Prológus 2.0

1K 30 6
                                    

Sziasztok mégegyszer .

Kb 1 órája írtam nektek , hogy újra írom a sztorit. A régit nem semmisítettem meg , csupán "nem publikus" állapotba tettem .
Ez a rész egy ilyen prológus jellegű , ami által jobban megtudjátok majd érteni , hogy mi miért van .

NAGYON SZÉPEN KÉREK MINDENKIT , HOGY ÍRJATOK NEKEM KOMMENTBE , HOGY EZ TETSZIK VAGY A MÁSIK SZTORI AMI EDDIG KINT VOLT .

Louis

Apám egy felszínes idióta volt . Egy 3 diplomával rendelkező alkoholista . Jól menő slágergyáros volt , majd egyszer minden megváltozott. Övé volt a Tomlinson Inc. , ami London egyik legsikeresebb dal kiadó irodája volt . Apám akkor egy nagyon kiegyensúlyozott , sikeres és segítőkész ember volt , aki mindenkiben megbízott , hisz kapcsolataival jutott ilyen messze. Ez okozta a vesztét.
  Apának akkoriban volt egy nagyon jó barátja , aki bevezette őt a szerencsejáték világába . Minden nap játszott , több százezer fontot elköltött , majd mikor rajott , hogy mekkora adósságot hozott a fejére eladta a céget .
  A cég volt a mindene , és mikor elkellett adnia valami eltört benne . A kaszinó helyett inkább a kocsmákat járta , minden este részegen jött haza és verte a feleségét. Anya  hősként tűrte , mindig mondta h menjek és bújjak be a hugommal  együtt az ágy alá , emlékszem arra a gyötrelemre , amit láttam a szemeiben miközben rám mosolygott és ké
k-lila zúzódásokkal teli kezével megsimogatta arcomat.
  Akkor telt be a pohár mikor egyszer apa nem csak őt bántotta , hanem feljött a lépcsőn és minket is elvert .
  Dülöngélve nyitott be a szobába kezében egy borospalackkal . A szobát belengte az alkohol  undorító szaga. Tisztán emlékszem arra , hogy kihúzta Lottie - t a hajánál fogva miközben ő könyörgött neki , hogy ne tegye. De az a szemét baszott rá. Félholtra verte őt is mint anyámat , és ebben az volt a legrosszabb , hogy nem tudtam semelyiküknek sem segíteni . Gyenge voltam , egy 10éves kisfiú , aki eddig mindig a teraszon játszott a húgával , miközben a szüleik ott ültek mellettük teával a kezükben és óvó pillantasukkal követték gyermekeik tettét. Ez az idilli kép szertefoszlott.
  Apa engem is kiràngatott majd eltörte a fejemen a borospalackot és onnantól képszakadás.
  Másnap reggeltől kezdve anyára nem lehetett ráismerni. Soha többé nem mosolygott , nem volt többé az a nő , aki frissen sült palacsintával és puszival várt a konyhában  , rideggé vált, távolság tartó lett , soha többé nem ölelt meg minket  . Apát elküldte ,aki lehet mostanra már egy híd alatt rohad . A húgom pedig pszichológushoz jár a mai napig.Pedig mindez már 18éve történt.
Először apát okoltam mindenért , majd rájöttem , hogy apa volt az áldozat . Mindenről az a bizonyos "barát" tehet . Tönkre tette a családom és én ezt kamatostul visszafizetem .

A sztorit is megvaltoztatom , csak elkene dontenetek , hogy melyik legyen a  ProLogus ,mert akkor úgy, alakítom a sztorit.
Személy szerint nekem ez jobban tetszik és több ötletem is lenne hozzá , de kíváncsi vagyok a ti allaapontotokra is .

       xxL

DrogbáróDonde viven las historias. Descúbrelo ahora