0.2|

899 74 17
                                    

A kurva...

Panebože!To je určitě nějakej psychopat...Kdo by měl potěšení z něčí bolesti sakra?!Počkat??On mě chce pod sebou nahého? A k tomu všemu mě chce tak trošku pohladit nožem...fakt paráda!To jsem si vždycky přál.Doprdele proč já?Proč tohle nepíše třeba Yoongimu,ten by mu na nic neodepisoval,protože pořád spí,takže by mu nic nechtěl udělat...nejspíš.

Jestli to myslí vážně,tak to znamená,že někde tady po okolí se prochází nějakej kluk kterej zná moje jméno tudíž asi ví jak vypadám a má tak trochu fetiš na řezání do nahých lidí .Paráda!Už jen když si to takhle přehrávám v hlavě,tak to zní strašně komicky a zároveň jako vystřižený z nějakýho béčkovýho hororu.

Teď se musím pro sebe zasmát.Však on mi napsal,že ještě budu prosit o jeho společnost. Po takový zprávě,kterou mi před chvílí poslal?Si jako myslí že mě přitahujou kluci,který do mě chtějí řezat nebo co jako?

Handsome boy: Hele řekni mi,že si zeděláš jenom srandu.

Třeba to byl jenom vtip.

God of Destruction: Myslíš si,že je to sranda?😏

Dobře...nebyl.

God of destruction: nikdy o takových věcech nevtipkuji.Věř mi Jine.

Tak jsem to alespoň zkusil...

Mrazí mě z toho,vždy jakmile do některé zprávy napíše mé jméno.Jeho slova,která píše směřuje jen mně...jen mně a nikomu jinému,to mně chce ubližovat a zároveň líbat mé nahé tělo.

God of Destruction: Nebojíš se ,že ne baby boy?🔥

Bát se tě?Jak bych mohl!

Hansome boy: Ne.

Jasně,že se bojím!Kurva hodně.

God of Destruction: Nemáš k tomu důvod.

God of Destruction: Zatím.

Jak jako zatím?!Klidnější bych byl,kdyby mi poslal jen tu první zprávu a druhou si nechal jen pro sebe jenže to opravdu neudělal a ani nejspíš v úmyslu neměl.

Crrrrrrrr!

Doprčic!Já jsem se tak lekl.Jsem už jak malá holka.Leknu se i domovního zvonku,to fakt není možný.

~

Zvedám se z postele,popadám peníze a běžím ze schodů dolů kolem obýváku až jsem u dveří,které otevřu.Před dveřmi tojí kluk zhruba v mém věku,má na sobě triko s potiskem firmy u které pracuje a džíny.Vlasy má obarvené na blonďato(ommo SeHun s blonďatými vlasy!🙏💦).Nevypadá vůbec špatně...no a ta nejlepší věc na něm:krabice kterou drží ve svých rukou.Uvnitř krabice se nachází to výborné voňavé sushi,které jsem si objednal.

Podám Sehunovi peníze za sushi,poděkuju,pozdravím a zavřu za ním dveře.Na tričku,které mu obepínalo vypracovanou hruď a břišní svaly,které jak bylo vidět tam BYLY měl cedulku se svým jménem.

CRAZY IN LOVE |namjin ff|Kde žijí příběhy. Začni objevovat