**
Arkama döndüm "Ne korkutuyorsun kızım kafa atarım sana ha" kalbim ağzımda atarken baş parmağım ile damağımı kaldırdım. "Ya kanka yüz ifadeni görmeliydin." kahkaha attı "Varya Oğuzhan az önce aceleyle çıktı elinde ben varım işe yarar mı?" karşımda programı bitmiş üzerinde eşofmanlarla bir adet anıran Eren duruyordu. "Defol sürtük!" kafeden kahve alıp eve arabaya yürüdüm. Sıcacık duş alıp gece programına kadar uyumayı hedefliyordum.
**
"Erzak ne giyeceksin?" Burnumdaki peçete ile Eren'e döndüm "Ya ne diyon ya Cenk gidiyor Cenk." aklına getirdiğim gibi yastığı kafama attı "Lan ne hatırlatıyorsun ne güzel unutmuştum." kafasını bar tezgahına yaslayıp uyumaya başladı. "Yalnız saat 7" kolumdaki saate bakıp odama yürümeye başladım "Lan geciktik çabuk!" koşa koşa odasına girip kapıyı kapattı. Odama girip yılbaşı için aldığım uzun taşlı elbiseyi giyip makyajımı yaptım.
Normal etek gidecekken son anda partinin çok çılgın (Evet böyle yazdı) olacağını söyleyen müdürün çağrısı üzerine böyle bi elbise almıştım ve işin garip tarafı acayip rahattı.
Odadan çıkıp Eren'i beklemeye başladım "Biraz daha bekletirsen sen yeni yıla odanda bende salonda gireceğim!" ayağa kalkıp odasına yürümeye başladım. Birden odasından çıkan Eren'e ağzım açık bakmaya başladım "Kanka kız olmuşsun." gözlerini kıstı "Ben zaten kızdım."
Kapının önündeki boy aynasında son kez kendimize bakıp partinin yapıldığı alana gitmek için evden çıktık.
**
"Erhan bak son kez diyorum seninle çıkmam." önümdeki içecekten içip başımı ütüleyen Erhan'a döndüm "Evliyim ben hadi bay." hızlı adımlarla masayı terk edip Eren'in yanına gittim "Naber?" büyükçe bir masanın yanında durmuş birşeyler yiyordu "İyidir senden naber?" omzumu silktim "İyi." masadan birkaç yiyecek şey de ben aldım.
Saat 22.00 dı ve ben bu saate kadar can çekişerek gelmiştim. Çok fazla kişi vardı hatta birkaç futbolcu ama bana göre parti acayip sıkıcıydı. Oğuzhan şu anda Hollanda'da ailesi ve arkadaşları ileydi Cenk ve Ece Londra'daydı. Daha fazla yemenin yararı olmadığını fark edip dans edenlerin arasına gidip dans etmeye başladım. Kınayıcı bakışlarını üzerimde gezdiren Eren onu yalnız bıraktığım için bana büyük ihtimalle sövüyordu. Ona öpücük atıp dans etmeye devam ettim.Yanımdaki çiftin söylediğine bakılırsa yeni yıla tam 10 dakika vardı ve ben cidden 2 saat nasıl dans ettiğimi düşünüyordum. Gerçi sonunda sıkılıp Eren de yanıma gelmişti ama şu an dibine kadar içiyordu. Öpüşmeye hazırlanan çiftleri ve onların her saniyesini fotograflayan kameramanları görünce güldüm kendi kendime. Bir anlık gözümün önüne Oğuzhan'ı getirdim. Şu an burda yanımda durabilirdi ve bizim de her saniyemiz fotograflanabilirdi. Güldüm, etraftan bakanlar şu anda beni büyük ihtimalle deli sanıyorlardı. Son 10 Saniye kaldığında geri sayıma eşlik ettim "10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1." etrafta bağrışan ve öpüşen insanların arasından sıyrılıp Eren'e sarıldım "İyi seneler başımın belası." dediğine güldüm "Sanada İyi seneler ve asla benden kurtulamayacaksın." geri çekilip güldüm.
Bir süre sonra eve geçme kararı almış üzerime direk pijamalarımı geçirmiştim. Ayağımda pembe ev ayakkabılarım başımda ise bandaj vardı. Salona gidip köşeli koltuğun köşesine oturdum.
Oğuzhan: Kapıyı aç Erza (01.02)
Gelen meseja bakıp ardından saate baktım 01.08 koşarak kapıyı açtım. Karşımda kafasında bere üzerinde mont ve elinde kırmızı güllerle karşımda duran Oğuzhan Özyakup ve üzerimde pembe pijama ayağımda pofidik ayakkabı ve bandaj ile ben eminim şu an acayip komik bir görüntü oluşturuyorduk. "Geç kaldım ben yani yeni gördüm mesajı." saçmaladığım fark edip sustum. Oğuzhan baştan aşağı beni süzüp güldü "Erza şu anda dünyanın en şirin kişisi olabilirsin." gülünce oluşan gamzesinde takılı kaldı gözlerim. Bende güldüm. "Yani evdeyim az önce elbise vardı ama çıkardım." kafasını salladı "Biliyorum çok güzeldin." içeriyi gösterdi "Ee girebilir miyim çünkü apartman boşluğu baya soğukda." hemen geri çekildim "Tabiki gelsene." ayakkabısını çıkartıp içeriye geçti bende arkasından.
Salonun ortasında durup bana döndü "Mutlu yıllar." gülleri bana uzattı. Gülleri tutup gülümsedim "Teşekkür ederim Oğuzhan. Ve sanada iyi yıllar." güllere bakıp gülümsedim. Yüzümde patlayan flaş ile Kafamı kaldırıp Oğuzhan'a baktım "Kusura bakma yılın en güzel kızını paylaşmam lazımdı." telefonuma gelen bildirim ile güldüm. "Seni Hollanda'da sanıyordum."
"Öyleydim zaten. Seni özledim ve geldim." kaşlarımı kaldırdım "Beni özledin ve geldin sen?" gülümsedi. Ve ben yine gamzelerine bakmaya başladım "Tanrı aşkına artık gamzemi öper misin ben dayanamıyorum." dediği şey ile gözlerimi başka yere çevirdim "Şey ne?" güldü bana yaklaştı "Erza bana bak ve tam ben gülerken öp." Oğuzhan'a döndüm "Oğuzhan ne diyorsun." derin nefes aldı "Diyorum ki Gamze canavarım ol." "Emin misin?" güldü "Hiç olmadığım kadar." gülmeye devam ediyordu. Eh benden günah gitti. Oğuzhan'a yaklaşıp o çukura dudaklarımı değirdim. Gülümsemesi genişleyen Oğuzhan ile bende güldüm. Bir süre sonra geri çekildim. "Artık ölebilirim." içim içime sığmıyordu ve şu anda balkona çıkıp "Ben Oğuzhan Özyakup'un gamzesini öptüm sürtükler." diye bağırmak istiyordum. "Erza sen benim yeni yıl hediyemsin.""Sen birde onu bana sor Özyakup."
***
BEN GELDİİM. Gelmeyecek mi sandınız asla hemen yazdım. Hepinize iyi yıllar 💞💞