BEVEZETŐ
Sziasztok! Samara Turner vagyok egy 19 éves Magyarországi lány, furcsa múltal és jelennel.Jogos a kérdés ami megfogalmazódott a fejedben......miért amerikai a nevem?
Az úgy történt, hogy ott születtem de 4 éves koromban ideköltöztünk. Sosem voltam egy barátkozós típus de a legjobbakat megtartottam, és meg is fogom a végsőkig........legyen az akárki vagy akármi.Ha hűséges volt és kisegített a bajból akkor marad!
-----------------------------------------------------------Ajtócsapódás, lépcsőrecsegés, ajtócsapódás.Csak a szokásos hangsor , amit nap mint nap végighallgatok.A szívem egyre gyorsabban ver majd apámat látom betoppanni a szobámba kezében egy pálcával....a számomra jól ismert bottal..
-Ma miért nem mentél iskolába???-üvöltötte le a fejemet 5 cm távolságbol.-Nem éreztem jól magam.!-flegmáztam
-Akkor majd most jól fogod érezni magad!-mondta a fején azzal a mosolyával amitől nem remélhetek jót.
Megragadta a karomat majd elkezdett lefele húzni a lépcsőn.A végénél megálltunk és megfordult.
-Térdelj a lépcsőre úgy hogy kézre ess.....ha ellenkezel kétszer annyit kapsz.Nem tudtam mit tenni hát megfordultam és óvatosan rátérdeltem a lépcsőre majd hirtelen megéreztem a pálcát a fenekemen! Kaptam jó sokat! Az ütések ruhán keresztül csíptek...kb fél óra múlva megszólalt.
- Készen vagyunk...mehetsz te kis kurva...-majd lökött rajtam egyet.
Amilyen gyorsan csak tudtam szaladtam vissza a szobámba és villámsebességgel zártam kulcsra az ajtómat.Kinyitottam az ablakot és leültem az ágyra......gondolkodtam , gondolkodtam,hogy ezek a dolgok miért történnek, az is eszembe jutott hogy elszökök....az lenne a legjobb megoldás...Nagy gondolkodásomból egy csattanás szakított ki.Gyors odaszaladtam az ablakhoz , mert a hang forrása az volt. Majd megláttam azt amit nem kellett volna.... Anyám a földön, mellette egy kamionos, es a mentők is most érkeztek meg.Nem...nem szaladtam le hozzá...fentről néztem végig ahogyan anyám meghal....és elviszik...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Meséli a történetemet magának az agyam .....Újra és újra miközben egy éles borotvapengével egyre mélyebb vágásokat ejtek a kezemen. A vér apró cseppekben bugyog a vágásból majd végigcsorogva a kezemen a földre pottyan. Egyre nagyobb lesz a bíborvörös folt a fehér fürdőszobacsempén.
Miután végeztem eme mindennapi rutinommal utam a csaphoz vezet ahol leápolom a vágásokat és mivel még friss bekötöm egy fáslival ami alá gézt teszek. Elmegyek még egy felmosóért hogy a szánalomcseppjeimet feltöröljem.
ESTÁS LEYENDO
Depresszió árnyékában •BTS Suga ff• [BEFEJEZETT]
Fanfic[BEFEJEZETT] "Egy szóval amin keresztül mentem azt úgy hívták: Gyógyulás. Az élet gyógyszereivel, kúráival és vizes borogatásaival." FIGYELEM!! A CÍM NE TÉVESSZEN MEG! 😊 #149in Fanfiction 2018.04.16 #378 in Fanfiction 2018.03.15 #19 in Depresszió 2...