**"Uyan yeni yıl hediyesi." Eren yılbaşından beni her sabah beni böyle uyandırıyordu gerçi benden önce kalkması bile garipti olsun.
"Git ben Şampiyonlar ligi sunucusuyum işim yok benim git." yatağın yanındaki kedi şeklindeki yastığı kapıdaki Eren'e attım. "Ben sanki Tff ikinci lig aq kekosu. Sıkıldım lan kalk." duyduğum cümle ile başımı yastıktan kaldırdım. "Sen sıkıldın emin misin?" yorganı kaldırdım üzerimden "Evet ne var sıkılamaz mıyım ben?" güldüm. "Yok kanka estağfurullah sıkılırsın tabiki. Neyse hadi giyin de kahvaltıya gidelim." kalkıp giyinmeye başladım. Eren'de zaten çoktan odasına gitmişti.
"Kız saçım karışmış." elindeki tarakla saçını koparırcasına tarayarak yanıma geldi. "Mala bak bırak da açayım." elinden tarağı alıp saçını taramaya başladım. "Oldu." tarağı kanepeye atıp Eren'e döndüm "Hadi gidelim."
**
"Gece programın var mı?" önündeki Waffleyi yerken gayet mutlu görünüyordu. "Evet 11 de." sinsi sinsi güldü "işte bende uyurum o saatte felan." ne lanet bir insan olmuştu bilmiyorum ama cidden 11 de hangi insan evladı Şampiyonlar ligi ekranı izlerdi ki?
"Oğuzhan'dan naber?" adını duyunca güldüm "Antalya kampında işte." kafasını salladı "Ya ozzye sorsana Fabriyi elleyebilirmiyim?" duyduğum şey karşısında şok olup gülmeye başladım "Aynen kanka Adriano ile de evlenirsin." sen çok biliyorum mal moduna girip yemeğine gömüldü.
Oğuzhan: Erzaaa
Erza: Oğuzhaan?
Oğuzhan: Ekranda şu anda seni izliyorum
Erza: Hadi ya güzel görünüyor muyum bari
Oğuzhan: Eh idare eder işte
Erza: Haspam 😒
Oğuzhan: Tamam tamam gayet güzelsin
Erza: Biliyorum 😌
Erza: Cenk ile konuşmanı gördüm 😳
Oğuzhan: Onu özleyeceğiz.
Erza: evet çok hemde
Oğuzhan: Sen nerdesin?
Erza: Dışarda?
Oğuzhan: Neden?
Erza: Kahvaltı?
Oğuzhan: Kiminle?
Erza: Ay ozi oyun mu oynuyoruz aaa Erenle işte
Oğuzhan: Tamam tamam kızma.
Erza: Sanki sana kızabiliyormuşum gibi 😏
Oğuzhan: Qua beni tüm takıma ifşa etti
Oğuzhan: Herkese ozzy abayı yakmış diyor
Erza: Abayı yakmış hım Qua 😦
Oğuzhan: O artık bir Türk durup durup "Yazık sakat heralde" bile diyor
Erza: KDNFKFKDKKFKDLDLDM CİDEENmİ
Oğuzhan: Evet fesqllwkf
Erza: Qua adamdır.
Oğuzhan: Şenol hoca telefonları topluyor.
Erza: Öğretmenine selam söyle Özyakup
Oğuzhan: Hey dur bu sefer senin öğretmenin yok.
Erza: Büyüdüm 😏
Oğuzhan: biliyorum ve seninle gurur duyuyorum.
Erza: Utanıyorum.
Oğuzhan: Ben kamptan dönünce kimseye söz verme.
Erza: Ne sözü?
Oğuzhan: Dışarıya çıkma sözü. Çünkü seni yanımdan ayırmayı düşünmüyorum
Erza: TANRIM KIZARDIM.
Oğuzhan: Görüşürüz gamze canavarı.
Erza: Görüşürüz Özyakup.
**