Erza: Günaydııın gül de içime güneş doğsun.Erza: Daha uyanmadın mı saat sabahın 6 sı?
Erza: Uyan Beşiktaş'lı antrenman var Şenol hoca dan azar işiteceksin. (08.08)
Oğuzhan: Saat sabahın 8'i neden bu saatte uyanıksın sen?
Oğuzhan: Sorunlu felan mısın?
Erza: Hayır liseliyim
Erza: Bir bakıma aynı şeyler.
Oğuzhan: Harika şimdide de liseliyim diyorsun
Erza: Sakin ol koca oğlan son sınıfım
Oğuzhan: Yani?
Erza: Hoca geldi gitmem lazım.
Telefonu hızla önümdeki arkadaşıma verip teslim etmesini istedikten sonra ayağa kalktım.
"Good morning class."
"Good morning teacher."
"How are you today?"
"We are Fine thank you."
"Thank you."
Yerime oturup ingilizce defterimin kapağını açtım.
"Şu yazınla nasıl anlıyorsun?" Eren yanımda bi kendi defterine bir de benimkine bakıp duruyordu.
"Sanane! Arapça seviyorum ben."
Hocanın tahtaya yazdıklarını defterime geçirip etrafa bakışlar atmaya devam ettim."Evet çocuklar bugünki dersimiz present perfect tense." dediği anda kafamı sıraya koymuş Eren'e el işareti etmiştim.
"Kanka ben bunu özel derste işledim bitince uyandır." kafasını tamam anlamında sallayıp hocayı büyük bir dikkatle dinliyormuş gibi yapmaya geri döndü.
Öyle bir öğretmene sahiptik ki ingilizce ye aşık olanlar bile bu dersten nefret edebilirdi. Sebebi ise bu öğretmen idi.
"Kalk kız ders bitti." sırtımız dürtülmesi ile doğrulup çoktan önüme konulan telefonumu elime aldım.
Oğuzhan: Hocan mı geldi 😂
Oğuzhan: Pardon unutmuşum liseli
Oğuzhan: Şenol hoca geldi. (08.22)
Erza: mdmskskdkdnkdksjd ŞENOL HOCAAAM BENİM
Erza: Daha derstesin sanırım?
Erza: Hoca izin verince yazarsın. Dersini iyi dinle Özyakup sorular soracağım. (08.46)
"Kanka hoca seminere gidiyor!" adeta kırlarda koşan bir kırlangıç edası ile sevinen sınıfım beni her geçen gün korkutsa da kendi köşemde üç dört kişi ile arkadaşlığımı sürdürüyordum.
"Erza ne oldu senin şu iş?"
"Benim ne iş?" kafamı Burcu'ya çevirdim.
"Ya oğuzhan işi."
"Haa birşey yok ya."
Çantamdan elma suyunu çıkarıp içmeye başladım."Kız taktı Oğuzhan'a ya delirecek diye korkuyorum."
Eren yanımıza oturmuş yönünü de bize dönmüştü."merak etmeyin delirmeeem." önüme dönüp telefonumun ekranını açtım.
3 mesaj.Oğuzhan: komik mi?
Oğuzhan: Hayır hiç değil.
Oğuzhan: Ve gerçekten de Şenol hoca izin verdi telefonu almama.
Erza: Dmkfkdkfkfm biliyorum Ozzy
Oğuzhan: Tamam şimdi boş vaktimdeyim bana kendinden bahset
Erza: Nasıl?
Oğuzhan: Ne nasıl? Kaç yaşındasın nerde yaşıyorsun?
Erza: Adım Erza lise son sınıfım ve İstanbul'da yaşıyorum.
Oğuzhan: Bu kadar mı?
Erza: Ne diyeyim her gün kaplanlarla savaşıyorum felan mı?
Erza: Kaplan olarak fizik öğretmenim sayılırsa olur.
Oğuzhan: Hayır sayılmaz 😂
Oğuzhan: Şu an gülüyorum ve Cenk bana anlamsız bakışlar atıyor
Erza: Cenk Tosun mu 😍
Oğuzhan: Evli biliyorsun değil mi?
Erza: Elbette onu abim gibi görüyorum.
Erza: aşık olduğum kişi başka
Oğuzhan: kim?
Erza: Sen, sana aşığım Özyakup.
Oğuzhan: Görüldü.(09.32)
***
Hele hele dkdkd bu da görüldü atmaya iyi alıştı onu fark ettim dkdkekf