17.Bölüm - İlk Konuşma

646 33 4
                                    


3 Gün Sonra...

Parti gününün ardından 3 gün geçmişti.

Eylül ve Ali, partide ki öpücükten sonra hiç konuşmamıştı. Arada okulda karşılaşsalar bile konuşmuyorlardı. 

Cemre ve Serkan henüz yeni başlayan ilişkilerini doya doya yaşıyorlardı. Sürekli birlikte zaman geçiyorlardı. Emir ve Cemre'nin ortak resim dersleri vardı. Arada karşılaşıyorlardı. Emir Cemre'ye karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştı. Cemre'nin sürekli artan bayılmaları kızları ve Serkan'ı endişelendirmeye başlamıştı.

Songül ve Güney'in rutin ilişkisi devam ediyordu. Yine eğlenceli, romantik...

Kader ve Arda okulda görüşüyor, gittikçe daha da yakınlaşıyorlardı.

Meral çok heyecanlıydı. Ünlü bir sanatçının coverını yapmakla görevlendirilmişti. Deneme çekimleri bugündü. Ünlü olmak için ilk adımını atıyordu.

Cemre'nin ağzından;

Kantinde oturmuş, çayımı yudumlarken yanağıma dokunan bir öpücük ile irkildim. Başımı kaldırıp baktığımda Serkan'ın mavi gözleri, benim mavi gözlerimi buldu.

''Aşkım... Korktum.''

Sandalye çekip yanıma oturdu.

Serkan: N'aber?

''İyi. Sen?''

Serkan: İyi. Ee, ben şey diyecektim, bugün benimle bir yere gelebilir misin?

''Nereye?''

Serkan: Seni çok özel bir yere götüreceğim. Sen akşam hazır ol sadece.

''Peki.''

Elimi tuttu. Gözlerine baktım. Parlıyordu. O sırada karşıdan gelen Songül ve Güney'i gördüm. Bir şey tartışıyor gibiydiler. Songül bir hışımla masaya oturdu. Güney'de peşinden.

Güney: Aşkım niye hayır diyorsun ya? Düşün önce.

Songül: Lan ben bunun nesini düşüneyim? Olmaz dedim!

Güney: Of Songül ya. Kır şu inadını. Sevdiğin için gel bari.

Songül: Sevgiyi katma Güney. Ama defile de benim işim ne? Hayır mankene benzer halim mi var?

Güney: Benim için mankenlerden de güzelsin ama neyse...

''Songül, ne oluyor?''

Güney: Songül yine inatçılık yapıyor.

Songül: Asıl Güney...

Songül'ün lafını böldüm.

''Tamam sakin. Düzgünce anlat Songül.''

Songül: Ya Güney'in annesinin arkadaşı mı ne tasarladığı kıyafetler için defile hazırlıyormuş. Aha bu akıllı sevgili de illa gel manken ol diyor.

Güney'in başına vurdu.

Güney: Acıdı kız.

Songül güldü.

Songül: Pardon da, sinirlendim yani.

''E git Songül.''

Songül: Kızım siz beni hiç tanımadınız mı? Defile, mankenlik benim neyime? Düşüncesi bile tüy ürpertici.

Güney tip tip Songül'e, Songül ise saatine baktı. Ardından çantasını masadan alarak kalktı.

Songül: Derse girmem lazım. Görüşürüz.

KALBİNE TUTSAK 💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin