2 rész : Megvagy

703 59 4
                                    

Sziasztok .

Újra itt vagyok az új résszel , nagyon köszönöm a csillagokat , de komit sosem írtok bèbik :C

Jó olvasást
xxL

* * * * * *

L

A cédulát nézve eluralkodott rajtam a düh. Ez az ember tett tönkre , miatta kellett szenvednem , elvette tőlem a boldogságot. Mindent .
Ledobtam a cetlit ,majd sietős léptekkel elhagytam fahéj illatú otthonomat és bepattantam ében fekete Range Roverembe.
20perc alatt beértem a bázishoz. A fiúk épp az új cuccot pakolták be a raktárba mikor meglátták engem .
- Főnök . - köszöntek mindannyian .
- Gyertek be , sürgős megbeszélni valónk van . - mondtam majd cigarettámat a számhoz emelve meggyújtottam és belèptem a helyiségbe. A fiúk utánam mind besiettek és bezárták az ajtót .
- Hol van Rick és Taylor? - pásztáztam végig a csapatot
- Élvezik egymás társaságát - röhögött Zayn.
Ekkor belépett a 2 jómadár. Taylor ruhái félre voltak csúszva , Rúzsa Rick száján és nyakán volt látható.
- Munka időben nincs dugás , vili? Munka után ott gyóntatod meg a csajt mikor akarod , de ha én azt mondom megbeszélés akkor megbeszélés ,jó? Te meg Taylor ne rèpázz ennyit , ebben a hónapban ő a 3. - néztem rá mire rám kacsintott . Hülye picsa , csak azért van itt mert tőle több drogot vesznek , pár éve egy drogos sztriptíz táncosnő volt egy night clubba . A drog majdnem megölte , most meg ezt árulja , irónikus.
- Ma van 13 éve , hogy Dominic meghalt . Mint tudjátok neki köszönhetem , hogy lètrehozhattam a vállalatomat és a cég neve alatt tudom intézni a piszkos kis titkainkat. -itt sunyi mosollyal néztem végig a társaságon , akik ugyan csak vigyorogtak - Tudtok a múltamról , hogy bosszút akarok állni azon a bizonyos baráton , de eddig nem tudtam , hogy hívják . Anyámmal nem tartom a kapcsolatot , apám lehet nem is él , de ma kinyitottam azt a cetlit , amit Dominic a kezembe nyomott a halála napján . Megfogadtam , addig nem nyitom ki , míg a cég nem áll stabil lábakon. Ez a nap ma érkezett el. Mostmár minden energiám a bosszúnak fogom szentelni és arra kérlek titeket , segítsetek nekem .- itt végig futtattam tekintetem a csapaton reménykedve segítenek nekem , hisz ez nem tartozik bele a drog árulásába.
- Persze , Főnök , hisz egy család vagyunk . - mondta Liam a többiek pedig mind bólintottak.
- Köszönöm srácok - elengedtem egy halvány mosolyt , de hamar visszavarázsoltam érzelemmentes arcom . Lehet , hogy egy család vagyunk , de akkor is én vagyok a főnök és én nem mutathatom a gyengéd oldalam .
- A barát. : Desmond Styles.. derítsetek ki róla mindent , ha megvan szóljatok nekem . - mondtam majd figyeltem , ahogy szétoszlanak. Marlboro dobozomból kivettem egy szálat , majd ajkaimhoz emelve meggyújtottam .
Hirtelen Taylor lépett mellém és hosszú , kecses ujjait csuklóm köré fonta.
- Főnök , olyan gondterheltnek tűnsz. Nem szeretnél egy kicsit kikapcsolódni ? Velem? - suttogta fülembe , ami egy heterónál biztos gondokat okozott volna a déli tájakon ,de én saját kapura játszom.
- Taylor , ezt már megbeszéltük. Nem vagy az esetem , nem lesz köztünk semmiség munka kapcsolaton kívül - néztem kék szemeibe , amiben láttam egy kis csalódottságot , de ott égett egy kis tűz is az elérhetetlen után . Komolyan , tiszta trubadúr líra , csak itt nem a csaj elérhetetlen , hanem a pasi .
- Mit kéne változtatnom magamon , hogy tetsszek? Festessem be a hajam ? - Növessz farkat . - mondtam rezzenéstelen arccal majd otthagyva őt Zaynhez mentem.
- Van valami , haver? - kérdeztem tőle .
- Desmond Styles született 1968.03.25 , London. Felesége Anne Cox. 2 gyerekük van Harry és Gemma Styles. Londonban élnek a Queen Street 98 alatt . - mondta Zayn felnézve szemüvege mögül .
- Kösz , tesó . - veregettem meg hátát , majd megfordulva tengelyem körül sietve kiléptem az ajtón .
Kocsimba beszállva beírtam a GPS-be Styles-ék címét majd felbúgatva a motort , óvatosan kikanyarodtam a kavicsos útra és a város felé vettem az irányt ...

DrogbáróTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon