0.5|

683 62 3
                                    

Hungry_chimchim  Pro tebe💜

~Pohled Hobiho~

,, Šestkrát whiskey prosím"řekl jsem barmanovi,který pořád pokukoval po Jinovi.
Jakmile jsem mu řekl co chci,odtrhl pohled od Jina,usmál se a šel nám nalít.

Chvíli jsme si museli počkat,než před každého z nás postavil objednanou sklenku s alkoholem,ale dočkali jsme se.
,,Tady to je pánové, šestkrát whiskey s ledem."

Měl docela hluboký hlas,ale na Taeho hlas to opravdu nemělo.Jak já s oblibou o jeho hlase říkám "His voice is deeper than hell."

V hlavě jsem si typl,že tomu klukovi za barem může být něco mezi 23-24 lety.
Z mého nesmyslného přemýšlení o věku barmana,který nám donesl pití mě vyrušil Jinův hlas.

,, Děkujeme"ozval se nejstarší z nás a vřele se na barmana usmál.
Hah...Jinie,ty se mi snad zdáš.
Jsme tady teprve chvíli a už to vypadá,že nám tady balí barmana.

,,Hobi,viděl jsi to?"zašeptal nenápadně Jimin.

,,Co přesně myslíš?"zašeptal jsem nazpátek a zasmál jsem se.

,,Jin se nám nějak rozjíždí, nemyslíš? Doteď jsem si myslel,že je jenom na holky.Nevěděl jsem,že se mu líbí i kluci.Natož úplně cizí barmani"zašeptal se smíchem v hlase Jimin a div nevyprskl smíchy.

,,Asi změnil názor"pronesl jsem a pozoroval jsem přitom se zvednutým obočím,jak Jin hypnotizuje očima barmana,který k nám stojí momentálně zády.

Najednou začala hrát naše oblíbená písnička od EXO.Monster.
Umíme přes čtyřicet choreografií od různých skupin,včetně těch holčičích,jako jsou například Twice,Red Velvet nebo BlackPink,ale choreografii na Monster jsme se naučili jako první,je to vlastně taková naše písnička s kterou jsme začali.

Trénovali jsme ji hrozně dlouho,chtěli jsme naše pohyby vypilovat tak,aby byly co nejlepší,aby byly dokonalé.A to se nám opravdu povedlo.

Při tanci jsou naše pohyby tak sladěné a přesné,že vypadáme jako jeden.Dovedli jsme to k dokonalosti.

A přesně to jsme chtěli dnes ukázat všem lidem, kteří byli na parketu a tancovali.

Naše pohyby byly přesné a přesně do rytmu,i když už jsme měli trošku připito.Obvzlášť YoonGi a JungKook,to toho měli zatím v sobě nejvíce.Ale tancovali na jedničku.

Lidé, kteří stáli kolem nás tleskali a pozorovali naše sehrané pohyby.
Některé kroky v téhle choreografii byly složité,ale i ty jsme zvládly s přehledem.

Všech nás šest jsme si tenhle moment moc užívali.Tanec byl náš život a ještě lepší bylo,když jsme měli obecenstvo.Někoho,kdo dokáže naše pohyby jakýmkoliv způsobem ohodnotit.

Většinou,když jsme před někým tancovali,tak byly ohlasy z velké části pozitivní,to nás vždy nakoplo k tomu,abychom začali víc trénovat, dřít a snažit se,protože jsme věděli,že to,co děláme má nějaký smysl a lidí to dokáží ocenit.

A ani dneska večer tomu nebylo jinak.
Jakmile jsme udělali poslední krok,když píseň skončila lidi začali tleskat a našli se i  někteří s nadměrnou hladinou alkoholu v krvi,kteří se to nemotorně snažili napodobit,ale většinou to skončilo pro jejich smůlu pádem nebo se pozvraceli,což nás v tu chvíli strašně rozesmálo.

Šli jsme se posadit zpátky na naše místa,kde jsme si objednali další pití.

Zítra ráno nám bude fakt špatně...




CRAZY IN LOVE |namjin ff|Kde žijí příběhy. Začni objevovat