A kicsengetés után bementem a könyvtárba ahol ott volt HoSeok tanár úr is.
- Öhmm...maga?- dadogtam vörösödő fejjel.- Felügyellek. A végén még ellógod a büntit.- dőlt hátra székén.
- Értem. - lassan odasétáltam majd megálltam az asztal mellett ugyanis észrevettem,hogy csak egy szék van,amin HoSeok ül.
- Úgy állsz ott,mint egy darab szerencsétlenség. - emelte rám gyönyörű gesztenye barna szemeit.
- Öhm...nincs székem. - vágtam eléggé hülye fejet.
- Aha. Szóval a pasid ölébe beleülsz az enyémbe meg nem. - nézett rám ijesztő szemekkel.
- Mi? Nem. Nincs is pasim. Miről beszél? - tágultak ki a szemeim.
- Kim JinHwan eléggé annak tűnik. - húzta fintorra a száját amin majdnem elnevettem magam.
- Gyerekkori barát. - mosolyogtam és táskámat lerakva az ölébe ültem.
- Na tanulj. - simogatta meg a fejem,mire kicsit összehúztam magam.
Előkotortam a könyveim és egy nyalóka is a kezembe került,így kibontottam és számba vettem.
Tanulás közben próbáltam koncentrálni,de egyre jobban éreztem magam alatt HoSeok...merevedését???!!
- Öhm...izé szóval... - kezdtem dadogni ugyanis fogalmam sem volt,hogy adjam a tudtára.
- Olyan szexi vagy. - morogta a fülembe és kicsit ráharapott ami kisebb nyögést váltott ki belőlem.
- Elnezést,de...- mondtam volna de befogta a szám.
- Semmi de. Tegezz amikor kettesben vagyunk és neked apuci vagyok. - lökött egy kicsit csípőjével.
- Értettem. - nyeltem egy nagyobbat,hogy ne látszódjon eléggé felizgultam.
- Értettem,mi? - fordított szembe magával.
-Értettem apuci. - megfogta ajkamat majd arca vészesen közeledett az enyémhez és megcsókolt.
- Nem. Ezt nem szabad! - felálltam öléből és ki akartam menni,de az ajtó zárva volt.
Amikor megfordultam a tanár úrral találtam szembe magam.
- Hercegnő. - simította meg az arcom - Aki nem tartja be apuci szabályait az büntetést kap. - fogott rá melleimre.
- Büntetés? - néztem rá ijedten.
- Élvezhetted volna,de mostmár nem fogod. - váltott át szomorú arckifejezésre.
Kezemet erősen megmarkolta és nadrágjához rakta,pont merevedő férfiasságához. - Babygirl. - nyögött.
- I-igen? - dadogtam.
- Szopj le. - nyögött újabbat.
- Mi? Nem! - csattantam fel.
- Apucinak nem mondasz nemet! - adott egy kisebb pofont. - Leszopsz. Most.
- Értettem apuci. - fogtam meg a pofon helyét arcomon.
Letérdeltem majd a lehető leglassabban levettem nadrágját és megláttam merevedését.
Még soha nem voltam senkivel,így eléggé zavarbajöttem de próbáltam jól csinálni.
Elsőnek pár puszit nyomtam férfiasságára majd számba vettem amennyire tudtam.
De ekkor megszólalt a telefonom amit nagy nehezen előhalásztam a zsebemből.
- Igen? - próbáltam nem köhögni.
- Lányom. Apáddal elváltam,mert valaki más van az életemben. - mondta anyám.
- Mi? - akadtam ki.
- Csak gyere haza.- rakta le a telefont mire könnybe lábadtak szemeim.
Kihalásztam HoSeok zsebéből a kulcsot és otthagytam. Nem kellett volna,de eléggé nagy sokkot kaptam.
Mikor hazaértem rögtön számon kértem édesanyámat.
- Hol az a szemét?! Ki az?! Látni akarom! Most! - kiabáltam.
- Mindjárt jön. Nyugodj le és legyél kedves. - mosolygott.
- Meg a rák.- mentem fel a szobámba és becsaptam az ajtót.
Levetődtem ágyamra és próbáltam realizálni a dolgokat. Ma túl sok minden történt velem.
Kopogtak az ajtómon.
-Igen? - ültem fel.
- Ő itt az új apád. - mondta anyám és egy vigyorgó HoSeokkal találtam szembe magam.
- Ap...khmm..A tanár úr?! Most komoly?! EZT hogy engedhetted be a házba?! - ordibáltam majd rájuk csuktam az ajtót amit be is zártam.
Ezt nem hiszem el....
YOU ARE READING
My Teacher Daddy - Wonho (Monsta X)
FanfictionAz első napon éreztem valamit iránta. Eleinte ez az érzés bosszantott. Nem lehet hogy szerelmes vagyok a tanáromba! Ugye nem lehet hogy szerelmes vagyok a tanáromba?! Ráadásul...KÉREM VISSZA AZ IGAZI APÁM!