Y/n pov
Kring!!!!!!!!!!!!!!
'Ish !!!bisinglahhh....kacau betul org nk tido 'kataku dlm hati .
Aku menutup telinga ku dgn bantal .
Setelah lama gila loceng tu asyik berbunyi je aku pun dgn malas nya membuka mata. Aku bgn daripada tido walaupun masih mamai lagi.
Beberapa minit kemudian ,baru aku perasan yg aku ade di bilik aku sendiri .
"Hah? Mcm mana aku blh ade dlm bilik ni ? Bkn semalam aku tertido kat sofa ke? "
soalku ."Hmm,mungkin aku sleep walking kut?"fikir ku .
"Tapi aku mana pernah mcm tu ....ehh x pelahh baikk aku bgn lepastu sarapan"kata ku .
Aku pun berjalan menuju ke bilik air utk membersihkan diri.Selepas aku siap mandi semua , aku kluar dari bilik air dgn tuala yg membaluti bdnku .Aku pun memilih pakaian utk dipakai .Aku memasang lagu dgn kuat so aku x dgr ape yg berlaku .
Bts pov
Mereka semua sudah berkumpul di meja makan utk sarapan . Jin sedang memasak sarapan utk ahli bts . Rapmon pula x sengaja telah pecahkan pinggan dia .Suga blh pulak tertido di meja mkn .Jimin tgh workout kat bilik gym .V pula sibuk main video games .Jungkook pula sibuk layan fon.
"Rapmon ,brp kali hyung nk tegur supaya hati2?"kata Jin yg sudah fade up.
Pening kepala dia .Ini sudah kali ke 10 pinggannya sudah pecah disebabkan oleh rapmon.Rapmon hanya memandangnya dgn pandangan bersalah .
"It's ok hyung..nanti kita beli yg baru ok?"kata rapmon dgn senyuman yg menampakkan lesung pipitnya .
"Hmm"balas Jin .
Terpaksa lah dia pergi ke kedai utk membeli pinggan yg baru lagi .
Apabila sarapan sudah siap dimasak ,Jin memanggil kesemua ahli utk sarapan.
"Sarapan dah siap!!"jerit Jin.
Selepas itu ,kesemua ahli tiba di meja mkn dan ddk di tempat masing2.Suga pun dah bgn dari tido lepas dgr Jin menjerit.
"Wahh!!harini jin hyung masak japchae, kimbap dgn dakjuk lahh"kata V gembira.
"Mesti kenyang lah kalau mkn semua ni"kata jimin gembira.
"Jimin hyung tu patut mkn byk sayur supaya cepat tinggi "kata Jungkook sengaja mengusik hyungnya.
Jimin memandang jungkook dgn pandangan tajam.
"Bwo!?gigi arnab ni mmg nk kena lahh!"geram jimin .
"Dah2 x payah nk gado kat meja mkn .Hmm, Y/n x bgn lagi ke?Tlg sesiapa panggilkan y/n utk turun mkn "arah jin .
Jin hyung melihat semua ahli bys dah start mkn kecuali jimin yg masih merajukk lagi .
"Jimin pergi panggil y/n kat bilik dia "arah jin.
"Ala...hyungg .Nanti y/n turun lah tu"kata jimin.
"Pergi jelahh"kata jin dgn suara yg menakutkan.
"Ok"balas jimin.
Jimin pov
"Asl lah aku jgk yg kene panggil "keluh ku.
Aku pun berjalan menuju ke bilik y/n .Apabila sudah sampai ,aku mengetuk biliknya dan memanggil namanya .
"Y/n!Jin hyung suruh turun sarapan"kata ku.
Masih tiada jawapan.
"Y/n!Dah bgn blum?"kata ku lagi .
YOU ARE READING
Seven Stepbrothers
ФанфикMengisahkan tentang Y/N yg kehilangan ibu bapanya sewaktu kemalangan jln raya dan ditempatkan di rumah ank² yatim.Suatu hari,Y/N diambil sebagai ank angkat oleh sebuah keluarga pada umur 6 tahun.Dia tidak menyangka bahawa dia akan mempunyai tujuh or...