|2017| November 11th

2.8K 268 16
                                    

Hrúcimi perami som prechádzal po tých jeho. Moje ruky stískali jeho guľatý zadoček a občas zavadili o zajačí brmbolec na jeho pyžame.

Usmial som sa do bozku a jemne ho zúbkami zaťahal za spodnú peru. Páčilo sa mi ako JungKookove pery zvláčneli a aj to ako sa mi celé jeho telo poddalo.

,,Ah." Vzdychol a ešte viac sa ku mne pritísol. Rukou som zišiel nižšie. Jeho nohu si obmotal okolo môjho pásu a to isté spravil aj s tou druhou. Kookie neprotestoval a len obmotal svoje rúčky okolo môjho krku. Opatrne som s ním odkráčal k posteli a jemne ho na ňu položil. Kookie sa odtrhol od mojich pier a pozrel sa na mňa vystrašeným pohľadom.

,,Neboj sa zajačik." Zašepkal som a zhodil zo seba bundu a všetko ostatné, čo mi zavadzalo. Ľahol som si na posteľ a pritiahol si pod seba.

,,Ľúbim ťa." Usmial som sa na neho a frkol mu do nosa ukazovákom. Zaprel som sa rukami o matrac pri jeho hlave.

,,Tae-..." Pootvoril svoje malé ústočká napuchnuté od predošlého bozkávania.

,,Pšt." Pohladkal som ho po ružovom líci a nahol sa k nemu po menší bozk.
Perami som znovu zatlačil na tie jeho a pomaly nimi začal pohybovať.

JungKookie neprotestoval a ešte viac sa ku mne pritísol. Trošku som potiahol jeho spodnú peru zúbkami, zatiaľ čo moja ruka prešla k jeho šíji. Neskôr ju nasledovali moje ružovkasté pery a pohladili pulzujúcu tepnu na krku. Pomaly som prechádzal po jemnej pokožke a občas spomedzi pery vystrčil jazýček, ktorý vytvoril mokrú stopu.

,,Tae~" JungKookie vzdychol a omylom sa obtrel svojim rozkrokom o ten môj. Zaúpel som a zahryzol do tej rozkošne bielej pokožky, ktorú som mal medzi perami.

,,Ah Tae-hy-ung." Zopakoval svoj pohyb a znovu sa svojim penisom obtrel o ten môj.

,,Môj zajačik je nadržaný." Prestal som jeho krk obdarúvať bozkami a trochu ho podpichol. Bruškom prsta som prešiel po hrbolčeku, ktorý sa mu vytvoril medzi nohami a zákerne sa na neho usmial.

,,Ah~" Vzdychol JungKook a prehol sa v chrbte.

Taký citlivý.

,,JungKookie~" Vzdychol som mu do ucha a stálo ma veľa premáhania aby som zastavil toho nadržaného zajačika podo mnou.

,,Nemôžme." Vydýchnem a rukami sa nadvihnem tak, aby som mu videl do tváre.

,,Ale Taehyungie." Namietne a pozrie sa na mňa veľkými očami.

,,Chcem počuť tvoje vzdychy nahlas, zajačik a vidieť ako sa podo mnou skrúcaš v rozkoši. Len na to nie je teraz priestor. Tak pšt."

,,Dobre." Šeptne a hanblivo sa začervená nad svojim chovaním.

Tak sladký.

🐰Ráno u Jeona JungKooka v izbe🐰

,,Dobré ránko, Kookie." Zašepkám a odhrniem spiacemu JungKookovi havranie vlasy z čela.

,,Mmm~, ešte chvíľku." Zamumle Kookie rozospatým hláskom.

,,Zajačik, no tak. Už budem musieť ísť." Prstom ďubnem do jeho odutého líčka.

,,Nechoď." Pootvorí svoje očká a prevalí sa na mňa, takže tým pádom ma uväzní pod sebou.

,,Za chvíľu sa tvoji rodičia zobudia a budú ťa volať do kuchyne. Ako vysvetlíš to, že som tu?" Položím mu ruky na stehná a jemne po nich začnem prechádzať.

,,Poviem, že si mal u mňa prespať." Usmeje sa výťazne a nahne sa ku mne po menší božťek.

🐰Pokračovanie nabudúce🐰

Zajačikovia 🐰 moji, tak ako? Páčila sa vám kapitola? 💗

Určite sa tešte na 1 DECEMBRA. Pretože prvá horúca poviedka už čaká u mňa na publikovanie.

My Classmate✅Where stories live. Discover now