Cześć. Ja jestem Julka jak ktoś nie wie i chciałam się wypowiedzieć na temat orientacji seksualnej.
Najpierw definicja:
Orientacja seksualna - trwały emocjonalny, romantyczny i seksualny pociąg do osób określonej płci. Orientacja seksualna rozciąga się na kontinuum, od wyłącznego heteroseksualizmu do wyłącznego homoseksualizmu. (Definicja z Wikipedii.)Mamy trzy orientację, a nawet cztery jednak o czwartej nie będę mówić zbyt długo.
1. Heteroseksualizm - Pociąg seksualny do osób płci przeciwnej.
2. Homoseksualna - Pociąg seksualny do osób tej samej płci.
3. Biseksualizm - Pociąg seksualny do osób obu płci.
4. Możliwy jest również brak orientacji seksualnej – aseksualizm. Według badań przeprowadzonych na populacji Wielkiej Brytanii aseksualizm jest deklarowany przez około 1% społeczeństwa.Według mnie to Twoja decyzja czy wolisz być z chłopakiem czy z dziewczyną.
Teraz opowiem o sytuacji, która miała miejsce w mojej szkole na chyba WDŻWR (wychowanie do życia w rodzinie).
Te lekcje prowadzi katechetka, więc co drugie zdanie jest coś o Bogu.
Był pewien rozdział w podręczniku w, którym było napisane, że : ' Kobieta może się zakochać tylko w mężczyźnie. '
Powiedziałam do katehetki, że istnieją jeszcze dwie orientację seksualne.
A ona zaprzeczyła mówiąc : Bóg stworzył kobietę i mężczyznę po to by byli razem.
Biorąc pod uwagę, że no cóż jestem lesbijką poczułam się lekko urażona. No i uważam, że ona jako nauczycielka powinna chociażby wspomnieć o innych orientacjach.I pamiętajcie wasza orientacja jest ważną informacją dla was i ewentualnie bliskich osób.
Nie trzeba krzyczeć : JESTEM HETERO!1!1!1
Bo to nie potrzebne.Wrócę trochę do WDŻWR.
Zdaję mi się, że te zajęcia powinien prowadzić jakiś psycholog czy pedagog szkolny.
Ja w szkole miałam kiedyś panią pedagog co umiała rozwiązać problem rozmową. Po za tym była bardzo wyrozumiała dla wszystkich, ale miała wypadek samochodowy i jest w śpiączce. Niestety.Może napiszę jeszcze drugą część o orientacji.
Bayy.~
CZYTASZ
,,Pamiętnik smutnej osoby"
RandomDziękuję @MamDziwneCechy za piękną okładkę, niespodziankę! :3 Umówmy się. To jest MÓJ pamiętnik tylko, że publiczny. Więc jest on pisany na mój dziwny sposób. A teraz coś bardziej pozytywnego! Mam na imię Julia. Mam lat naście i no cóż postanowiłam...