-pohled Jina-
Už nikdy víc.
Fakt už ne...nikdy už nebudu spát v křesle,protože mě bolí krk a celý záda.Příště si radši lehnu na zem,ale do křesla už nikdy nejdu!
Vzbudil jsem se kolem šesté hodiny,když ještě všichni spokojeně spali.Rozhodl jsem se,že připravím něco dobrého k snídani.Palačinky?Tousty?Míchaná vajíčka?Nějak se dneska nemůžu rozmyslet,co udělám.
Asi je se mnou něco špatně,protože normálně jsem rozhodnutý hned.
Jídlo a vaření je něco bez čeho bych fakt nemohl žít a nejlepší je,když mám pro koho vařit.Většinou vařím jen sobě nebo klukům.Vždycky snědí cokoliv,co uvařím.Třeba Hobi vždycky vychvaluje moje kimchy,že mám normálně problém s tím,abych se nezačal hned červenat.No,zkrátka jsem vždycky strašně rád,že jim to chutná...
Nakonec jsem se rozhodl,že jim připravím palačinky.Některé budou s nutellou a některé s jahodovou marmeládou,protože každý má rád něco jiného.
Pustil jsem se do toho.Nejprve si musím připravit všechny potřebný věci.Vytáhl jsem si ze skříně hladkou mouku,z lednice jsem potom vytáhl vajíčka a mléko.Musím toho nadělat co nejvíce,protože kluci jsou jako kobylky...nikdy jim na talíři nic nezbyde,i kdyby se měli pozvracet z toho,jak jsou přecpaní.HAHA To by jim šlo...pít a jíst na co příjdou.Naleju trochu těsta na rozpálenou pánev,ve které je úplně nepatrně oleje a čekám,než budu moct palačinku obrátit.
Byl jsem tak zabraný do dělání těch voňavých palačinek,že jsem si nevšiml,že za mnou někdo stojí a už pěkně dlouhou dobu mě pozoruje.Nevěnoval jsem tomu ale pozornost a dál jsem připravoval palačinky.Najednou mě dotyčná osoba ze zadu obejmula a já sebou cukl. ,,Taehyungu!Ani nevíš,jak jsem se tě lekl..."řekl jsem malinko vyčítavě a otočil jsem se na něj.
,,Shhh...Nekřič tolik"zašeptal a chytil se rukama za hlavu.
,,No jo prosimtě.Vzal jsi už tu vodu s tím práškem,kterou jsem každýmu z vás dal včera k posteli?"
,,Ne,vůbec jsem si nevšiml,že tam nějaká je...asi je na tom stolku,který je na tý straně postele,kde leží Kookie.No nic,tak já si pro to jdu,díky"řekl potichu Tae,aby mu nezačala opět třeštit hlava a otočil se,že si půjde do pokoje,pro ten prášek.
,,Jo a Jinie?"
,,No?"
,,Řekl bych,že se ti pálí palačinka..."řekl a začal se smát a odcupital do pokoje,na to jsem se otočil a uviděl jsem úplně černou palačinku,kterou můžu tak akorát hodit do koše...
No úžasný.Já ho fakt jednou zabiju.Vykecává se tady se mnou a já tady pálím snídani,fakt paráda.No nic,jdu zdělat zbytek toho těsta,ať už ty palačinky můžu konečně namazat a jít je pomalu vzbudit,aby se šli nasnídat.
Když jsem domazal poslední palačinku,tak u stolu už seděli Tae s Kookiem a Hobi,takže mi zbývalo vzbudit jen Jimina a Yoongiho...s tím to bude asi trochu horší.Odložil jsem tedy obří talíř s palačinkami na již prostřený stůl ke klukům a vydal jsem se vzbudit ty dva.Kluci poděkovali a ihned se pustili do jídla.Budu rád,když tam potom pro mě a Jimina s Yoongim nějaká ta palačinka zbyde.Oni jsou totiž fakt neskutečný,jsou schopný to sníst tak rychle,že člověk ani nemrkne a na talíři nezbyde ani jeden jediný kousíček.
Jimina jsem už vyhnal,aby se šel najíst,ale Giho se mi pořád ne a ne podařit vzbudit.Už jsem mu sebral polštář a deku,lechtal jsem ho,štípal ho,dával mu facku a s ním to ani nehlo.Teda vlastně jo...Otočil se na druhý bok a zamumlal něco jako: Zabiju tě.
Sice mě za to asi opravdu zabije,ale nedá se nic dělat.Rozeběhl jsem se a celou vahou jsem na něj skočil a zařval mu u jeho ucha Yoongiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.Gi mě ze sebe okamžitě shodil a začal řvát na celej byt ,,Děláš si ze mě prdel Jine?!Kurva...tady už se člověk ani nemůže v klidu vyspat,aniž by ho někdo budil."
V jeho obličeji šel vidět ten jeho nenávistný výraz,ostatně jako pokaždé,když ho někdo vzbudí.
,,Dobré ráno,Gi.Na stole je snídaně,tak si pospěš,ať ti tam něco zbyde"řekl jsem s úsměvem a raději jsem se klidil pryč,zpátky za klukama.Sedl jsem si na svojí židli vedle Jimina a nandal jsem si na talíř dvě palačinky.Jednu s jahodovou marmeládou a jednu s nutellou.Dneska jsem neměl moc hlad a navíc jsem se trošku obával toho,že kdybych toho snědl víc,tak by snídaně letěla do záchodu společne s tím,co jsme včera vypili.
Chudák Kookie musel na záchod odběhnout během snídaně už pětkrát zvracet.
,,Tae,máš jediný štěstí,že Jungkookie není holka,protože by si tam musel běhat s ním a musel by jsi mu držet vlasy"zasmál se Jimin.
,,No,štěstí,že nemá dlouhý vlasy,ale nejsi daleko od pravdy...Kdo si jako myslíš,že je v našem vztahu holka...já to teda nejsem"odpověděl mu Tae.
Jimin se začal smát,ale v tu chvíli do kuchyně přišel Yoongi,který teda rozhodně nebyl ve svojí kůži.
,,Jimine,můžeš kurva už držet hubu?"zasyčel podrážděně Gi až jsme se na něj všichni udiveně podívali,jestli to myslí vážně.Yoongi k tomu ale už nic neřekl,sedl si ke stolu a začal v klidu jíst.
Jimin byl během snídaně strašně divný,pořád se upřeně díval do talíře,ze kterého nesnědl ještě ani kousíček.
,,Copak Jiminie..?Tobě ty palačinky nechutnají?"zeptal jsem se ho se starostí v hlase.
,,Určitě jsou výborný Jine,ale nemám nějak chuť k jídlu,promiň"řekl,zvedl se ze židle a rázným krokem odešel pryč.
ČTEŠ
CRAZY IN LOVE |namjin ff|
FanfictionGod of Destruction vám odeslal(a) žádost o přátelství. Přijal(a) jste žádost o přátelství od uživatele God of Destruction. -------------------------------------------------- God of Destruction: Chceš si hrát Jine? Handsome boy: Hele na otravný lidi...