6. rész : Csókjaink hangja

556 45 4
                                    

Sziasztok babáim 😊

Rendkívül boldog vagyok , hisz átléptük az 500 megtekintést , szóval megleplek titeket gálán jeléül . 😳😳

  A Fogyj velem! Blog pedig majd valamikor elindul , de most szájsebészetről szájsebészetre rohangálok , így nem nagyon táplálkozom . Ne hari cicák 😱

     ich liebe euch
                           xxL

                       * * * * * *
L

  A srác csak állt ott földbe gyökerezett lábakkal , kipirult arcát a föld felé fordította és tanulmányozta hűvös betont . Ha ennyire tetszik neki elintézhetem , hogy holnap ezen verjék meg a fiúk .
  - Héj , Göndör. Hogy is hívnak ? - jutott eszembe hirtelen , hogy azt se tudom hogyan hívják.
  - Harry ..- felelte rám nézve. Azok a zöld szemek megbabonáztak. A cseresznye piros ajkakat akaratlanul is elképzeltem péniszem körül . Miket csinálhatnék ezzel a fiúval , de van egy olyan érzésem , hogy nem adná magát egy könnyen. A bizalmába kell férkőznöm.
  - Én Louis vagyok , ezt sikítsd majd az ágyban - kacsintottam rà és kiléptem az éjszakába .
  Farzsebemből kivettem a dobozt , majd ajkaimhoz emelve meggyújtottam a cigarettámat. A füstöt kifújva reccsenésre lettem figyelmes a hátam mögött így gyorsan kikaptam pisztolyomat és hátra fordulva a meglepett fiúnak szegeztem azt .
  - Bébi , ha ezt így folytatod szűzen halsz meg . - simítottam végig a fegyver csövével Harry ajkain.
  - És már pedig a szex kibaszott élvezetes. Szóval ne akarj anélkül meghalni , hogy megtapasztalnád , ergo ne lopakodj mögém - engedtem el egy igencsak pszichopata vigyort .
  Harry láthatóan remegett a félelemtől miközben arca vonalain végig húztam pisztolyomat.
  Bal kezemmel megtaszítottam felső testét , ami hirtelen érte így neki csapódott a falnak egy nyögést kiváltva belőle . Testünk minden négyzetcentimétere egymáshoz ért , eléggé ismerős szituáció volt.
  Ajkaimmal közeledni kezdtem övéi felé , de ő megfogta vállaim.
  -Louis n..nekem van ba..barátnőm . - nyekegte fülig pirulva . Itt elröhögtem magam . Tényleg , elkapott a röhögőgörcs. Alig pár órája " ismerem" ezt a fiút , de már másodjára sírok a nevetés miatt .
  Nem eshetett jól neki , hogy kiröhögöm mivel karbatett kezekkel meredt rám.
  - Ne nevess , nem vicceltem - motyogta , ami nem igazán volt meggyőző .
  - Bizonyítsd - meredtem rá komolyan .
  - Nincs mit bizonyítanom neked - felelte felhúzott orral .
  - Ha nem mutatod meg itt az erdő kellős közepén duglak meg - feleltem ijesztően nyugodt hangon .
  A kissrác eléggé megrémült mert csak annyit habogott , hogy vigyem haza mert a szobájában van róla képe.
  Mivel a kíváncsiságom győzött , haza vittem a Göndört. Egész úton erről a Kendell nevezetű csajról beszélt , akivel 1 hónapja vannak együtt , nagyon szereti , imádják egymást a csajjal blah blah blah ...
  A házhoz érve Harry kipattant a kocsiból majd a bejárati ajtóhoz sietett majd kitárva azt gyorsan besietett a hűvös  elől. Én cammogva követtem őt , a házban nem égett egy villany se , hisz már éjfél is elmúlt .
  A fiú levette a kabátját és a cipőjét majd szúrós szemekkel nézett rám  ösztönözve arra tegyek én is így .
  A hosszú folyosó végén volt Harry szobája.
  A helyiségbe beérve felkapcsolta az ágya melletti lámpát így nem kellett a sötétben tapogatóznunk.
  A srác igazat mondott , a francia ágya fölötti szürke falrétegen vagy 10fotó volt egy lányról és önmagáról , ahogy fogják egymás kezét , csókolóznak stb. Az is fura , hogy Harrynek csaja van ilyen kinézettel , de az még furcsább volt , hogy a csaj inkább hasonlított egy útszélire , mint egy stréber , szótlan kisegérre.
  Nagyon furdalt a kíváncsiság , hogy ennek a pasinak hogyan jött ez össze.
  - Hallod Harry, nem bántásból , de mennyit fizetsz te ennek a csajnak ? Vagy te csinálod a háziját? Esetleg sakkban tartod egy pornó videóval? Vagy hatalmas farkad van? - csillant fel a szemem az utolsó mondatomra.
  A Göndörnek láthatóan nem tetszett , hogy így beszélek a barátnőjéről mivel letiport az ágyra és fejem fölött összefogta kezeim. Oh , daddy...
  - Ne merj róla így beszélni   , ő nagyon kedves , aranyos , vicces .. - kezdett bele , de én gyorsan a szavába vágtam .
  - Már régen rossz , ha az állítólagos szerelmedről csak ezeket a fals jellemzőket tudod csak mondani - forgattam meg szemeim- plusz nem értem minek jársz ezzel a csajjal ha meleg vagy .
  - Nem vagyok meleg . - szemei valósággal szikrákat szórtak rám .
  - Oh valóban? Akkor mit szólsz , ha ezt teszem? - kihasználva bambulását felül kerekedtem a Göndörön belenyomva őt a párnák közé . Kezeit egy kézzel szegeztem feje fölé.
  Ajkaimmal lágyan fogtam körbe övéit és lassú ritmusos táncba hívtam . Alsó ajkán végignyalva kértem bebocsátást szájába , amit nem engedett ,de ráharapva alsó párnácskájára elnyíltak mézédes ajkai így nyelvemet bevezetve szájába kutatni kezdtem ízlelőszerve után , amit hamar megtaláltam.
  Az alattam való ficánkolástól és a folyamatos ellenkezéstől kifáradt így teste elernyedt alattam .
  Csókjaink hangját egész éjszaka a füleinkben hallgatva aludtunk el ...

( u.i .: Ha valakinek nem lenne világos az utolsó mondat mivel túl költői {ez a legszebb mondat amit valaha írtam 😳😳} , azt jelenti , hogy egész éjszaka csókolóztak , és bocsánat ha valaki nem úgy értelmezte , nyugodtan szóljatok , ha nem értelmes számotokra és kijavítom)
       

DrogbáróWhere stories live. Discover now