"Azt hitted itt hagylak? - kérdezte oldalra döntött fejjel miközben arcomra simította jéghideg kezét.
Én csak bólogattam fejem tenyerébe simítva.
- Fogsz még könyörögni , hogy itt hagyjalak.."
Olyan volt , mintha a szívem többliternyi fájdalmat pumpált volna ereimbe vér helyett.
Nem bírtam tovább ,a padlón úgy estem szét , mint egész életem munkája azon a napon.
* * * * * *
A felkelő nap sugárai cirógatták a fájdalomtól eltorzult arcom. A lábam eszeveszettül sajgott , ajkaim kiszáradtak.
- Még mindig nem szenvedsz úgy ,mint anno én .- fülemet megütötte a világ legidegesítőbb hangja.
Mély baritonja a lelkemet simogatta miközben testemen ezernyi késszúrást ejtett. Úgy ültem fel és csúsztam az ágy végéhez ,mintha félteném az életem. Pedig nem maradt már semmim.
Mellkasán egy fehér póló lógott hanyagul ,lábait egy szürke mackónadrág fedte , mezítláb támaszkodott neki a falnak. Óh , hogy dőlne ki.
Idegesítő mosolyával kezdett felém közeledni . Mint egy nagymacska ,aki az áldozatát próbálja becserkészni.
- Mit akarsz Harry? És hol vagyok?- néztem fel rá fajdalmasan ,majd leült szorosan mellém az ágyra. Testünk 2 oldala összenyomódott , kezét rátette a fájdalmaim okozójára.
- Jól aludtál, édes? - nézett rám szemtelenül , pont leszarva az én kérdésemet. Felment bennem a pumpa.
- Mi az , hogy "Jól aludtál, édes?" , nem érzed magad pofátlannak? Eltiprod életem munkáját , megölöd a bandám , bele repítesz a lábamba egy kibaszott golyót majd elrabolsz és meg van pofád megkérdezni , hogy hogy aludtam? Ki ne nyaljam a segged? - visítottam felé.
- Elfogadom az ajánlatot - kacsintott rám mire elpirultam.- De te velem így nem beszélsz-szemeiben harag csillant.
Kezét levette lábamról , majd átvetette magát rajtuk és lovaglóülésben ráült reggeli merevedésemre. Ajkaimat egy fájdalmas nyögés hagyta el.
- Tudod Louis, amíg az én házamban vagy , az én szabályaim szerint élsz. Most pedig ismertetem veled őket. Nem beszélsz velem ilyen hangnemben mert könnyen a lepedők közt találhatod magad a farkammal a seggedben. Második , amint felépültél beszállsz a bandámba és te leszel a kiscsicska.Mindenkinek engedelmeskedsz, egyszer meghallom ,hogy rossz vagy bünti van. Harmadik, te az enyém vagy, te takarítasz ,mosol,főzöl. Te leszel a házi cselédem és ágyasom. - döbbenten néztem rá , szóhoz se jutottam. Harry láthatta , hogy épp neki készülök ugrani így megcsókolt.
Ajkai finoman becézgették alsó ajkam , amit lágyan harapdált majd nyelvét átvezette számba , ahol úgy járatta körbe ,mintha kincset keresne.Puha párnácskáim többé nem voltak kiszáradva. Az agyam azt mondta ,hogy lökjem el , de a szívem eszeveszettül vágyott rá.
Harry rózsaszín ajkaival elvált enyémektől majd arcizmai fintorba rándultak.
- Menj moss fogat , utána pedig behajtom rajtad azt az ajánlatot .- bazsalygott rám ,mire az összes porcikám megdermedt. Most tényleg ki kell nyalnom a seggét? A szó szoros értelmében?
* * * * * *
Sziasztok poszátáim 😊
Leírhatatlanul sajnálom ,hogy nem volt eddig rész , de most újra jelentkezem 😋
Remélem nem felejtettetek el 😞ich liebe euch
xxL