Taehyung: Otvor mi okno.
Taehyung: Nespi.
Taehyung: No tak veď tu umrznem.
Taehyung: Hádžem ti do okna kamienky.
Zo spánku ma prebudilo zvonenie telefónu. Rýchle som sa načiahol po ňom a priložil si ho k uchu.
,,Mmmmm?"
,,Kurva otvor to okno lebo mi umrznú gule!" Hneď sa preberiem a všimnem si predošlé správy. Pozriem sa na hodinky, ktoré ukazujú pol tretej ráno a škaredo sa pozriem smerom na okno.
,,Dobre, dobre." Zamumlem a prevalím sa na posteli. Vstanem z nej a prekročím pár plyšákov, ktoré boli väčšinou zajačikovia. Odhrnul som záclonu a otvoril okno.
,,Dobré ráno." Usmial sa na mňa Taehyung oblečený v bunde.
,,Jebe ti? Choď spať." Už-už som chcel zatvoriť okno, keď v tom.
,,Počkaj, počkaj! To ma ani nepozveš dnu?"
,,Vážne? Tae, ostatní normálni ľudia spia len ty tu musíš obchendovať. Buď normálny človek a padaj do postele."
Nemohol som si pomôcť. Môj spánok bol proste len môj spánok a nikto nemal to právo mi z neho uberať, čo i len sekundu.
,,Bez teba je mi v tej posteli smutno." Hodil po mne smutné očká a ja som si rezignovane povzdychol.
,,Počkaj. Otvorím ti dvere." Už som sa išiel otočiť.
,,Nie!"
,,Čože?" Nechápavo sa na neho pozriem.
,,Teraz musím do tvojej izby vyliezť cez okno. Nemôžem pokaziť túto klišé romantickú scénu." Vysvetľoval mi.
,,Nebuď pako." Prevrátim očami, ale aj tak sa usmejem.
,,Nie, nie. Hádzal som už aj kamienky."
Zamumlal a chytil sa rímsy, ktorá bola na dome.V duchu som sa prežehnal a s bijúcim srdcom sa pozrel na Taehyunga.
,,Už to bude zajačik." Zahuhlal si pod nos, no mojim ušiam aj tak neušla tá prezývka. Nahnevane som prižmúril svoje očká a ignoroval to, že sa červenám. Zatiaľ čo Taehyung úspešne stihol zašpiniť môj koberec.
,,Ja ťa zabijem!" Zahundrem nahlas.
,,Pšt." Priložil mi prst na pery a mne sa zasekol dych.
,,Tvoji rodičia nás budú počuť."
Vážne? Ak už teraz nepočula celá ulica, že ti mrznú gule, tak potom už fakt neviem.
,,Chýbal si mi."
,,To si už hovoril." Pritakal som.
,,Od kedy si takýto mrzutý?" Nespokojne pokrčil nosom Taehyung.
,,Odvtedy, čo ma budíš o pol tretej ráno." Odvrknem.
,,Máš rozkošné pyžamo." Okomentuje môj zajačí overal.
,,Nie je v tom zima." Argumentujem.
Možno by som mal pouvažovať nad výmenou pyžama.
,,Iste zajačik." Zašepká Tae a pritiahne si ma za boky k sebe. Skloní hlavu a jemne studenú špičku nosa obtrie o tú moju.
,,Mmm." Rukami zíde z bokov na môj zadok a stísne ho v rukách.
,,Neviem ako to robíš." Zamumle.
,,Čo také?" Zvedavo sa na neho pozriem a nechám jeho úchylne ruky na mojom zadočku.
,,Že dokážeš byť tak zlatý a zároveň tak sexy. Ver mi, že keby si doma sám tak už ležíš na tej posteli za nami, úplne nahý a vzdycháš moje meno." Lišacky sa na mňa usmeje a ja predýchavam to, čo práve povedal.
,,Tae-..."
,,Netráp ma už toľko zajačik." Zamumlal a pritísol si ma k sebe ešte viac. Musel som zakloniť hlavu, aby som sa mu pozrel do očí. V tom si bez varovania privlastnil moje pery a uväznil ich vo vášnivom bozku.
🐰Pokračovanie nabudúce🐰
*Píše túto časť z posledných síl*
Nemohla som si pomôcť, veľa toho ešte pripravujem v tomto príbehu a už dokonca mám vymyslený aj koniec.Tak, čo poviete? :3
YOU ARE READING
My Classmate✅
Fanfiction,,Volám sa J-jeon JungKook a pri-šiel som z Dae-gu." Jeon Jungkook je presne to divné dieťa v triede, s ktorým sa nikto nikdy nebaví. Lenže tým, že sa s rodinou presťahujú do Soulu, sa Jungkookovi naskytne šanca to zmeniť. [cover вy @buterflx1]