"Apa yg korang buat kat sini hah?!"kata seseorang sambil menepuk bahu Jungkook dan Jimin.
Mereka bertiga diam dan terus pusing ke belakang.
"JIN HYUNG?!!"jerit mereka bertiga.
"Apa ni jerit2?"kata Jin.
"Eyy, korang blh diam x? Kalau fans lain dgr mcm mana? Habis kita nanti"marah rapmon.
Jimin, V dan Jungkook diam selepas dimarahi oleh Rapmon.
"Mcm mana Jin hyung tahu kitaorang kat sini? "soal V.
"Jhope kata kat hyung yg korang nmpk korang ni keluar senyap2"kata Jin.
"Habistu,hyung dtg dgn sape? "soal Jimin.
"Dgn member lain lah. Suga dan Jhope ade kat dlm van"kata Jin.
"Dah jom balik"arah rapmon.
BTS pun sedang berjalan ke arah van mereka apabila mereka terdengar sesuatu.
"Eh tu bkn BTS ke? "
"Haah lah mcm diorang je"
"BTS!!!!!! "
Apabila identiti mereka sudah terbongkar, mereka terus berlari ke arah van mereka. Fans yg lain cuba utk mengejar mereka.Sampai je di van, mereka terus msk dan terus meninggalkan tempat itu.
Y/n pov
Aku dan Jihoon sedang mkn di restoran utk mkn malam. Jihoon kata dia nak belanja aku so selamatlah duit aku ni.HAHAHAHAH(≧∇≦).
Semasa aku tgh mkn, aku terdengar dua org yeoja yg duduk di meja sebelah sedang bercakap tentang BTS.
"Weh! Tgk SNS ni! "kata yeoja pertama.
"Wae? Ade ape2 berita ke? "soal yeoja kedua.
"Harini ade org nampak BTS dekat amusement park lah"kata yeoja pertama.
"Yeke? Diorang buat ape kat sana? "soal yeoja kedua.
"Molla, tapi diorang terus pergi bila tahu yg fans dah perasan mereka"kata yeoja pertama.
Selepas aku mendengar perbualan mereka,aku berasa terkejut.
'Apesal oppa semua blh ade dekat amusement park?'soalku dlm hati.
"Y/n"panggil Jihoon.
"Ah, nae? "soalku.
"Seronok x keluar satu hari ni? "soal Jihoon.
"Mana x seronok. Lagi2 masa kita dekat amusement park tadi"kata ku dgn gembira.
Jihoon hanya tersenyum.
"Lepas ni,nak pergi mana2 ke? "soal Jihoon.
"Hmm..... Aku rasa aku kene balik lah sebab aku takut org rumah aku risau pulak pasal aku"kata ku.
"Ouh... Ok"balas Jihoon.
Selepas dah habis mkn malam, Jihoon menawarkan diri dia utk teman aku balik.
"Jom, aku teman kau balik"kata Jihoon.
'Aku rasa bersalah utk tolak pelawaan dia sbb kalau aku terima mesti dia akan tahu aku tinggal dgn BTS.Rahsia ni antara aku dgn syarikat Bighit je kalau Jihoon tahu takut jadi masalah pulak'fikirku.
"Ah, gwaencahana Jihoon-shi.Aku blh balik sendiri. Lagipun aku blh naik teksi"kata ku.
"X pelah. X susah pun"balas Jihoon.
"Hmm... X pe. Kau mesti penat kan sebab dah satu hari berjalan so kau balik lah berehat.Kau pun idol mesti kau kene elak dari fans tahu pasal kau"kata ku.
YOU ARE READING
Seven Stepbrothers
FanfictionMengisahkan tentang Y/N yg kehilangan ibu bapanya sewaktu kemalangan jln raya dan ditempatkan di rumah ank² yatim.Suatu hari,Y/N diambil sebagai ank angkat oleh sebuah keluarga pada umur 6 tahun.Dia tidak menyangka bahawa dia akan mempunyai tujuh or...