0.4|

732 65 8
                                    

~pohled JungKooka~

Jakmile jsem vypil i tohohle panáka,tak jsem ucítil příjemné teplo,které putovalo spolu s alkoholem do mého žaludku,také jsem ale cítil něčí dech na mém krku.

Byl to TaeHyung,který se ke mně nahl a začal mi šeptat do ucha,přičemž se rty prakticky dotýkal mého ucha ,,Já ti dám suchara...počkej zítra večer Kookie"dořekl to a stáhl se zpět na svou židli na které sedí.

Okamžitě mi naběhla husí kůže.Miluju,když se mě takhle letmo dotýká,občas se mi to líbí víc,než takové ty hrubé dotyky,se kterými se setkáváme každý den.Tohle je vždy tak jemné,tak jedinečné.

Podíval jsem se na něj.Je tak krásný, přesně jako anděl.

Když na sobě ucítil můj pohled,tak se otočil a vyhledal můj pohled.Když se naše oči setkaly kousl se do rtu a usmál se tak,jak to umí jedině on.

,,Tohle mi nedělej Tae...Moc dobře víš,co to se mnou dělá"zašeptal jsem směr k němu.Koukl jsem se mu na jeho dokonalé rty a na to se ke mně začal pomalinku přibližovat.Když už byly naše rty tak blízko,že nás od polibku dělilo jen pár milimetrů,tak se ozval Jimin ,,Jste nechutný!Nechte si to na doma"řekl a začal si rychle zakrývat rukama oči.

Hajzl malej.Taky musí všechno zkazit.
Tae na něj vyplázl jazyk jako nějaké malé dítě a řekl ,,Jimine hlavně nezáviď."
,,Na tohle?Pff.V žádným případě.Já a moje pravá ruka si vystačíme"řekl a vyplázl jazyk nazpět na Taeho.

Tohle se mi mimochodem na TaeHyungovi moc líbí.Někdy se chová jako 10-ti letej kluk,dělá blbosti a tak a pak má ještě druhou stránku osobnosti,která je tak moc sexy.
Jeho pohyby,styl oblékání, chování,mimika...Prostě všechno je na něm, tak strašně přitažlivý,až se občas divím,že někdo takový chodí právě se mnou.

~pohled SeokJina~

Už to bude rok a třičtvrtě,co jsou ti dva spolu?
Docela to utíká.Jde ale vidět,že jsou spolu fakticky šťastný.Nikdo a nic jim jejich vztah nekazí.

Ze začátku,když nám Tae s Kookiem řekli,že jsou spolu jsme se s klukama báli,jak to dopadne,protože přeci jenom Kookie je z nás nejmladší a těch zkušeností zase tolik nemá.

Taky jsme se popravdě báli,aby mu Tae třeba něco neudělal nebo ho nenutil do něčeho,na co není JungKook ještě připravený,protože je takovej,no jak to říct...

Krapet divočejší typ člověka.
Rád zkouší nový věci a tak.

Když jsme si jednou s klukama představili,jak tohle praktikuje s naším maknaem,do smíchu nám zrovna dvakrát moc nebylo.
Byli jsme z toho trošku na nervy,ale když jsme si postupem času začali všímat,jak JungKook chodí od Taeho víc,než jen spokojenej,tak jsme se tím už radši nezabívali.

Shrnul bych to asi takhle...Našli společnou zálibu.

Sex.

CRAZY IN LOVE |namjin ff|Kde žijí příběhy. Začni objevovat