Her zaman ki gibi yine uyandım. Ama bu sefer erken uyanmıştım. Telefonu elime alıp candy crush oynuyordum. Ama baya bir ilerledikçe zorlaşıyor. Kalktım. Kendime yumurta kırdım. Nedense bugün kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Saat 7 ye geliyordu. Kalkıp üstümü giyindim. Parkta gezecektim. Ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Parkta biraz gezip salıncağa oturdum. Etrafa bakıyordum. Birden yardım edin diye bir çığlık koptu. Adam karısını dövüyordu. Orda da küçük çocuk ağlıyordu. Kimse müdahale etmiyordu. Hatta bazıları videoya çekiyordu. Ben öyle kalamazdım. Hemen oraya doğru koştum. Ilk önce çoçuğu kenara çektim. Şimdi sıra çocuğu kurtarmaktı. Ama nasıl yapacağım. Birden birisi seslendi. Arkamdaki emre beydi. Bana bakıp kenara çekilmemi söyledi. Ama ben dinlemedim. O çocuğun da annesiz kalmasına göz yumamazdı. Ben hemen kadını kenara çektim. Adam üzerimize doğru yürüdü. Bıçağı kadına saplayacakken önüne atladım. Çok acı var. Yere düştüm. Bogazım daraldı. Emre bey adamın elinden bıçağı alıp yere attı. Polisler geldi. Emre bey yanıma koşup beni kaldırdı. Sanki herşey kararıyordu. Dayanamıyorum. Bazı sesleri de duyamaz oldum. Gözlerim kapanmıştı. Hiçbir şey göremiyorum. Gözlerimi açmak istiyorum ama olmuyor. Sonunda gözlerimi açtım. Kendimi bizim eski mahallede gördüm. Ben buraya nasıl geldim. Burası benim annemin öldürüldüğü sokak. Sesler geliyordu. Arkamı döndüm. bakakaldım. Annem oradaydı. Acaba ölmüşmüydüm. Arkasından babamı ve beni gördüm. O an ki senin yardım etmeyişini gördüm. Eski günlere geri dönmüştüm. Babamın elinde bıçak vardı. Annemin öleceğini anladım. Oraya koştum ama yetişemedim. Yine benim yüzümdendi. Yine yanlız kaldım. Birden etraf yine karardı. Bana seslenen sesler duydum. Gözlerim açılmaya başladım. Hastanedeydim. Yatakta yatıyordum. Ne olduğunu anlamadım. Doktor geldi. Durumuma baktı.
- iyi hissediyormusun kendini ağrın var mı ?
- az ama daha demin başka bir yerdeydim. Noldu ki
- galiba bıçaklanmanın ardından hayal ve gerçek arasında gidip geldin. Konusuyodun.
- peki
- kendinizi kötü hissederseniz hemşireye söylemeniz yeterlidir.
- peki sağolun
Bir daha geçmiş olsunGerçek değil diyebilsem keşke. Keşke annem şu an burada olsa. Kapı kolu hareket etti. Içeriye emre bey girdi.
- nasıl oldun
- iyi
- orada o kadının ölmesine izin vermemen çok ince bir davranıştı.
- yapmak zorundaydım.
- sana birşey sorabilirmiyim
- buyrun
- yaralıyken anne ölme diye kelimeler duydum. Annene birşey mi oldu. Öldü m?
- bunları konuşmasak olur mu
- tabi ki de olur. Hayatını kurtardığın kadın yarın seni görmek istiyor.
- peki
- hadi sen dinlen. Kendini yorma olur m?
- peki.Odadan çıktı. Ağrım çoktu. Pek uyku tutmadı ama sonunda uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOŞLUK
RandomAşk seni derin bir kuyuya hapse der. Ne yapacağını bilemezsin. Onun bir gülüşü dünyanın en güzel günü olurken bir ayrılık dünyanın sonu oluyor. Kitabımı okumanızı isterim