Sziasztok .
Nagyon szépen köszönöm az előző részekhez jött komikat és vote-okat. Édesek vagytok 💞💞
Ich liebe euch
xxL* * * * * *
L
Hátra dőlve a székben végigvezettem tekintetem a pápaszemesen.
Úgy nézett ki mint egy ártatlan 5 éves. Haja így hátra fésülve úgy nézett ki mint akinek az anyja csinálta volna , arca kipirult volt , szemüvegét zavartan igazgatta miközben a padlót kémlelte.
- Csakugyan? És azt hiszed , hogy az én cégemnél szükség van egy tizenéves gyerekre , akinek semmi tapasztalata? - vontam fel szemöldököm és karba tett kezekkel fixíroztam.
A srác lefagyott. Tágra nyílt szemekkel nézett rám és nem tudott megszólalni . Azt hitte , hogy majd beveszem ? És ha elront valami fontos papírt? Valakit meg nem állíthatok be mellé mert akadàlyozza a másikat .
És ekkor eszembe jutott. Az új , rejtélyes kliensünk .
Kb. 3 nappal ezelőtt felhívott egy titkosított szám és egy pasi szólt bele , hogy kéne neki 8gramm heroin , 5 gramm kokain , 17(!!!) gramm fű és 3 gramm a titkos koxunkból, amit csak mi gyártunk a srácokkal.
Megbeszéltünk egy találkozót mára este 11-re . Az ilyen új "kliensekkel" azért veszélyes találkozni mivel nem tudjuk ki az . Nem szívesen küldöm a barátaimat ilyen megbeszélésekre hisz nem akarom , hogy bajuk essen . De ha a kiscsávó belép közénk akkor lesz egy olyan emberem , akit "feláldozhatunk".
- Tudod mit? Elfogadom az ajánlatot. - ördögi vigyort húztam ajkaimra majd felálltam és kezemet nyújtottam felé. Ő óvatosan nyirkos kezét kezembe csúsztatta majd megrázta azt .
- Szeretném leszögezni , hogy ha valamit nem úgy csinálsz ahogy azt én mondom , esetleg ellenkezel stb. Az súlyos következménnyel jár . A súlyos következmény az azt jelenti , hogy földönfutóvá teszlek , rendben?
- Te kis .... - állt fel Anne akkora lendülettel , hogy a szék hátra csapódott. Mosolyomat megmutatva fordultam felé.
- Már bocsánat , Kedves. De nem vagy olyan helyzetben , hogy sértegess engem . Igazából megkéne köszönnöd , hogy nem egyből a bíróságra rohantam , hanem idejöttem és megbeszéltem ezt veled .- hangom nyugodt volt , ami a nőt nagyon megrémítette. Teljesen elsápadt majd fejét lehajtotta és kezét ökölbe szorította. Ideges .
Visszafordultam a srác felé és rámosolyogtam
- Most kezdhetsz is . Ha minden jól megy éjfélre visszahozlak. - csaj pislogott rám , mint egy fogyatékos.
- Ma nem jó , holnap félévi vizsgáim vannak . Magántanuló vagyok. - magyarázta. Szemeimet megforgattam majd hajamba túrtam.
- Úgy látom nem vagyok érthető . Semelyikőtök számára sem - néztem végig rajtuk - Ha nem ugrotok úgy , ahogy én fütyülök, tönkre teszlek titeket . Elveszem az otthonotokat , a kocsitokat , a kiscsávót állami intézetbe zárathatom , amíg nem lesz 18 , mert tuti nincs még 18. Fogjátok már fel . - néztem végig rajtuk ma már sokadszor. Anne nem bírta tovább és elkezdett sírni .
- Rendben. Anya , éjfélre itt vagyok , ne aggódj . - guggolt le édesanyja mellé majd belepuszilt hajába.
Felállt majd elindult az ajtó felé. A fogasról leakasztotta kabátját és kilépve az ajtón felvette azt.
A kocsiban felnyomtam a fűtést majd a találka hely felé vettem az irányt .
- Mit fogok csinálni? Könyvelés ? Dokumentálás? Papír...
- Drog eladás . - vágtam szavába mielőtt tovább sorolta volna aztán eljutottunk volna oda , hogy combfixbe betipeg az irodába .
- Mi - micsoda ? Ugye tisztában vagy azzal , hogy börtönt kaphatok ezért ? - nézett rám tágra nyílt szemekkel.
- Csak akkor ha lebuksz . Szerinted miből építettem fel a céget? - néztem rá sanda mosollyal.
- Te vagy maga az ördög . Manipulálsz mindenkit . - motyogta rám se nézve .
- Neveztek már rosszabbnak is
- És ha nem teszem meg akkor jönnek a következmények ugye? - kérdezte bár saját maga is tudta a választ csak kibúvót keresett .
- Ha most leszopsz akkor békén hagylak - vezettem rá tekintetem majd gyorsan vissza az útra.
Köpni- nyelni nem tudott hirtelen , még a kabátjának a birizgálásat is abbahagyta.
Tulajdonképpen láttam ahogy forognak az agyában a fogaskerekek , hogy most megéri-e neki vagy sem .
Olyan hülye fejet vágott , hogy elkapott a röhögés , amit nem tudtam elfolytani és vagy 1 percen át röhögtem majd mikor abbahagytam megszólaltam.
- Neked most tényleg megfordult a fejedben hogy leszopsz? - mosolyogtam még mindig .
- Ördög , az alvilág ördöge..- hajtotta le fejét és az út végéig fel sem nézett . Csak csücsült szégyene kellős közepén miközben a nap teljesen eltűnt a horizonton és feljött az éjszaka királya. A hold...