Serkan'ın ağzından;
Kuyumcudan dönmüştüm. Akşam parti vardı ve biraz dinlemenin iyi geleceğini düşünerek yatağıma uzandım.
Cemre'ye yüzük almıştım. Akşam partide herkesin gözünün önünde çıkma teklifi etmek, aramızda ki duygu selinin adını koymak istiyordum. Akşamı hayal ederken, hayalimi odaya giren Defne böldü.
Defne: Serkan annem arkadaşına gitti. Ben de kuaföre gidiyorum.
''Niye?''
Defne: Parti için.
''Erken değil mi Defne? Partiye daha üç saat var.''
Defne: Ne erkeni be? Daha geç bile kaldım. Saçım, makyajım derken oho... Neyse çıktım ben.
''Tamam. Saat 7'de evde ol. Birlikte gideceğiz partiye.''
Defne: Üf tamam tamam.
Cemre'nin ağzından;
''Meral 3 saat var daha. Ne bu acelen?''
Meral: Kızlar, ya bir kere de bana güvenin. Tam vaktinde yetişmemiz gerekiyor.
Kader: He şeyi geçtim. Saçımızı nasıl yapacağız?
Meral: E Cemre yapacak ya.
Bir anda afalladım.
''Ben mi?''
Meral: Evet. İçimizde el becerisi en çok olan sensin. Makyajınızı da ben yapacağım işte.
''Yani... Uydururum bir şeyler.''
Meral: Neyse, giydiniz mi siz üstünüzü bakayım?
Songül: Of giyeriz kızım acelemiz ne?
Meral: Acelemiz, partiye tam zamanında yetişmek.
Songül: İyi be. Başımın etini yiyeceğine giyinirim daha iyi.
Meral sinsi bir gülümseme attı.
Eylül: Kızlar, ben bunun altına hangi ayakkabıyı giyeyim.
Elbise beyazdı. Sade ama şıktı. Şimdi tam zamanı diyerek Eylül'e aldığım ayakkabıları vermeye karar verdim.
''Ben biliyorum ne giyeceğini.''
Paketi alıp Eylül'e verdim. Şaşkın gözler ile bana bakıyordu.
Eylül: Bu ne?
''Ayakkabı.''
Eylül: Sen mi aldın?
''Evet.''
Eylül: İyi de ben senden ayakkabı istemedim ki.
''Şey diye aldım ben bunu... Hediye...''
Eylül hiçbir şey demeden paketi açtı. Ayakkabıları giydi. Altına tam uymuştu.
''Çok yakıştı.''
Bana döndü. Yeşil gözlerinin dolduğunu görebiliyordum. Bir anda sarıldı. Ben de ona sarıldım. Özlemiştim...
Eylül: Teşekkür ederim.
''Önemli değil.''
Eylül'ün ağzından;
İnsan... Garip varlık. Bir yanı gülerken bir yanı ağlar. Bir yanı intikam ateşi ile kasıp kavrulurken bir yanı marhamet ile çiçek açar... Ben de öyleyim işte. Bir yanım, ''Cemre sana ihanet etti.'' Dese de diğer yanım ''O senin kardeşin.'' Diyerek diğer yanımı bastırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİNE TUTSAK 💔
Fiksi PenggemarÇocukluk aşkı olan Cemre ve Serkan... Her şeyden habersiz saf Eylül... ve Yalnız genç Ali... 'Onun gözlerinde senin okyanusunu görüyorum.'