Opět si na mě sedl a já mohl cítit to, jak moc je vzrušený. Jeho těsné boxerky to dosvědčovaly.
,,S přípravou nebo bez?" Zeptal se během toho, co mi začal sundávat moje spodní prádlo. Ztěžka jsem dýchal, takže jsem opravdu nemohl tušit, jaký problém mi bude dělat odpověď na otázku.
Odpovědět bych měl nejspíše co nejrychleji, tedy pokud nechci, aby ho do mě narval hned teď, bez toho, aniž bych na to byl připraven.
,,S pří-přípravou," řekl jsem přerývavě. On jen kývl a úplně mě osvobodil ze spodního prádla. Styděl jsem se, cítil jsem, jak mi hoří tváře studem. Však před ním ležím právě nahý!
Během chvíle se mi u mého obličeje objevily jeho tři prsty. Pokynul mi hlavou, ihned jsem věděl oč jde. Moje pusa pohltila jeho prsty a já si s nimi začal pomocí svého jazyka různě hrát, cucal jsem je a snažil jsem se je naslinit co nejvíce, přeci jen, jak se to říká- jaký si to uděláš, takový to budeš mít-, což v tomhle případě opravdu platilo.Já totiž nepotřebuju, aby mě bolel zadek ještě o týden později.
Namjoon vytáhl své prsty z mé pusy, pravděpodobně usoudil, že jsou už nasliněny dost, sedl si a mé nohy položil na sebe tak, aby měl ke mně dokonalý přístup. Poté do mě strčil první prst, přidal ihned druhý a třetí, což zapříčinilo sten, který se mi vydral z úst. Začal jimi ve mně pohybovat a různě je uvnitř mě roztahovat tak, abych byl dost roztažený na to, co přijde za chvíli.
Slastí jsem se prohl v zádech, načež zareagoval vytažením prstů. ,,C-co?" Udiveně jsem se na něj podíval. Proč sakra přestal, když viděl, že se mi to líbí?
Ani jeden už na sobě nemáme nic, co by zakrylo jakoukoliv část našeho nahého těla. Jeho boxerky Calvin Klein už také dělají společnost zbytku našeho oblečení na podlaze tohoto pokoje.
Chytl mě za zadek, aby měl dostatečně dobrý přístup a nasměroval svůj penis do mého vstupu a strčil ho tam. Musel jsem zatajit dech, slzy se mi totiž draly bolestí do očí. Přestože mě připravil, hrozně to bolelo.
Nečekal na nic a ihned přirazil až po kořen. ,,Ahh~" vydal jsem ze sebe hlasitý sten, líbilo se mi to, ale přesto se mi z oček vyplavilo pár neposedných slz. ,,V pohodě?" Zeptal se mě Joon, který se nezačal uvnitř mě hýbat, čekal na to než si na to zvyknu. Mezitím zaútočil na mé rty a na krk, na kterém mi udělal pár značek, které budou zítra nejspíše hrát všemi možnými barvami, od žluté až po temně fialovou.
Už to tolik nebolelo a navíc jsem chtěl víc, než jen polibky, prohl jsem se proti němu pánví, na znamení toho, že může pokračovat. Joon to okamžitě pochopil a začal hluboko do mě přirážet a ač jsem se snažil sebevíc, slzy si opět našly z mých očí cestu ven.
Po chvíli bolest vystřídala rozkoš a vysoká dávka vzrušení.
,,A-ahhh," neudržel jsem se a hlasitě jsem zavzdychal. To jakoby bylo jakýmsi spouštěčem, Namjoon přidal na intenzitě přírazů a já vzdychal jako nějaká malá děvka.
Chytl mě za vlasy a donutil mě tak zvednout hlavu z polštáře směrem nahoru. Chtivě se na mě podíval a já na nic nečekal, políbil jsem jej na jeho rudé rty.
,,Chci tě slyšet vzdychat mé jméno baby~" řekl a tempo přírazů zrychlil na maximum. A já, jakožto poslušný kluk jsem jej poslechl. Tedy, jinak to ani nešlo, na to, abych mu odporoval jsem byl příliš vzrušený.
,, A-ahhh J-joniee!" Zakřičel jsem po tom, co narazil na ono místečko, které přináší ještě více potěšení.
Pokojem se rozléhají naše hlasité steny a zvuky přírazů. To je něco, co bych chtěl slýchávat každý den.
,,Z-za chvíli budu," řekl udýchaně ten nade mnou. Věděl jsem, že se moje vyvrcholení také rychle blíží.
Stačilo pár přírazů a oba dva jsme se udělali. ,,D-daddy!" Vykřikl jsem a udělal se na naše bříška. Namjoon se udělal během pár vteřin po mně do hlouby mého nitra. Oba jsme nahlas rozdýchávali právě prožitý orgasmus. Zmohl jsem se na úsměv, který byl věnován klukovi, který se mi díval do očí a rukama se zapíral vedle mé hlavy, aby mě svým tělem nezalehl.
Byl jsem příjemně překvapen, když mi vřelý úsměv opětoval a jemně mě políbil na rty. Okamžitě jsem zareagoval a polibek mu oplatil. On se sehl k mému uchu a potichu do něj zašeptal ,,Půjdeme na chvilku spát ano?" Musel jsem ihned souhlasit, že spánek je výborná volba, i když může být jen něco málo kolem poledne. Jsem opravdu unaveny.
,,Ano~" souhlasil jsem a Joon nás opatrně uložil do pohodlné pozice, neobtěžoval se ani tím, že by jej že mě vyndal nebo, že by mi alespoň rozvázal kravatu kolem rukou. Cítil jsem jak se mi zavírají očka a pomalinku usínám, uvelebil jsem se tedy tak, aby se mi pohodlně spalo.
Ještě, než jsem se úplně ponořil do říše snů jsem ucítil letmý dotyk na svých vláscích, byla to Joonova ruka, kterou mě po nich pohladil a přitom zašeptal do tmy,, Sladké sny Jinie. Nevím proč, ale jsi jiný, než ostatní,nechápu to..."
Čaute moji milí.
Omlouvám se za neaktivitu, ale vůbec jsem neměla čas a přiznejme si to...ani chuť na to něco psát. Nakonec jsem se ale odhodlala a vyhradila si malinko času na psaní, takže doufám, že máte z nové kapitoly radost. 🙈❤ Je to pokračování předešlé kapitoly, kterou jsem vám minule tak zle usekla v tom nejlepším 😂❤. Snad se nezlobíte a tahle přinejmenším pohoršující kapitola vám zlepšila den.S láskou RaeMi❤
ČTEŠ
CRAZY IN LOVE |namjin ff|
FanficGod of Destruction vám odeslal(a) žádost o přátelství. Přijal(a) jste žádost o přátelství od uživatele God of Destruction. -------------------------------------------------- God of Destruction: Chceš si hrát Jine? Handsome boy: Hele na otravný lidi...