Rozdział 4

46 1 0
                                    

Kiedy nadszedł piątek ubrałam się w sukienkę, czego nie robię często bo nie lubię sukienek i spódnic. Musiałam iść wcześniej do kawiarni żeby poustawiać rzeczy w miejscu gdzie będzie wywiad. Akurat kiedy otwierałam kawiarnie przyjechał mężczyzna z zamówionymi wcześniej kwiatami, zostawił je w pokazanym przeze mnie miejscu i odjechał. Zaczęłam ustawiać stoły, krzesła, kwiaty i w tym samym czasie przyszła Weronika wraz z ekipą która chciała się rozłożyć.
- Dzień dobry pani Dominiko - powiedziała Weronika z uśmiechem od ucha do ucha.
- Dzień dobry Weroniko, a to pewnie ekipa która ma nagrywać wywiad - powiedziałam patrząc sie na ekipę która zaczęła wynosić rzeczy z samochodu. Pokazałam im miejsce gdzie mają się rozłożyć a sama poszłam do kawiarni bo właśnie przyszedł pierwszy klient, Weronice powiedziałam żeby została z nimi i wrazie czego przyszła do mnie i powiedziała jeśli będzie jakiś problem. Około godziny 9 przyszedł Kim Minki i przedstawił mi managera zespołu który miał mieć wywiad, i okazało się że to był ten mężczyzna przy którym Taehyung się zdenerwował. Od razu przyszło mi na myśl czy to może Taehyung jest w tym zespole. Żeby zachować się odpowiednio przywitałam się i czekałam na jego reakcje.                         - Dzień dobry nazywam się Dominika i jestem właścicielką tej kawiarni - zapytałam z ciekawością i spojrzałam mu się prosto w oczy.
- Dzień dobry jestem managerem BTS i nazywam się Sejin, miło mi panią poznać - uśmiechnął się od ucha do ucha i zero reakcji na mój widok. Zaprowadziłam ich do stolika podałam im kawę i szybko pobiegłam po telefon aby sprawdzić ten zespół. Po paru minutach znalazłam członków i zobaczyłam że to są ci chłopcy którzy przyszli do mnie do kawiarni kiedy było ciemno, a w nich był ten który mi się podobał. Byłam w takim szoku że nie zauważyłam kiedy przyszła Weronika.
- Pani Dominiko przyjechał ten zespół, oni chcieli się z panią przywitać i podziękować za to że mogą tu nagrywać.

Jesteś Jedyną Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz