~~~ Hejhooo :3 Ebben a részben +18 (aki nem érti annak úgy mondom hogy PÁROSODNAK AZ EGYEDEK) lesz tehát aki nem szeretné az ne olvassa el (#álszent) nem marad le semmi olyanról. (Csak a jóról).
Jó olvasást. 😌😏 Élvezzétek😁😏😇❤❤~~~Egész nap nem találkoztam a barátaimmal. Gondolom MinJee ápolgatja Jay-t.
Órák után hazamentem és mivel sehol sem találtam anyumat gondoltam összedobok egy korai vacsit,ami most ramen lesz.
Épp főztem a tésztát,amikor valaki belépett az ajtón.
Reménykedtem,hogy az illető nem az akire gondolok,de sajnos az élet megint (inkább még mindig) szivat.- Ohh de jó illatok vannak! - jött be a konyhába HoSeok.
- Ezzel köszönöm meg a mait...- pirultam el kissé - De ez nem jelenti azt,hogy kedvellek! -vágtam durcás fejet.
- Értem én. - mögém állt,átkarolva derekamat - Köszönöm Hercegnő. A kedvencem főzi a kedvencemet. - hallottam hangjából,hogy vigyorog,majd egy puszit ad a fejemre.
- Te meg mit csinálsz?! Anyám bármelyik percben hazaérhet és azt látja,hogy molesztálsz! - hámoztam le magamról karjait és elzártam a gáztűzhelyt.
- Édesanyád ma túlórázik. - mosolygott.
- Aha...- húztam el a számat.
Szedtem két tányér rament és az egyiket HoSeok-nak adtam.
- Finomnak tűnik akár csak te. - csapott rá fenekemre,mire majdnem kiöntöttem a levesemet.
- Te nem vagy normális! - raktam le tányéromat.
- Ne mondd,hogy nem tetszik. Viszont nem Te hanem....- pillantott rám várakozó tekintettel.
- Apa? - húztam fel szemöldököm. Erre a válaszra dobolni kezdett ujjaival.
- Apu...ci - vörösödött el a fejem.
- Az-az. Gyorsan tanul az én Hercegnőm. - kacsintott.
Az evés további részében nem szóltunk egymáshoz. Én nem akartam vele beszélni,ő pedig nem kezdeményezett.
- In Ha figyelj én...azthiszem rosszul kezdtük az egészet. - állt elém.
- Hát az biztos,hogy nem jól. De erről csak is te tehetsz. - néztem bele egyenesen gyönyörű mogyoróbarna szemeibe.
- Tudom. De te ettél nyalókát és igazán belegondolhattál volna....Inkább hagyjuk. - vakarta meg tarkóját. - Szóval...izé...sajnálom.
- Én is. - mosolyodtam el,ugyanis nagyon édesnek találtam. - Remélem nem gond.
- Mi? - nézett rám bárgyúan.
Megöleltem és arcomat mellkasába fúrva motyogtam ki a számomra,eddig ismeretlen szót. - Szeretlek....Apuci. - Ezek után hallottam,hogy szíve pont olyan hevesen ver,mint az enyém. Szégyenlősen elváltam tőle,majd felnéztem rá.
Olyan tekintettel nézett rám,amilyennel még soha senki. Szemeiben meglepődöttség,öröm és szeretet vegyült el.
- Én is szeretlek Baby Girl. - ezt a mondatát már ajkaimra lehelte,majd megszüntette a köztünk tátongó ürességet.
Eleinte féléken csókoltam vissza,de idővel belejöttem és nyelveinkkel heves csatát vívtunk. Szenvedélyes csókunkat csak a levegő hiánya szakította félbe.
- Ezt nem érzem helyesnek. - mondtam nagyot nyelve.
- Mert a tanárod vagyok és úgymond a mostoha apád? - simizte meg fejem Wonho,mire csak bólintottam. - Apád csalta meg édesanyádat,ráadásul nem hinném,hogy nagyon oda lenne értem. Max a testemért.
- És honnan tudod,hogy én nem a tested szeretem? - vetettem rá egy merész vigyort,ám gyorsan sikerült is eltüntetnie.
- Mert MÉG nem láttad. - nézett rám kihívóan, még szót erősen megnyomva. - De most megteheted. - harapott bele alsó ajkába.
- Nos...Hát...Naaaaa....szóvalll...- próbáltam összeszedni magam,de nem igazán sikerült.
- Fogadj szót apucinak és nem lesz gond Hercegnő. Bízz bennem. - csókolt meg újra,mit rögtön viszonoztam is.
Ráültetett a konyhapultra és lassan elkezdte csókokkal hinteni nyakamat, itt-ott meg is szívta,amiket nyögéssel és sóhajokkal nyugtáztam.
Amikor elért a pólómhoz,óvatosan levette rólam. Szégyenlősségem miatt kezeimmel próbáltam takarni magam.
- Tudod,hogy ha ilyeneket csinálsz büntit kapsz. - csóválta fejét HoSeok és lefejtette magamról kezeimet.
Hagytam,hogy ölébe vegyen és bevigyen szobámba,ahol lefektetett az ágyra.
- