτεύτηκα τον Adrian όχι τον αρχηγό της μαφίας και τώρα φιλώ αυτόν και όχι τον ηλίθιο αρχηγό της μαφίας" απάντησα και χαμογέλασα βλέποντας τον να υψώνει το φρύδι του.

Πήγα να τον φιλήσω αλλά όταν τον είδα να γέρνει μπροστά κλείνοντας τα μάτια του περιμένοντας να νιώσει το φιλί μου, δάγκωσα το αυτί του και έτρεξα. Το τελευταίο πράγμα που άκουσα προτού τρέξω έξω από την κουζίνα ήταν να τσιρίζει από τον πόνο. Έτρεξα πάνω αλλά αντιλήφθηκα ότι ήταν απαίσια ιδέα αφού είδα τον Adrian να με ακολουθεί. Επιβράδυνε το βήμα του όταν είδε πως δεν μπορούσα να ξεφύγω.

Γαμώτο γιατί ήρθα πάνω.

Έπρεπε να τρέξω έξω στον κήπο. Ήρθε κοντά μου και με πίεσε ενάντια στον τοίχο.

Mafia Love (Μετάφραση)Where stories live. Discover now