Fatih artık hayatına yeni bir sayfa açmıştı. Şehre yerleşmişti. İşine daha başlamamıştı. Köpekleriyle vakit geçiriyor, yeni hayatına alışmaya çalışıyordu. İşine başlamasına iki gün kalmıştı. Yavaş yavaş çalışma moduna girmek istiyordu.
İki gün geçmişti. Fatih bugün çalışmaya başlayacaktı. Biraz heyecanlıydı. Otobüse binerek iş yerine gitti.
Ekip arkadaşlarıyla tanıştı. Ekip arkadaşlarından biri izinli olduğu için aralarında yoktu. Fatih in ilk görevi üç arkadaşıyla salgın olan bir köye gidip hayvanlara bakıp, hastalıkla ilgili gereken önlemleri almaktı.
Fatih arkadaşlarıyla görev yerine gitti ve görevlerini yapıp merkeze geri döndüler.
İşe başlamasının ardında bir hafta geçmişti. Tanışamadığı ekip arkadaşı bugün gelecekti. Fatih iş yerine gitti. Bugün toplantı olacaktı. Fatih yerine oturdu ve toplantının başlamasını beklemeye başladı.
Kapıdan içeriye bir bayan girdi. Fatih' in ona bakmasıyla gözlerinin yerinden çıkacak kadar büyümesi, kan akışının hızlanması ve kalbinin yerinden çıkacak kadar hızlı atmasını aynı anda olmuştu.
Kapıdan içeriye giren Fatih' in sevdiği kızdı. Göz göze geldiklerinde ikiside çok ama çok şaşırdı. En son birbirlerini 10 yıl önce görmüşlerdi.
Toplantı oldu. Bir saat dinlenme süreleri vardı. Herkes toplantı salonundan dinlenme salonuna geçiyordu. Fatih sevdiği kız Nur' la konuşmak için önünü kesti. Beraber bir çay bahçesine gittiler.Fatih hâlâ onu çok sevdiğini Nur'a söyledi. Nur' da sevgilisinin olduğunu ve hemde oda veteriner ekibinde olduğunu söyledi. Nur Fatih'e sevgilisinin kim olduğunu söyledi. Sevgilisi Can' dı. Fatih ikinci kez içi kanayarak "hayırlısı olsun." Diyerek ordan hemen uzaklaştı.
Fatih evine gelmişti. Yine çok sinirliydi. Bu sefer evde ne var ne yok sinirden dağıttı. Kendini çok hırpaladı ve bir köşede uyuya kaldı.
Sabah olmuştu yine işe gitti. İşten ayrılmayı düşünmeye başladı. Cemal Komutan' ı aradı olanları anlattı. O da ben sana sevdiğinin peşini bırakma, ALLAH' tan ümit kesilmez demedim mi?" Dedi. Fatih bunun üzerine Can' la konuşmak için Can' ın işe gelmesini beklemeye başladı. Can, Nur' la birlikte işe el ele geldi. Fatih bunu görünce dişlerini kıracak kadar dişlerini sıkmaya başladı. Can' ı oracıkta dövüp öldürecek kadar öfkelenmişti. Can' a seninle konuşmam gerek dedi. Bir köşeye geçtiler. Nur' u önceden de şimdide çok sevdiğini söyledi. Can' a "gerçekten o kızı seviyor musun?" Diye sordu. O da "sen ne diyosun lan" diye bağırdı. Fatih de dayanamayıp Can' a kafa attı. Can' ın ağzı burnu kan içinde kaldı. Hemen onları ayırmak için arkadaşları geldi. Fatih sakinleşmiyordu. Bıraksalar onu öldürecekti.
Nur, Fatih' e "çık hayatımdan bırak peşimi" diye bağırdı. Fatih montunu alarak iş yerindeki aynaya yumruk atarak ordan çıktı. Eve geldi, eli kanıyordu. Elini sardı.
Akşam telefonu çaldı, arayan iş yerinin sorumlusuydu. İşe bir hafta gelmemesini söyledi. Fatih işi bırakmak istediğini söyledi. Sorumlu ise "bir hafta sonra bu konuyu yüz yüze konuşalım" dedi.
Fatih bir hafta boyunca nerdeyse hiç evden çıkmadı. Düşünmemek için fazla uyumaya çalıştı. Evde antreman yaparak vakit geçirmeye çalıştı.
Bir hafta geçmişti iş yerine gitti. Sorumluyla konuştular. Sorumlu Fatih' i ikna etti. Fatih işe devam edecekti. Nur' la bazen göz göze geliyorlardı. Fatih yüzünü hemen başka tarafa çeviriyordu. Fatih' e görev vermişlerdi. Dolabından eşyalarını aldı ve görev için iş yerinden ayrıldı. Yine bir köye gidip hayvanlara aşı yapacaktı.
