7.fejezet

701 41 24
                                    

A tegnap este történtek után,szinte azonnal bealudtam a fáradtságtól. Másnap anyum hangjára keltem.

- Ki az ágyból! El fogtok késni! - Húzta fel a redőnyt. 

Mikor kinyitottam a szemem megláttam magam mellett, a napfény sugaraitól szenvedő HoSeok-ot.

Hirtelen megijedtem,ugyanis ebből nem igazán lehet jól kijönni.

- Örülök,hogy ilyen gyorsan sikerült családi viszonyt kialakítanotok. - mosolygott rám eomma.

Nagyjából tányérméretű szemekkel bámultam rá,hogy most ez mi a franc.

- Itthon nagyon rendes és aranyos,persze amikor a suliban vagyunk,akkor sem rossz csak...- görbültek fel ajkai - kicsit merész.

- Majd elbeszélgetek vele. - helyeselt anyám. - De most készülődjetek! - csapta össze tenyerét.

- Chh...én is itt vagyok. - keltem ki az ágyból. - De ez még is mi a jó tetves kutyám szerve volt?!  Hogy lehet valaki ilyen naiv? - sóhajtottam.

- Nem csoda,hogy meg lett csalva. - mondta HoSeok. - Na,de hogy a ge...khmm..akarom mondani sperma szagot sem érzi. Itt kezdődnek a gondok. - röhögött.

- Apuciii - ütöttem belé játékosan - mégis csak az anyámról beszélsz! - nyújtottam ki rá a nyelvem.

- Inkább menj fürödni Hercegnőm. - kócolta össze a hajam.

Szótfogadtam és bementem a fürdőszobába. Már majdnem végeztem mikor bejött,mire nagyjából szívbajt kaptam.

- Mit csinálsz? Menj ki! - kiabáltam vele. 

- Mert? Apuci már nem is fürödhet az ő Baby Girl-jével? Nem akarod megmosni a hátam? - tette fel a kérdéseket felháborodva.

- Ha anyám meglát,akkor végünk. - sóhajtottam és elkezdtem masszírozni a hátát.

- Nagyon jól csinálod. - mosolygott,majd egy szerelemtől édes csókot adott ajkaimra.

Mindig is arról ámodoztam,hogy zuhany alatt smárolok a barátommal. Igaz nem gondoltam volna,hogy a tanárommal aki a mostoha apám is. Ha valaki ezt mondta volna 2 nappal ezelőtt szerintem körberöhögöm. 

Beletúrtam vizes hajába és hozzábújtam.

Ekkor hirtelen kinyílt az ajtó és belépett anyum.

- Mégis mi a jó fenét csináltok?! - kiabált.

- Figyelj...Ez nem az,aminek látszik! - próbált mentegetőzni Wonho.

- Akkor mégis mi?! Tűnj a házamból te utolsó ribanc! - visított rám,amire összerezzentem és próbáltam nem elsírni magam.

Barátom egy törölközőt csavart rám,majd magára is.

- Már felnőttek vagyunk,beszéljük meg egymással őt pedig hagyd ki ebből! - emelte fel hangját HoSeok is. 

Nagyon feszült lett a hangulat,ezért megfogtam a kezét.

- Hagyd. Inkább menjünk,most ideges és nem lesz belőle jó. - húztam magam után.

Felvettük a ruháinkat és beültünk a kocsiba.

- Biztos,hogy jó lesz így? - törölt le egy könnycseppet arcomról.

Válasz helyett csak bólogattam.

- De nem szeretnék ma suliba menni. - sóhajtottam.

- Természetesen Hercegnőm. - puszilta meg a homlokom,majd elfordította a kulcsot.

My Teacher Daddy - Wonho (Monsta X)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz