7. rész : Köhögés

561 50 6
                                    

Sziasztok C:

  Képzeljétek el , elértük a 💯 csillagot 😊😊 Nagyon szépen köszönöm nektek 💞💞
  A részt azért hoztam mivel most van időm ( hála a beteg állománynak)  , de lehet ma műtenek és nem tudom , hogy mikor tudnám hozni a következőt .

      ich liebe euch

                            xxL

                        * * * * * *

L

  Reggel a nap sugarai beszűrődtek a redőny apró résein , sziluettet vetve testemre .
  A mellettem lévő fél még az igazak álmát aludta így volt időm tüzetesebben is megnézni  és még a ronda szemüvege sem rondított az összképen.
  Mindig tökéletesen bezselézett haja most hullámokban hullott szerteszét a párnán, arca kisimult volt .
  Cseresznye piros ajkai most halvány rózsaszínek voltak tekintve , hogy álmában nem rágcsálja őket. Arcvonásai még gyönyörűbbnek hatottak a rá világító napfény miatt .
  Tekintetem levezettem nyakára , ahol szívásnyomaim ékeskedtek .
  Ujjpárnáimmal óvatosan végig simítottam mindegyiken , az ádámcsutkájánál , a pulzáló eren és kulcscsontjain is.
  Vigyor szaladt a számra mikor felrémlettek bennem a tegnap este emlékei.
   
                       * * * * * *

Csókjaink hangja töltötte be a kis helyiséget , ahová a Hold fénye egészen az ágyig kúszott , láttatni engedte a Göndör minden mozdulatát , pirulását. Meg akarom rontani , el akarok tőle venni mindent amilye van .
  Hirtelen Harry felült és eltaszított magától így hátra estem a földre.Felszisszentem.
  - Louis , e-ezt abba kell hagynunk.. Barátnőm van .. - nézett rám angyali tekintettel. Ha valaki látná azt mondaná egy földre szállt angyal . De én tudtam , hogy nem az . Egy bárány bőrbe bújt farkas .
  - Figyu Édes, egyezzünk meg .. Ami ebben a szobában történik - másztam fölé - az itt is marad - haraptam bele nyakába .
  Felnyüszített , de hagyta. Hagyta mert tudta , hogy hatással vagyok rá , legyőzöttnek érezte magát  és valljuk be , az is volt..

                     * * * * * *

  Gondolatmenetemben a fiú zavart meg , ébredezni kezdett .
  Kinyitotta szemeit  és jobb kezével nyúlt volna mobiljáért mikor észrevett engem .
  Láttam magam előtt , ahogy rakja össze a képet , hogy mégis mi a csudát keresek itt .
  Pillanatokon belül meg is volt az eredmény , szemei elkerekedtek. Szájához kapott majd nyakán óvatosan végig vezette kezét , ahogy valamelyik szívásfolthoz ért felszisszent.
  - Ami a szobádban történik az ott is marad - kacsintottam rá majd kikeltem az ágyból nyújtózkodni .
  Minden bizonyára felcsúszhatott a pólóm mivel tekintete testemen eléggé déli részekre sodródott.
  Oda vittem kezem és megmarkoltam magam mire a göndör se szó se beszéd berongyolt az egyik ajtón , ami a fürdő szoba lehetett , mivel nem sok idő múlva víz csobogasát hallottam.
  -MEG FOGLAK ÖLNI - hallottam ordítását az ajtó mögül, oda mentem majd belépve az ajtón ördögi vigyor szaladt fejemre .
  Egy boxerben állt a tükör előtt , felsőtestét beborították a "sérülések".
  - Mit fogok mondani Kendellnek? Normális vagy ? Hogy nézek ki? - akadt ki , a tükörből egy nagyon dühös zöld szempár nézett rám .
  - Felveszel egy garbót és még van oldva . - rántottam vállat.
  - És ezután az este után , hogy nézzek majd a szemébe? - rivallt rám megint .
  - Ahogy ő minden egyes félrekúrt estéje után - hátráltam ki az ajtón .
  Harry nem jött utánam , így gyorsan magamhoz vettem a telefonom és kiléptem a szobájából.
  A konyhában töltöttem magamnak egy pohár narancslevet , ivás közben tekintetem a hűtőre tévedt .
  Egy cetli volt rajta Anne-től Harrynek , hogy kaja a hűtőben , ne felejtsd el elvinni.
  Mosolygásra késztetett az efféle kedvesség hisz nekem sose adatott ez még , csak kisebb koromban , de arra már nem is emlékszem.
  Hirtelen Harry jelent meg mellettem , annyira megijedtem , hogy félre nyeltem és majdnem megfulladtam. Hogy a francba képes ilyen hangtalanul közlekedni? Mint egy macska .
  Ő csak mosolygott szerencsétlenségemen  miközben én az életemért küzdöttem.
  Mikor végre megnyugodtam a konyhapultnak szorítottam a fiút , aki ennek hatására abba hagyta a nevetést.
  - Nem nevetjük ki apucit ,mert hidd el , én is tudok olyat csinálni amitől te is köhögni fogsz ....

 

DrogbáróWhere stories live. Discover now