18. Rész

345 34 2
                                    

-Chim....fentvagy?- kezdem el a mutató ujjammal a háta egy kis részét simogatni. -Chiim...-suttogom hangosabban.

-Uuhmmm....-motyogja halkan.- Mostmár igen.

-Bocsii-mondom és befejezem a háta simizését. -Nem akartalak felébreszteni.

-Nem baj. -fordul felém és megfogja a kezem. -Pólón keresztül is érezni, hogy forró vagy! Így nem engedlek el dolgozni. -jelenti ki, majd megnézi a homlokomat is. Egy fejrázással nyugtázza tettét, amitől nem remélhetek jót.

Kimegy a szobából, gondolom a fürdőbe, vagy felöltözni. Ahogy átlépi a küszöböt egyből a telefonomért nyúlok. Csekkolom, hogy mi történik a neten és válaszolok pár üzenetemre.(Nem mintha olyan nagy celeb lennék XD)

-Samii hozzam fel a gyógyszert, vagy lejössz?- dugja be a fejét a szobába. Válaszul csak kinyújtom a karomat. -Vigyelek le? Hány éves vagy? -kérdezi nevetve, de azért megfordul, hogy fel tudjak ugrani a hátára.

Kimászva az ágyból, óvatosan felmásztam rá, majd körbekulcsolom a lábammal a vékony derekát kezemmel pedig a nyakát. Államat pedig szintén a nyakába támasztottam meg. Combom alá fog és megindul a konyha felé.

Gyorsan leérünk a helyiségbe ahol letesz a konyhapultra. Onnan nézem, hogy csinálja a teát és előszedi a gyógyszert. A tea készenlétével odanyújtja felém mindkettőt. Szemem a falon lévő órára téved.

-Chim el fogsz késni. Menj és készülődj! -szólok rá.

-Uhh tényleg, teljesen kiment a fejemből. Köszi és sietek haza. Te meg pihenj! - nyom egy gyors puszit a homlokomra és felszalad a szobájába.

Mosolyogva ugrok le a pultról és veszem be a gyógyszert. Borzalmas íze van ezért leöblítem a teával. A bögrével a kezemben indulok el a nappali pihe puha kanapéja felé. Lehuppanok rá és keresek valami értelmes filmet ebben a fosban. Nincs semmi jó, ezért jöjjön a B terv. Előveszem a laptopom és elkezdek You Tube videókat nézni.

-Takarózz be és igyál sok teát! Elmenteeem! - hallom a fiú köszönését majd egy nagy ajtócsapódást. 

Ha jól tudom akkor a betegséget ki kell izzadni, de nekem meg nagyon nincsen kedvem egész nap a takaró alatt gubbasztani. Lássuk csak, hogy mi izzaszt? A mozgás! Hmm.... Densz tájm bicsiiz! Gyors a laptopon beindítok egy lejátszási listát és elkezdek ugrálni és táncolni. Csatlakoztatom a Hi-Fi-hez, hogy biztosan hallatszódjon az egész lakásban. Feltáncoltam a szobámba és előkerestem egy itthoni ruhát.

Elugrálok szépen a refrényeket ordítva a konyhába és öntök még magamnak teát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Elugrálok szépen a refrényeket ordítva a konyhába és öntök még magamnak teát. Főzőcskézni van kedvem, csak nem tudom, hogy mit csináljak. Hmmm....van itthon instant leves. A múltkor beraktároztam belőle. Előveszek egy kis tasakot a szekrényből és a tartalmat egy tányérba öntöm. A fűszerét is rászórom. Kiöntöm a megadott mennyiségű vizet egy lábasba és felteszem forrni. Addig előkeresem a pálcákat és azokkal koncertezem.

Depresszió árnyékában •BTS Suga ff• [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora