11.rész: Habcsók

471 40 9
                                    

  Minden irányból érkeztek az ütések . Éreztem ahogy a bőröm felszakad, azok a hangok örökké visszhangzottak füleimben.
  Ajkaim közül folyó nedű a körülöttem lévő földet színezte.
  Testemet felemésztette a fájdalom. Szívem apró darabjai immár csontjaim poraival keveredtek , aminek ők is tanúi lehettek.
   De őket ez nem hatotta meg , csak élvezték , hogy tönkretehetnek .
  Olyanok voltak ,mint a keselyűk , mikor már alig élsz és padlón vagy akkor jönnek és még jobban széttépnek.
  De a keselyűk azért teszik , hogy életben maradjanak , hogy éljenek.
   Nekik semmi hasznuk sincs abban , hogy gyötörnek .
   De  egy mégis van. Az élvezet. Élvezik , hogy porrba tiporhatnak, hogy megsemmisíthetnek. Ők betegek , mindannyian.
   És a legbetegebb mind közül az , aki vezeti őket .Louis...
  Már nem éreztem fájdalmat, nem éreztem semmit sem. Csak a gyűlölet .
   Kezeim már nem remegtek , ajkaim már nem repedtek tovább , könnyen elapadtak.
   Egyszerűen feladtam. Csak feküdtem és vártam a halált.
   De nem jött az a szemét. Hagyott szenvedni .
   Egyszer csak nem éreztem az ütéseket magamon így felnéztem.
   Louis feje jelent meg előttem egy önelégült vigyorral arcán.
  - Na habcsók , hogy érzed magad? - röhögte el magát az egész társaság.
  Laposakat pislogtam majd szemeim befordultak én pedig elvesztettem eszméletem.

                         * * * * * *

  Szúró fájdalom nyilalt testem minden egyes négyzetcentiméterébe.
   Egy kéz simogatását éreztem oldalamon majd átsiklott hasamra onnan pedig déli irányt vett mire kipattantak szemeim.
  Louis kék szemei világítottak a szoba sötétjében.
  - Hol vagyok? - emeltem fel fejemet, de megis bántam amint nyilaló fájdalom öntötte el fejemet , így visszaejtettem a párnákra.
   Louis nem válaszolt csak kezét boxeremre helyezte és elkezdte alá csúsztatni.
  - Mi a faszt csinálsz , Louis hagyd abba - rivaltam rá és már emeltem kezeim , hogy megállítsam , de a fájdalom belemart végtagjaimba így elejtettem őket .
  A férfi kecses zongora ujjai óvatosan siklottak az anyag alà , követve szőrcsíkomat egészen ékességemig.
   Louis ördögi vigyorra húzta ajkait majd nyakamra tapadt miközben kezével megfogta lankadt péniszem.
   - Hagyj már te fasz , egyáltalán mit csinálsz?- vérszemet kaptam. Nem elég , hogy megveret még fogdos is.
  - Habcsók, fogd be . Mondtam , hogyha nem jutsz intenzívre akkor megtapasztalhatod milyen is ha jól leszopnak - motyogta nyakamba majd beleharapott.
   Nyakam kínzását abba hagyta majd átvetette lábát csípőmön , lejjebb csúszott , így lábaimon ült ami nem kicsi fájdalmat okozott nekem.
   Louis csak elmosolyodott majd megfogta boxerem és széttépte.
   Nagy szemekkel bámultam a földre hulló boxeremre , de nem foglalkoztam vele sokat mivel a férfi úgy szorította farkamat , mintha az egy mentőmellény lenne.
   Nem akartam ezt , csak feküdni akartam és egy belső vérzésben meghalni , amire valljuk be elég nagy esélyem volt.
  De a testem nem így gondolta , hímvesszőm másodperceken belül feszült a férfi kezei közt mire egy "nyertem" vigyort kaptam tőle .
   Fejemet hátra vetettem , szégyenemben nem mertem rá nézni.
   Ekkor egy hirtelen mozdulattal tövig bekapta farkamat mire egy állatias nyögés hagyta el ajkaimat.
   Lassan kezdett munkálkodni péniszemen , nyelvét is bevetette mire teljesen elvesztettem eszemet.
  Libabőr futott végig egész testemen majd Louis torkára élveztem .
  Felkelt majd számra hajolva megcsókolt és számba folyatta saját nedvem ami hihetetlen izgató volt számomra.
  Megrémített testem reakciója. Egy beteg állathoz  vonzódom .De ki a betegebb ,az aki a másikat kínozza vagy az akinek ez tetszik?
  - Tetszett , Habcsók? - villantotta rám gyönyörű tengereit.
  - Miért hívsz habcsóknak? - szemei valósággal csillogtak a beszűrődő holdfény miatt.
  - Mert törékeny vagy , pedig kívülről erősnek mutatkozol , belül puha vagy , könnyen morzsolódsz, túlontúl édes vagy , semmi extra nincs benned és  egyszerű vagy .Tulajdonképpen kellemesen jellegtelen . Utálom a habcsókot.

                         * * * * * *

Sziasztok nádi poszáták 😊😊

  Újabb résszel jelentkezem , remélem elnyeri tetszéseteket .

  Ha tetszett akkor kérlek tudásáról velem valamilyen formában 😜😜

Boldog ünnepeket kívánok kissé megkésve és remélem ebben az évben még találkozunk 💖💖

            ich liebe euch
                               xxL

DrogbáróWhere stories live. Discover now