19th November |2017|

2.7K 263 6
                                    

🐰V nákupnom centre🐰

V celom Soule nastala v posledných dňoch nehorázna zima, čo len podporilo v Taehyungovi myšlienku o tom, že je čas nakupovať. Hneď po vyslovení tej vety mi prebehol celý život pred očami a už nebolo cesty úniku.

Ako inak. Teraz som stál v strede nákupného centra a držal kopu tašiek s najtrendy oblečením, ktorými ma ako inak obvešal Tae.

,,Taehyung~" Zafňukám a prestúpim z jednej nohy na druhú.

,,Zajačik ešte tam vzadu som videl pekný červený sveter." Pozrie sa na môj utrápený výraz.

,,Za chvíľku som tu a potom si niekde sadneme, áno?" Nahol sa ku mne a venoval mi bozk na špičku nosa. Ihneď mi červeň zafarbila líca a ja som sa zahanbene obzrel okolo seba, či to niekto nevidel.

,,Dobre." Šeptnem a skloním hlavu k zemi.

Jedna vec bola chodiť s Kimom Taehyungom. A druhá vec bola, prejavovať náš vzťah na verejnosti. Taehyung s tým nemal až taký problém ako ja. Zhnuseným pohľadom venoval iba sladký úsmev plný lásky a ďalej to neriešil. Ibaže ja som nebol ako Taehyung, bral som si všetky tie škaredé pohľady na moju osobu až príliš k srdcu a trápilo ma to.

Taktiež som sa akosi zabudol zmieniť o tom, že som gay svojim rodičom. Ale moje počínanie bolo oprávnené. Bál som sa, čo na to povie matka a otec. Hlavne otcovej reakcie som sa najviac obával. Nedokázal som si to predstaviť.

Ja viem. S Taehyungom som chodil sotva týždeň. Nemal by som všetko brať tak vážne. Ale tie dni boli pre mňa tie najkrajšie v živote a ja som už teraz vedel, že si nebudem vedieť bez neho predstaviť budúcnosť.

,,Tak a už som tu." Dobehne ku mne Tae a vezme mi tašky z ruky.

,,Som hladný." Zahlásim.

,,Poznám tu jednu dobrú reštauráciu, zajačik." Usmeje sa na mňa.

,,Tak a teraz pridaj do kroku."

Tak to mi nemusíš hovoriť dvakrát TaeTae.

🐰V reštaurácií🐰

,,Poprosím dvakrát ramen." Prehovorí Tae svojim hrubým hlasom na čašníčku.

,,A ešte jahodový džús." Doplním ho a usmejem sa.

,,JungKookie." Prehovorí Tae po chvíle ticha a chytí ma za ruku, ktorú mám položenú na stole.

,,Hmm?" Otočím sa k nemu a pozriem sa na neho vysmiatu tvár.

,,Mohli by sme ešte zájsť do kina."

,,Pochybujem, že máš ešte na to peniaze." Poznamenám a pozriem sa na kopu tašiek oblečenia pod stolom.

,,Zas až toľko som toho nenakúpil."

,,Vážne?" Zdvihnem obočie a nenechám si ujsť možnosť si z neho uťahovať.

,,Toľko oblečenia ani za celý život nevynosíš. Na čo ti ho je toľko veľa?" Taehyung sa už-už išiel nadýchnuť, že mi to objasní no prerušila ho čašníčka. Položila nám na stôl jedlo a obaja sme vedeli, že naša "hádka" tým pádom skončila.

🐰Pokračovanie nabudúce🐰

Tak a je to tu.

Čo si myslíte o JungKookovej dileme? Povie nakoniec rodičom, že je gay?

PRVÝ VIANOČNÝ ŠPECIÁL JE UŽ NA SVETE. TAK ŠUP ŠUP.

My Classmate✅Where stories live. Discover now