***
"Stella ți-am promis de atâtea ori că te voi lăsă în pace, că te voi lasă să îți continui viața fără mine prin preajmă, dar am eşuat de fiecare dată. Cel mai ciudat este că oricât de mult mi-aş dori să dispar, ceva mă ține în loc. Oricât de mult aş încerca să plec, o bucată din mine îmi spune că nu te pot parăsi. Ceva de-al meu a rămas la tine. Ceva foarte important : inima mea. Dar prefer să ți-o las ție . Eşti în perfectă măsură să ai grijă de ea. Şi ştiu că o vei face. Eşti cea mai sinceră şi bună persoană pe care o cunosc. Nu ai fi în stare să te joci aşa cu inima mea. Sau ai fi? Nu mă pot îndoii de tine Stella. Nu pot. Şi chiar dacă aş crede altceva, inima nu m-ar lăsa.
Nu ştiu dacă ți-a spus Sam că am trecut din nou pe la tine. De data asta i-am întâlnit pe părinții tăi. Tatăl tău cred că era în stare să mă omoare. Sam a văzut ce s-a întâmplat. I-am promis că nu voi veni din nou acolo, dar asta nu înseamnă că nu pot sta cu tine zilele următoare, aşa-i?
Stella , trebuie să ştii că nu voi pleca din nou . Nu o să mai fac aceeaşi greşeală. Îți jur. Voi fi chiar lângă tine atâta timp cât îmi vei permite. Şi o să fiu mereu în umbra ta. De ce? Pentru că eşti totul pentru mine. Nu te voi părăsi Stella. Crede-mă. Te iubesc."
x Calum.***
*Stella's POV*
Reciteam din nou şi din nou şi din nou scrisoarea lui Calum. Era deja a şaptea scrisoare pe care mi-o trimite. Trebuia să aflu mai devreme şi de celelalte. Simt tristețea din sufletul lui pe fiecare cuvânt aşezat pe hârtie. Faptul că eu nu i-am răspuns deloc în tot acest timp probabil l-a făcut să se simtă şi mai rău. Sam nu a procedat corect ascunzându-mi scrisorile dar nu pot fi supărată pe ea . Ştiu că a făcut acest lucru pentru că a crezut că e corect. O înțeleg totuşi. Dar ştiu că trebuie să îi răspund lui Calum. Este singurul lucru la care mă pot gândi. Am căutat o foaie în toată camera şi nu am găsit niciuna. De parcă cineva le-ar fi aruncat intenționat pentru a nu putea eu să îi răspund.
Într-un final am găsit o foaie dee hârtie roz. Am căutat în cutia de sub pat şi am luat de acolo un stilou. Cel primit de la el. Țin mibte perfect cum mi l-a cumpărat pe când aveam cam doisprezece ani. Mi-a promis că îmi va cumpăra orice doresc fiindcă a uitat să mă ajute cu temele. Eu am ales un stilou. Încă nu pot să cred că au trecut aproape şase ani de atunci.Am scris tot ce simțeam pe foaie, apoi am parfumat-o . Am folosit parfumul primit de la el. Sam mi l-a dat. Îmi doream atât de mult să am din nou acel parfum.
I-am înmânat scrisoarea lui Sam şi am rugat-o să ii-o înmâneze. Ştiam că el se va întoarce aici iar eu voi fi cel mai probabil la spital . Mâine dimineața trebuie să plec. Mi-aş dori să ştiu ce a simțit în ultimul timp, dar inima îmi spune că voi afla în curând.Hello. Am reuşit să scriu. Mâine am teză. Iupi.... Şi am zis să postez. O să urmeze scrisoarea Stellei şi încă câteva capitole. Veți vedea. Love you all
CITEȘTI
Ce am lăsat în urmă || Calum Hood
FanficRegret. Regret în fiecare seară. Zâmbesc zi de zi, dar la lăsarea serii, când nu mai e nimeni în jur să-mi vadă neputința, sfârşesc învins de propria-mi durere. N-ai idee cât de mult mă urăsc, așa cum eu nu am idee cât de mult mă urăști. Şi ar trebu...