Hastaneden sonunda çıktım. Emre bey gelmişti. Yanıma geldi. Bana gülümseyip duruyordu. Beni eve bıraktı.
- hep işten yırtıyorsun. Hadi yine iyisin.
- bu halimde çalışacak halim yok dimi
- hayır ama sen evde çizim yap
- siz oyuncu değilmisiniz neden moda ile ilgileniyorsunuz.
- modayı seviyorum. Hele de bu zamanlarda çok
- neden
- boşver
- ben öğrenirim
- yakında öğrenirsin.
- aynen
- hava soğuk oluyor gir içeri
- pekiIçeri girdim. Patron çok tatlı ya. Telefonum çaldı. Gizli numaraydı. Açtım. Ilk önce ses gelmedi.
- alo
- ...gv
- orada kimse varmıTelefonu kapattım. Kim olabilir ki. Galiba telefon şakası yaptılar.
Yatağa yatıp uyudum.2 gün sonra
Artık kendimi iyi hissediyordum. Yaram iyileşmiş sayılırdı. Işe gitmemiştim. Emre bey geliyor ve çizimleri alıp gidiyordu. Kapı çaldı. Açmaya gittim. Gelen emre beydi. Bana gülümseyip.
- hazırlan bakalım gidiyoruz.
- nereye
- orası süpriz
- sizin sürprizleri merak ediyorum
- bekliyorum ama hızlı ol
- tmmSüpriz ha. Vay vay vay bizim emre bey sürprizlerle dolu. Bakalım sürprizi neymiş. Hazirlandım. Ama neden benim bu kadar yakışıklı patronum var ki. Neyse dışarı çıkayım. Dışarı çıkıp arabaya bindim. Yolda sürprizi sorup durdum. Ama cevap alamadım. Bana bakıp geldik anlamında mimikleriyle ima etti. Çok mimikleriyle nasıl acaba ima ediyor. Çok ama çok merak ediyorum. Indim. Lunaparktaydık. Uzun zamandır gelmiyordum. Çok mutlu oldum.
- ışte bugün sırf eğleneceğiz.
- çok ama çok teşekkür ederim.
- hadi ilk neye binmek istersin.
- hepsine binebiliriz. Ama yaram açılırsa
- doktorla konuştum
- şuna binelim
- dönme dolapa binebiliriz.
- noldu korktunuz mu
- HADİ binelim
- buyrunBindik. Asansör hareket etmeye başladı. Emre bey kıpkırmızı olmuştu. Yukarı çıktık. Hızlıca aşağıya inerken emre bey çığlık çığlığa kalmıştı. Oyuncak bitince kendimi gülmekten alı koyamadim. Indik. Ben hala gülüyordum. Bu kadar korkak olduğunu bilmiyordum. Sonra mangal yapılacak yer seçip oturduk. Mangal yapmayı biliyordu. Şaşırdım doğrusu. Ona bakıp duruyordum. Gözlerimi alı koyamıyordum. Mangalları getirdi ve yedik. Pamuk şeker aldık. Bugün hayatımın en güzel günüydü. Eve gittik. Teşekkür edip Eve girdim. Ben aşık mı oldum. Hayır ya öyle bir sey olamaz. Aşık olsamda aramızda birşey olamaz. Yatıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOŞLUK
RandomAşk seni derin bir kuyuya hapse der. Ne yapacağını bilemezsin. Onun bir gülüşü dünyanın en güzel günü olurken bir ayrılık dünyanın sonu oluyor. Kitabımı okumanızı isterim