SIR Bölüm 3:ÇARESİZ

104 4 5
                                    

_ Ihhh

gözlerimi açmakta o kadar zorlanıyorum ki. Üstümden tır geçmiş sanki

- Başım !!!

usulca gözlerimi açtım. Kahverengi bir koltuktayım. Burnuma tarhana kokusu geliyor. Doğrulmak isterken başucumda sargı bezi, tentürdiyot gördüm.

-Nerdeyim ben ?

mutfaktan birinin gelmekte olduğunu anladım. Uzun boylu genç birisiydi.

- Kimsin sen, nerdeyim ?

- Korkma! burda güvendesin. Seni sokakta baygın buldum bende eve getirdim. Başın nasıl ?

-Çantam nerde ?

-Al burda işte.

Çantama bakarken içinde telefonumu bulamadım. Cüzdanım da bomboştu.

-Nerde param ?

-Yok mu içinde. Muhtemelen başına vuran kişi çalmış olmalı.

-Belki de sen çaldın

sinirlendi.Oturduğu yerden kalkıp kaşlarını çatmaya başladı.

-Saçmalama tabiki ben almadım. Hem alsam neden seni eve getireyim.

-Dikkat çekmemek için yapıyorsun belki. Neden inanayım sana ?

-İster inan ister inanma! Bu mahallede serseri çoktur. Onlar çaldı muhtemelen.

Söylediklerine hiç inanmamıştım ama yine de kalktım yerimden çantamı taktım koluma, kapıya yöneldim.

-Dur nereye ?

-Sanane

-Başına darbe aldın dinlen biraz sonra gidersin.

Hiç umursamadan çarpıp kapıyı çıktım evden. Kocaman bir de bahçesi varmış evin. Dedemin ektiği gibi ekmiş çiçekleri. Ne acaip biriydi bu.

Arabamın olduğu sokağı aramaya koyuldum. Çok uzak bir yerde kalmamıştır insallah diyerek tek tek baktım sokaklara. Hiç param yoktu hemen o adamı bulup sırrı öğrenmeliydim.

Tam kara kara düşünüp sokaklara bakınırken karşıdan birilerinin geldiğini gördüm. evet bunlar sabah gördüğüm serseriler olmalı. Bana bakıyorlardı. Korkup yolun diğer tarafına geçtim. Onlar da geçti.Tam önüme geldiklerinde durdum. Yüzlerine baktım. Korku filmlerindeki adamlar gibiydiler.

-Yolculuk nereye, dedi en meymenetsiz olan.

-Sizene

-Bak bak pekte haşin kız.Sen yabancısın buralarda belli. Ne arıyordun demin. Paranı mı?

Beynimden kaynar sular boşalıyordu. Sinirle yakasına yapıştım.

- Sen çaldın! Nerde param? Ver çabuk!!

Öyle bir yapışmıştım ki boğazına sinirden kan kırmızı oldu gözleri. Tüm kuvvetiyle öyle bir itti ki beni. Sırt üstü yapıştım yere. Karşımda üç hırsız serseri pislik ve ben tek başıma,çaresiz. O zaman anladım ne kadar kimsesiz olduğumu..


SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin