time to say goodbye!

628 49 4
                                    

hey guys!
that's me and this is the last time!

El sem hiszem, hogy befejeztem, de tényleg itt az utolsó fejezet.
Hogy  miért ez a lezáró rész? Mert úgy éreztem, hogy én ennyit szeretnék  kihozni ebből a történetből.

Megszeretném  köszönni mindenkinek, aki eljutott idáig ezzel a történettel, hogy  részesei voltak az életemnek. Minden vote, minden hozzászólás feldobta,  és jobbá tette a napjaimat. Minden megtekintésre kincsként tekintek.
Köszönöm, hogy vagytok nekem!
Köszönöm, hogy olvastatok, remélem, hogy valami olyat adhattam nektek, amit én szoktam kapni pár fanfiction-től.

MinBekka itt muszáj, hogy megemlítselek téged. Szerintem neked szeretném a  leginkább megköszönni. Nélküled talán nem is jöhetett volna létre ez a  történet, ami nélkül az én életem sivárabb lett volna. Szóval, mint  olvasód és mint barátod, szeretném elmondani, hogy a történeteid emberek  inspirálnak - erre pedig én vagyok a példa.

Búcsúzóul, pedig készülök egy új történettel, ami ha minden jól megy (Taekook és Markson lesz) április-május fele fog megjelenni. Illetve nem csak ez az egy történet van a zsebembe, szóval, ha esetleg kedvetek lenne olvasni a közeljövőben, ne felejtsetek el benézni! :)

A lektorálást SinoriKiri -nek köszönöm innen is! ♥ Nélküled néhány fejezetem olvashatatlan lett volna.

Mirae (Fanni), téged meg noha nem tudlak megjelölni, de a borítóidtól (borítóimtól) még mindig ámultba esek, és szerintem ezzel mindenki így van, így küldök neked egy hatalmas virtuális szeretet csomagot!

Így hát összegezve köszönök nektek mindent!

bizalmigyakorlat || baekyeol ≪ finished ≫Donde viven las historias. Descúbrelo ahora