> In Ha's POV <
Miután sikeresen felvettek a riporter suliba egész szünet alatt az első napot vártam.
Nem vagyok normális,tudom. Mondták már.
Mikor elérkezett a várva várt nap szinte rohantam az iskolába. Beléptem a kapun majd barátnőm MinJee is csatlakozott hozzám.
- Reggelt! - köszönt mosolyogva.
- Hali! - öleltem meg.
- Oda nézz! Szerinted ő is az osztálytársunk lesz? - mutatott az előttünk sétáló srácra aki szintén az osztályunk irányába igyekezett.
- Meglátjuk. - rántottam meg a vállam.
- Most komolyan nem tartod helyesnek? - hihetetlenkedett.
- Hát...16nak néz ki. Ha van annyi...fiatal. - húztam el a szám.
- Még mindig apakomplexusod van! - vágott nyakon a kissé hangos kijelentése előtt,mire mindenki ránk nézett.
- Te normális vagy?! Mi van ha...- álltam le vele veszekedni a terem ajtajában de köhécselés szakította meg a beszédem.
Hátranéztünk és mögöttünk volt a tanár. Mindketten egy üres padba huppantunk a lehető leggyorsabban.Felírta a nevét a táblára majd felénk fordult.
- Ha esetleg valaki vak lenne,a nevem Shin HoSeok. - igazította meg kigombolt ingjét.
Nagyon sexy tanár,pont ezért már hallottam róla de nem gondoltam volna hogy ennyire.
- Már hallottam róla. Ő Lee HoSeok. Az egyetlen sexy tanár elvileg a suliban. - súgtam mellettem ülő barátnőmnek.
- Úgy látom vannak akik nem csak vakok hanem süketek is. - vigyorgott. - Elég érdekes véleményekkel megáldva. - harapta be kicsit ajkait.
- E-elnézést tanár úr! - hajoltam meg vörös fejjel mire az osztály röhögésben tört ki.
- Fogjátok be! - emelte fel a hangját mire mindenki elhallgatott. - Köszke. Szóval. Azthihetitek laza tanár vagyok,de nem! Aki megszegi a szabályt az büntetést kap. Na kezdjük az órát! - csapta össze kezeit.
Szokásom szerint elfoglaltam magam a rajzolással,majd mikor már csak 5 perc volt az órából HoSeok tanár úr elkezdte körbejárni a termet szóval becsuktam a füzetem amikor a mögöttem lévő padnál járt.
Megállt mellettem én pedig félve,épp hogy csak felnéztem rá.
- A tanári asztalig ellátszik a rajzod nagyothalló kisasszony. - nyitotta ki a füzetem pontosan a Kpop feliratnál. - Hopp ez egy büntetés.- kapott meglepettséget színlelve a szájához.- De tanár úr...- mondtam alig hallhatóan.
- Már kinézett magának - nevetett mellettem MinJee,ezért megrúgtam a pad alatt.
- Igaza van a barátnődnek...-nézte meg a füzet címkém - Park In Ha. Nem szeretem a szemtelen diákokat. - dobta le helyére a füzetem mikor megszólalt a csengő. - Órák után itt.
Remegő kézzel eltettem a cuccaim majd indultam a következő órára.
Mi rosszat tettem,hogy utál?- Ezt benézted. - lökött meg MinJee.
- Kuss. Azt sem tudom mit csináltam...ráadásul nem akarok kettesben lenni HoSeokkal. - túrtam bele a hajamba idegesen.
- Mert? - nézett rám furcsán a mellettem álló.
- Fura érzésem van a közelébe. - vágtam le táskámat majd gondterhelten lehajtottam rá a fejem.
Mind a 6 órám gyorsan eltelt mivel egész nap idegbajom volt.
Nagy levegőt vettem és beléptem a töri terem ajtaján ahol a tanár úr szemüvegben (!!!) rendezgetett valami papírokat.
Leültem az egyik padba és elővettem a házifeladataimat.
- Te meg mit csinálsz? - bámult rám kicsit letolva szemüvegét.
- Hát..gondoltam..- dadogtam mint egy idióta.
- Büntetésben vagy nem otthon! Gyere ide! - emelte fel hangját.
Odasétáltam a lehető leglassabban majd mellé álltam.-Segíts ezeket a papírokat rendberakni. - adta ki az utasításait mire elkezdtem őket szétválogatni. - Jó hogy pofán nem vágsz! - kapta el a kezem. - Inkább állj mögém és úgy nyúlkálj! - idegesen háta mögé állított és furcsa érzés járta át a testem minek következtében remegni kezdtek a végtagjaim és nagyon gyorsan vert a szívem.
Fél óra elteltével végeztem majd mehettem haza de az ajtóban megtorpantam.
- Tanár úr. - mondtam halkan.
- Igen? - nyitotta ki elöttem az ajtót.
Jó tudni hogy mögöttem volt...
- Mi rosszat tettem hogy utál? - kérdeztem olyan halkan hogy szinte tátogtam.
- Használd a hangod! - vitte fel a hangját,maga felé fordítva ajkamnál fogva. - Egyébként ki mondta hogy utállak? - vetett rám egy mosolyt és kicsit meglökve vállával elsétált melletem.
~~~ runawaybobby remélem meghaltál😂❤❤ és mások is😏❤~~~
KAMU SEDANG MEMBACA
My Teacher Daddy - Wonho (Monsta X)
Fiksi PenggemarAz első napon éreztem valamit iránta. Eleinte ez az érzés bosszantott. Nem lehet hogy szerelmes vagyok a tanáromba! Ugye nem lehet hogy szerelmes vagyok a tanáromba?! Ráadásul...KÉREM VISSZA AZ IGAZI APÁM!