Fatih köye gelmişti. Hayvanlara aşısını yapti ve işi bitince evine geri döndü. Ardan birkaç gün geçmişti ve iş yerine gittiğinde polisler içerideydi. Fatih ne olduğunu sordu. Birkaç gün önce gittiği aşı yapılan tüm hayvanlar ve iki insan ölmüştü ve de birkaç insanda zehirli madde sebebiyle ağır hastalığa maruz kalmıştı. Hayvanlara ne olduğunu öğrenmek için başka bir veteriner ve polis ekipleri köye gitmişti, ordan gelecek haberleri bekliyorlardı.
Haber gelmişti. Fatih' in yaptığı aşı yüzünden hayvanlar ölmüştü. Fatih' in yaptığı aşılarda incelenmeye götürüldü. Fatih' i polisler nezerethaneye götürdü. Ordan gelecek sonuca göre mahkemeye çıkacaktı. Fatih şaşkındı bu nasıl olabilirdi. Resmen Fatih çökmüştü.
İnceleme sonucu gelmişti. Aşılar zehirliydi. Ve bu zehirler ölen hayvanlara yaklaşan insanları bile öldürebilecek güçteydi. Fatih mahkemeye çıkarılacaktı.
Fatih mahkemeye çıktı. Hakime masum olduğunu bir hafta işe gelmediğinde aşıların değiştirilmiş olduğundan emin olduğunu söyledi. Hakim bunu ona kimin yaptığını sordu. O da Can' la kavga ettiğini ve bu yüzden onun yapabileceğini söyledi ama ne yazıkki hiçbir delili yoktu. Hakim kararını verdi. Fatih' e dört yıl hapis cezası verildi. Fatih resmen çökmüştü. İşlemediği bir suçtan dolayı dört yıl hapis yatacaktı.
Gerçekten de aşıların içine zehir koyan Can' dı. Nur' la arasına girmemesi için böyle bir yola başvurmuştu.Fatih artık bir tutsaktı. Çok öfkeliydi. Bu öfkesi belkide onun hayatta kalmasını sağlayacaktı. Nur' un, Can' ın böyle birşey yaptığından haberi yoktu. Öğrense belkide Can' ı terkedecekti. Çünkü Fatih onun çocukluk arkadaşıydı ve buna göz yumamazdı.
Fatih' i artık cezaevine nakledeceklerdi. Fatih telefonla görüşme yapmak istediğini görevlilere söyledi ve onlarda izin verdiler. Fatih, Cemal Komutan' ı aradı, olanları anlattı. Cemal komutan şaşırmıştı ve "ben sana iyi bir avukat bulup bu işin peşini bırakmayacağım" dedi.
Fatih cezaevine getirilmişti. Koğuşuna götürüldü. Tek hücreli bir koğuşa yerleştirdiler. Fatih eşyalarını yerleştirdi. Yatağa uzandı ve o hengame de köpekleri hiç aklına gelmemişti, birden yataktan fırlayarak kapıya vurdu ve gardiyana seslendi. Durumu anlattı. Gardiyan "bu saatte kimseyi arayamassın" dedi. Fatih çok ısrar etti. Gardiyan sonunda " bak sen iyi birisine benziyorsun bir seferlik hadi konuş ama ikinci töleransı bekleme" dedi. Fatih " tamam" diyerek Cemal Komutan' ı aradı durumu anlattı. Cemal Komutan da "şehre en kısa zamanda gidip köpeklerini benim evime getiririm sen müsterih ol" dedi. Fatih "sağolasın komutanım" dedi.
Fatih' in cezaevindeki ilk haftası doldu. Kafayı yiyecek gibiydi. Sabretmeye çalışıyor ama çok zorlanıyordu, haksız yere dört yıl yatacağı aklında hem yankılanıyordu.
Fatih bu duruma alışabilecek miydi ? Cemal komutan Fatih' in biran önce cezaevinden çıkması için birşeyler yapabilecek miydi? Bu soruların cevabı yeni bölüm de karşımıza çıkacaktır.
Lütfen hikaye hakkındaki görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakınlaşan Uzaklık
Non-FictionHayatı yalnız kalarak geçmiş bir adamın hikayesi. İçindeki çıkmazlarla boğuşup duran bu adamın başından geçen olaylara tanık olacaksınız. Hayattaki tüm umutlarını yitiren bu adamın, umutlarına yeniden kavuşmasına şahit olacaksınız. Sevgil...