Eszméletlen megkínzottan éreztem magam. Egy pillanatra azt sem tudtam, hogy hol és mit csinálok. Visszahunytam a szemeimet, majd belefordultam a párnáim közé – legalább is ezt szerettem volna tenni, amikor feleszméltem, hogy nem az ágyamban vagyok.
Újra kinyitottam a szemem, de akkor hevesebb szívvel, magamat nem meghazudtolva, adrenalintól feltöltve, villámsebességgel. Felültem az ágyon, homályos látással próbáltam kitalálni, hogy mikor kerültem ide. Rémlettek képek a tegnapról, mely hatására a szívem egyre hangosabban kezdett dobogni.
Kezdtem emlékezni.
Lepillantottam Chanyeol kezeire, amik bizonyosan addig engem öleltek át, míg aludtam. Néztem a nyugodt arcát, és elmosolyodtam. Fogalmam sem volt, hogy mikor dőltünk le. Nem bírtam nem vigyorogni, mikor hunyorogva kinyitotta a fél szemét, mintha reggel lenne.
– Mit csinálsz? – Tenyerét a combomon tartotta, nem vette el. Kivörösödtem, de nem tudtam volna meg mondani, hogy akkor kezdtem, vagy már egy ideje ilyen állapotban voltam; természetesnek tűnt, hogy ég az arcom, mintha egész életemben mást sem csináltam volna.
– Hirtelen nem emlékeztem semmire. – Hangom rekedten csengett. Fejembe belecsapott az a furcsa, mégis kibírhatatlan fejfájás, ami miatt elfintorodtam, de gyorsan összeszedtem magam. – Azt hittem a szobámban vagyok.
– Azért ugye emlékszel? – Szemeibe furcsa fény csillant fel, mintha aggódott volna. – Mármint... nem tudom, melyikkel járok jobban.
Felhúztam a balszemöldökömet és érdeklődve vártam, hogy folytassa.
– Úgy értem – dörzsölte meg a szemét –, hogy melyik a rosszabb. Vagy érted, nem?
– Nem. Határozottan nem értem – ráztam meg a fejem, mire fogott és visszarántott az ágyba.
– Majd reggel visszatérünk rá.
Suttogta a fülembe, majd hatalmas kezeivel átkarolt és magához húzott. Belenyomtam a fejem a pulcsijába és lehunytam a szemeimet. Nem válaszoltam, ő sem beszélt tovább.
Hallgattam a zakatoló szívem és újra átéltem a tegnap estét...
Hét órával ezelőtt
Miután anyuéktól elköszöntünk elindultunk hazafele. Sehun megkönnyebbülve szorongatta Lara kezét előttünk sétálgatva. Nem igazán tudtam miről beszélgetnek – biztosan a közös élményeikről –, viszont minden harmadik pillanatban vagy röhögtek valamin, vagy összemosolyodtak. Jó volt rájuk nézni.
– Látszik, hogy ilyenkor teljesen kizárják a külvilágot – mondta egy fokkal halkabban Chanyeol, suttogva, de még úgy, hogy én halljam.
– Milyen volt velük színházazni? – sandítottam rá.
– Jó, mert amikor valaki a társaságukban van, egyedül, nem ilyen kiszorítók.
– Igen, azt tudom – mosolyodtam el. – Sehun soha nem csinál olyat.
Mint valami végszót, hagytuk a mondatot a levegőben és néztük, ahogy éppen röhögő görcs miatt botladozva haladnak előttünk.
Határozottan jót tett nekik, hogy egy hetet együtt töltöttek, úgy érzetem, mintha megint a kapcsolatuk legelején lennének. Furcsa időugrás volt ez, ami miatt eszembe jutott Daewon.
– Fázol?
Chanyeol hangja úgy húzott ki a gondolataimból, mint valami mentőöv a fulladozót a vízből.
YOU ARE READING
bizalmigyakorlat || baekyeol ≪ finished ≫
FanfictionSehun és én már általános iskolás korunktól fogva legjobb barátok vagyunk, így volt ez gimnáziumban is és terveink alakulása szerint egyetemen is, így tehát az összeköltözés lehetősége adott volt, és éltünk is vele. Aztán kitalálta, hogy neki nagyob...