Watak Dan Perwatakan..

848 40 1
                                    

Eyo!!

Kt sini aq akan perkenalkn watak-watak dlm cite nie... Watak yg akan diperkenalkn ialah pelajar kelas F diaman kelas ini ialah kelas yg diabaikn... disebabkn aq mls nk buat pengenalan dlm chap 1.... So tanpa membuang masa aq akan perkenalkn sorang demi sorang ikut baris di gambar atas tu 👆...




1-
Nama: Hiro
Umur: 17 tahun
Tinggi: 176 cm
Perangai: Seorang yang baik dan sangat mengambil berat... Kawan lama kepada Miu.
Keistimewaan: Spear. Diaman dia boleh menyeru senjata dengan banyak.

2-
Nama: Yoshi
Umur: 17 tahun
Tinggi: 170 cm
Perangai: Seorang yang kelakar dan sering membuat pelajar didalam kelas ketawa.
Keistimewaan: Gravity Manipulation. Diamana dia boleh mengawal graviti.

3-
Nama: Aito
Umur: 17 tahun
Tinggi: 180 cm
Perangai: Seorang yang amat pentingkan ke kemasan sesuatu kerja. 
Keistimewaan: Technopathy. Diamana dia boleh memanipulasi barangan Electronic.

4-
Nama: Ichiro
Umur: 17 tahun
Tinggi: 178 cm
Perangai: Dia dan adik kembarnya ialah seorang prankster... Berkawan baik dengan Yoshi..
Keistimewaan: Precognition. Diamana dia boleh mengawal masa.

Nama: Eiji
Umur: 17 tahun
Tinggi: 176 cm
Perangai: (baca yg atas👆)
Keistimewaan: Bebenang. Diaman dia boleh berlawan menggunakan tali dan menjerut mangsa.

5-
Nama: Kuro
Umur: 17 tahun
Tinggi: 182 cm
Perangai: Seorang yang pendiam tetapi sangat mengambil berat tentang kawannya.
Keistimewaan: Shadow Generation. Dimana dia boleh memanipulasikan bayang.

6-
Nama: Jasmine 
Umur: 17 tahun
Tinggi: 160 cm
Perangai: Pelajar baru di kelas F.... Mula berkawan dengan Miu dan Hiro..
Keistimewaan: Empathy... Dimana dia boleh mengetahui perasaan orang dan memindahkan perasaan kepada orang lain.

7-
Nama: Nari
Umur: 17 tahun
Tinggi: 158 cm
Perangai: Seorang yang ceria dan baik... Tetapi mula berubah selepas mendapat jawatan princess...
Keistimewaan: Ilusi... Dia boleh mencipta sesuatu yang tidak wujud.

8-
Nama: Cik Rika
Umur: 26 tahun
Tinggi: 167 cm
Perangai: Seorang guru yang baik dan bersemangat tinggi. Amat mengambil berat tentang anak muridnya.
Keistimewaan: Remote Viewing. Diamana dia boleh melihat sesuatu kejadian hanya dengan menyentuh barang.

9-
Nama: Lucy
Umur: 17 tahun
Tinggi: 161 cm
Perangai: Seorang yang memilih kawan... Tidak suka mematuhi peraturan...
Keistimewaan: medium iaitu kebolehan dimana dia boleh berhubung dengan orang yang telah mati..

10-
Nama: Fubuki
Umur: 17 tahun
Tinggi: 158 cm
Perangai: Walaupum berkawan baik dengan Lucy tetapi dia seorang yang baik.
Keistimewaan: Telekinesis Ia membolehkan dia mengerakkan barang hanya menggunakan minda

11-
Nama: Yumi
Umur: 17 tahun
Tinggi: 160 cm
Perangai: Seorang yang sentiasa mengikut arahan... Bijak dalam mengatur rancangan...
Keistimewaan: energy healing diamana dia boleh pulihkan orang menggunakan tenaga dia.

12-
Nama: Hikari 
Umur: 17 tahun
Tinggi: 162 cm
Perangai: Seorang yang cantik tetapi sentiasa bercakap kasar dengan semua orang.
Keistimewaan: Telepathy. Diamana dia boleh berhubung dengan seseorang menggunakan minda.

13-
Nama: Miu
Umur: 17 tahun
Tinggi: 164 cm
Perangai: Seorang yang pendiam dan dingin (kuudere).. 
Keistimewaan: Tidak dapat diketahui..






********************************************************

Itu pun dia... pengenalan tentang watak dlm cite nie.. tp ade watak lain yg akan muncul pada chap seterusnya.. Aq sebenarnya dh kehabisan kuasa so... aq cari kt google and guess what? Die muncul perkataan yg aq sendiri x tau ia wujud😂😂😂😂

So dgn ini jd lh cite niee....
Vote and comment I will see you guys at the next chapter...

BUBBYEEE 👋👋👋

Battle Fear Combat High School (BFC High School)Where stories live. Discover now