Hayatımın en güzel günüydü. Çünkü tüm gün işte çalışmalara son vermeyi düşünüyorum. Kendisi inat etti. Ya kovacak ya kovacak.
Kapının çalmasını bekledim. Beni almaya gelecek mi bakalım.
Acaba ben neden istemiyorum. Hem parasısa çok olur. Ama boşver bir savaşa girdik mi girdik. Artık son vuruşu yapalım. Çalışanların istifa etmesini. Acaba ne yapsam. Gidip yanına sorsam mı neden kovmuyorsunuz. Tmm bu sedrr kovulmaya çalışmak yok. Zaten aydatıda ödeyemiyor um. Artık birşey yapmayacağım. Aslında benim hayalim şarkıcı olmaktı. Ama küçükken babam karşı çıktığı için hayallerimden vazgeçmek sonuçta kaldım. Işte bazen hayallerden de vazgeçebilir insan. Sonra kendimi modaya adadım. Bari ikinci yetenekli olduğum işi yapmalıyım dedim. Genelde herşeyden herkesten korktum. O yüzden ben bu yaşıma kadar hiç aşık olmadım. Hayatıma girip beni öylece terketmesinden korktum. Sonra kendi hayatımı kurdum. Yanlız şekilde. Yine gözlerim doldu. Bunları hatırlıyınca yine korkularımı hatırlıyorum. Babam annemi döverdi. Hem de gözlerimin önünde. Sonra babam bir gün sokakta annemi öldürdü. Sıra bana da gelecekken başkaları kurtardı. Keşke beni kurtamasalardı. Aslında tamamen annemin ölümü benim suçumdu. Aslinda beni bıçaklayacakken annem önüme atladı. Hep benim yüzümden oldu. O günden sonra kimseye guvenmedim. Şu anda o babam olacak şerefsiz cezaevinde. Anlamıyorum neden bir insan diğer bir insanı öldürür ki. Öldürdüğünde eline ne geçecek. Bir insan birisini çok severse diğeri için canını verir mi ? ağlamaya başladım. Keşke orada ben ölseydim. En azından yanlız kalmaktan kurturuldum. Belki annem yaşardı. Her aynaya baktığımda annemin katilini görüyorum. Acaba benim yaşadıklarımı yaşayan birileri de var mı ? o sıra kapı çaldı. Hemen banyoya koşup gözlerimi sildim. Kimsenin beni ağlarken görmesini istemiyorum. Kendimi hazır hissedip kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtım. Bogazim çok ama çok acıyordu. Aglayinca genelde öyle olur. Emre bey elini yüzüme koydu. Bana bakıyordu.- iyimisin ? sen yoksa agladın mı ?
- hayır nereden çıkardınız
- gözlerinin altı morarmış.
- gece biraz geç uyudum. Hem de biraz hastayım.
- ama kötü görünüyorsunuz hastaneye götüreyim hazirlanda
- gerek yok hazırlanıp geliyorum. Işe gidelim.
- sen işe gelme bugün. Hastaneyi istemiyorsun bari evde dinlen.
- teşekkürler
- hadi yatağına
- görüşürüz
- görüşürüzKapıyı orttum. Ilk kez sanki beni önemsiyordu. Mutlu oldum. Yatağa gidip yattım. Müzik açıp uykuya daldım.
OYLAMANIZI isterim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOŞLUK
RandomAşk seni derin bir kuyuya hapse der. Ne yapacağını bilemezsin. Onun bir gülüşü dünyanın en güzel günü olurken bir ayrılık dünyanın sonu oluyor. Kitabımı okumanızı isterim