Hi guys! Tak tady je první kapča,tak snad se bude líbit...jo a předem se omlovám za překlepy a gramatické chyby,jak bych to řekla...já a čeština nejsme moc dobrý kamarádky😂.V médií nahoře je Jin💜🔥Vidíte ty jeho dokonalý ramena?Shoulders king Seokjin.👌😍Jo a prosím přečtěte si potom úplně dole takový "povídání" dodatek ode mě💜🔥
Příjemné čtení-✌KoreanGirl✌Vycházím z učebny fyziky a mířím si to za klukama do jídelny na oběd.Většinou u našeho stolu je první Taehyung s Jungkookem,kteří mají vždy před obědem korejštinu na kterou mají učitelku,která je pouští vždy o dvě minuty dřív,aby se nemuseli cpát na chodbě cestou na oběd.Docela super učitelka.No a pak teda obvykle dorazím ke stolu já a ostatní.Občas se ke mně na chodbě připojí Jimin a Hoseok.Yoongi chodí poslední,protože o hodině spí a kolikrát neslyší ani zvonění.Občas fakt nechápu jak může prospat celej den.
~
Když jsem dorazil ke stolu všichni už tam byli,byl tam dokonce i Yoongi,což se fakt divím.Máme k obědu zase nějakej hnus.Měl by to být ramen,ale vypadá to jako noo,jak to říct jen slušně...bláto?Jo třeba bláto.,,Kde se couráš Jine?I Yoongi je tady dneska dřív,než ty"pronesl Tae a ušklíbl se.Všichni se zasmáli a já nad tím jen protočil očima.
,,Lidi nepůjdeme dneska pařit?" navrhl Jungkook.Je z nás nejmladší,ale do klubu chodí nejvíc... ,,Můžeme." řekli jsme všichni téměř nastejno.S klukam je v klubu vždycky sranda.Yoongi většinou usne na zemi nebo u baru,Hoseok to rozjíždí na parketu,Jungkook je vždycky zlitej a dělá Aego a ostatní hotak nějak v rámci našich možností hlídáme.
Najednou mi zacinkal mobil a já ho odemkl.Vyskočilo mi tam upozornění z Facebooku.Někdo mi poslal žádost o přátelství.
Uživatel God of Destruction vám odeslal(a) žádost o přátelství.
Bože můj,kdo to zase je?No nic,tak já to přijmu.Nic za to nedám,tak proč ne?Třeba je to někdo ze školy.
Přijal(a) jste žádost o přátelství od uživatele God of Destruction.
Jakmile jsem mu tu žádost přijal,přišla mi nová zpráva.
Od něj samozřejmě.
God of Destruction: Chceš si hrát Jine?
No to si ze mě dělá srandu ne?Ani ahoj neřekne a už takhle...To se mi snad zdá.Kluci rozebírají sobotní zápas v basketballu,oni ví,že mě to nebaví,tak se můžu věnovat mobilu.Asi mu jdu odepsat...
Handsome boy: Hele,na otravný lidi,jako jsi ty já nemám čas...A vůbec jak znáš moje jméno?Známe se?
ČTEŠ
CRAZY IN LOVE |namjin ff|
FanfictionGod of Destruction vám odeslal(a) žádost o přátelství. Přijal(a) jste žádost o přátelství od uživatele God of Destruction. -------------------------------------------------- God of Destruction: Chceš si hrát Jine? Handsome boy: Hele na otravný lidi...