Sziasztok 😊😊
Mindenkinek boldog új évet kívánok 😘
Sajnálatos módon nem tudtam előbb hozni a részt több okból kifolyólag.
Igazából nagyon bánt , hogy ennyire elapadt az érdeklődés a blog iránt ,kérlek írjatok meg , hogy én rontottam el ? És ha igen , azt is , hogy hol , tudjak tanulni belőle.Illetve jól látjátok elérkeztünk az évadzáróhoz , ez a rész kicsit felkavaró lehet mindjárt meglátjátok miért 😇😇
Ha tetszett , adjátok tudtomra
ich liebe euch
xxL* * * * * *
Író
Azon az éjszakán valami történt.
A fiú sötétedéstől pirkadatig feküdt a mocskos ágyban miután a férfi otthagyta , gondolkodott.Gondolkodott azon , hogy mi történt az elmúlt majdnem 18 évében.
Megszületett egy csupa szív családba.
Édesanyja csak is érte élt , vele volt jóban rosszban. A fiú legjobb barátja volt , édesapja is imádta őt , odavolt érte az egész család. Hisz oly sok sikertelen próbálkozás után csoda történt.Az idő múlásával kicsi főszereplőnk cseperedett míg nem elérte a 7 éves kort , iskolába ment .
Ekkoriban a családi idillt felváltotta az örökös veszekedés a szülők közt. De ő nem értett belőle semmit .
Egyiknap édesapja nem jött többé haza , a fiú azt hitte az ő hibája. Így eltökélte , hogy jó tanuló lesz , hátha apja visszatér hozzá.
De nem tette....
Ez volt az első törés
Harry befejezte általános iskolai tanulmányait majd gimnáziumba került ahol folytatta sikeres tanulmányait. Egészen 15 éves koráig remélte , hogy apja visszatér egyszer.
De nem tette...
Rájött , hogy apja soha többé nem jön vissza hozzá , butának gondolta magát , hogy ebben egyáltalán hitt is valaha. Félre ismerte őt. Magába fordult , könnyen elsírta magát ,ha iskola társai piszkálták , erre egyedi öltözködési stílusa is rátett.
A fiú édesanyja nem bírta tovább , a fiút átiratta magántanulóvá.
Sokkal boldogabb lett ,nem mutatott depresszióra hajlamos tüneteket sőt elkezdett diákokat korrepetálni alsóbb évfolyamokból , miután az igazgató engedélyt adott neki.
Itt ismerkedett meg első barátnőjével , Kendall-lel . A lány egy tipikus menő volt , a 10.évfolyamból. A fiút ujja köré csavarta egyetlen szavával , kihasználta őt , a fiú rájöhetett volna ,gyanakodott is ,hogy egy ilyen lány mit keres az ő oldalán
De nem tette...
Élte tovább unalmas életét, készült a vizsgáira mikor egy alacsony, filigrán férfi kék csillogó szemeivel be nem kopogott hozzájuk. A fiú mikor először találkozott a férfival meglátta a szemeiben a gonoszságot , a rideg , önző börtönt ami az óceán mélyén lapul benne pedig egy kisgyermek mely fulladozik az oxigén mentes állapottól. Ki tudja mennyi ideje van hátra a fiúnak. Haldoklik.
Amit ott kiszökött vékony , telt ajkai közül előidézte a második törést .
A fiú felajánlotta magát , védve édesanyját és hazug apját .
A harmadik törés akkor érkezett mikor látta a férfit és Kendall-t csókolózni , a fájdalom csontjáig hatolt , hisz előző este a férfi őt csókolta ugyanezzel a szenvedéllyel.
A fiút megbénította valami , valami rossz , ami szívéből kiinduló artériákon keresztül egészen tüdejébe áramlott és ott idézett elő összehúzódásokat ,amik óriási fájdalmakkal és minimum egy teljes összeomlással járt .
Vérzett a szíve , ordítani tudott volnaDe nem tette...
Mikor a férfi elrángatta és összeverték minden egyes porcikáját akkor következett be a negyedik törés. A 3. után ez tette be a kiskaput a fiúnál. Hisz már kezdett iránta valamit érezni , de ez elmúlt .
Az ötödik törés volt a legfájdalmasabb. Ezek a törések mind egymásra épültek , a fiú eddig is darabokban volt , de ezután cafatokká hulott az éjszaka során abban a francia ágyban.
A fiú nem bírta tovább a lelki és testi fájdalom egyszerre túl sok volt , nem bírta tovább elviselni , hogy a férfi néha kedves vele máskor hátbadöfi.
A férfi szavai olyanok voltak akár a méreg , ami bekerülve a véráramlásba végigmarnak legbelül majd szép lassan megölnek.A szavakban tényleg volt valami igazság. A fiúban nem volt semmi különleges , haszontalan volt , mint a habcsók. Nem volt se díszes, se különösebben édes , csak könnyen morzsolható.
A fiú gondolatmenetének végére érve észrevette , hogy arcán folynak a könnyek. Eddigre a férfi már sehol sem volt.
Egyedül volt a szobában és érezte , ahogy kárt tett magában . A sok emlék amit felidézett szét cincálta szívének és lelkének is darabokra hullt részeit.
A férfi ekkor már nagy terepjáróját vezette , cigarettáját szívta és csodálta , ahogy a felnöjő nap pirosra festi a horizont alját.
Gondolt arra , hogy visszamenjen a fiúhoz , hisz ő tette tönkre , miatta néz ki ígyDe nem tette...