8.Bölüm-Ayrılık

660 35 4
                                    


Eylül'ün ağzından;

Ali ile beraber mekana girmiştik. Gösterişli, büyük ve kalabalık bir yerdi. Her yer balonlar ve 'iyi ki doğdun' afişleri ile süslenmişti.

''Ali burası çok güzelmiş.''

Ali: Beğendin demek...

Kafamı evet anlamında salladım.

''Bizde Meral'e doğum günü yapacağız. Fikir olur burası bana ama pahalı tutmuştur burası değil mi?''

Ali: E yani... İsterseniz  maddi açıdan destek olabilirim.

''Yok canım, biz hallederiz. Sağ ol yinede.''

O sırada yanımıza süslü bir kız geldi.  Ali'nin yanaklarından öptü.

Kız: Hoşgeldin Ali.

Ali: Hoşbulduk!

Eli ile beni gösterdi. Kız suratını astı.

Kız: Sende hoşgeldin.

Gülümsedim.

Kız: Burası çok güzel olmuş, çok uğraşmışsınız. Ne gerek vardı? Mahçup ettiniz beni. Çok teşekkür ederim.

Ali: Ne demek, bugün senin doğum günün. Hem benim pek bir şey yaptığım söylenemez.

Kız Ali'nin içine düşecekken, onları daha fazla izlememek için lavaboya gittim.

Cemre'nin ağzından;

Hepimiz yurtta otururken kapı birden açıldı.Elinde koca koca poşetler ile Meral gelmişti.

Meral: Selam canısılar!

''Meral, bunlar ne?''

Meral: Size bir kaç parça bir şey aldım.

Poşetleri tek tek dağıttı.

Meral: Eylül yok mu?

Kader: Ali ile yemeğe gitti.

Meral: Ali ile mi? Sevgili mi oldu onlar?

Kader: Yoo, öylesine gitmiş. Nasıl işse artık ben de anlamadım. Sevgilin var ama başka biri ile yemeğe çıkıyorsun...

Meral: Neyse ya... Hadi açın poşetleri. Bakalım beğenecek misiniz?

Poşetleri tek tek açmaya başladık.

Kader: Meral bu çok güzel, çok teşekkür ederim.

Kader elinde tuttuğu pembe kazak ile Meral'e sarıldı.

''Ben de çok beğendim. Teşekkürler.''

Meral: Lafı mı olur canısılar.

Songül: Kız Merali bunlar pahalı şeylere benziyor. Hangi parayla aldın?

Meral: Para mı biriktirdim Songül. Hem üzümünü ye bağını sorma! Hadi deneyinde göreyim.

Eylül'ün ağzından;

Lavabodan tam çıkacakken telefon çaldı. Arayan kişi Serkan'dı. Panikle açtım.

''Efendim canım?''

Serkan: Eylül, neredesin?

''Yurttayım.''

Serkan: Tamam. Bende atkın kalmış onu getireceğim.  Sabah soğuk olur üşüme.

''Yok ya zahmet etme sen.''

Serkan: Ne olacak canım? Hadi getiriyorum ben.

Telefonu kapatır kapatmaz Ali'ini yanına koştum. Doğum günü olan kız pastayı üflüyordu. Ali'de alkış tutturmuştu

KALBİNE TUTSAK 💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin