part 11

893 83 0
                                    


(Y/n pov)

Aku terkejut.Aku melihat mereka sedang memandangku dgn pandangan yg terkejut. Aku terus mengalihkan pandanganku daripada mereka.Tiba-tiba pd-nim menyuruh ku kenalkan diri.

"An..annyeongha...haseyo. Y/n imnida."kata ku dengan gagap.

Adoi..asal aku gagap ni. Aku tarik nafas dan hembus.

"Okey boys kenalkan diri kamu seorang demi seorang"kata Pd-nim.

Aku memberanikan diri utk melihat mereka.Mereka mula mengenalkan diri seorang demi seorang.

"Ok,kamu semua dah saling mengenali kan.Jadi,saya harap awk akan beri kerjasama dan melayan Y/n dgn baik"kata Pd-nim.

"Nae Pd-nim"balas BTS.

"Saya ade hal sekarang ni.Awk semua blh sambung practise dan y/n awk blhlah biasakan diri di sini"kata Pd-nim.

"Nae.Kamsahamnida pd-nim"kata ku.

Pd-nim pun keluar dari bilik itu.Selepas itu,suasana di dlm bilik itu menjadi senyap.Aku berasa agak gementar dia dlm bilik bersama mereka.Aku hanya diam membisu.Tiba² seseorang memanggil namaku.

"Y/n"kata seseorang.

Aku memandang ke hadapan dan melihat Jin sedang berjalan ke arahku lalu dia terus memelukku.

"Y/n ah...bogoshipda"kata Jin oppa.

Aku terkejut. Aku membalas pelukannya.

"Nado"balas ku sambil tersenyum.

Aku meleraikan pelukan Jin.

"Y/n pergi mana selama ni? Puas kitorang carik tapi tak jumpa."kata Jin.

'Wait...dia kata diorang carik aku. Bukan diorang happy ke aku tak de. Pelik ah diorang ni. Ah..ni cuma tipu jer. Mungkin diorang dah rancang semua ni bila diorang jumpa aku'

"Y/n sambung belajar kat luar negara.Btw...korang bknnya kisah pasal aku kan.Lagipun aku ni cuma bdk yg kene pungut kat rumah ank yatim"balas ku.

"Kitaorang tahu selama kau tinggal dgn kitaorang.Kitaorang byk buat salah dgn kau jadi kitaorang nk minta maaf atas semuanya.Kitaorang rase bersalah sbb buat kau mcm tu.Mianhae y/n"kata Rapmon"

Apabila aku mendengarnya,aku hanya mendengus.

"Huh,sorry?Tu je yg korang blh kata lepas ape yg korang buat kat aku selama ni?Korang dera aku, buat aku mcm org gaji dlm rumah.So,lepas 4 thn kita x jumpa maaf je korang blh kata?Aku penatlah nk fikir pasal bende ni dan plz lah korang buat hal korang sendiri dan tinggalkan aku bersendirian."kata ku dgn air mata yg hampir menitis.

Aku terus ingin keluar dari bilik itu secepat mungkin.Apabila aku ingin keluar,aku memandang mereka semula.

"Btw...x sangka aku akan bekerja dgn korang so harap korang dapat memberi kerjasama selama aku ade kat sini"kata ku.

Aku pun terus keluar dari bilik itu sambil mengelap air mata.Aku mendengar namaku dipanggil tetapi aku menghiraukannya.

End pov

Bts pov

BTS hanya diam membisu melihat ape yg terjadi tadi.Mereka berasa amat serba salah dgn segala perbuatan mereka.

"Aku rase kita mmg dah buat kesalahan yg amat besar"kata V.

"Y/n x dapat nk maafkan kita"kata Jungkook.

"Mmg kita ni pemusnah hidup dia"kata Jimin.

"Dulu kita selalu layan dia dgn teruk"kata Jhope.

"Aku rase kita semua ni mmg oppa yg teruk utk dia"kata Rapmon.

Seven StepbrothersWhere stories live. Discover now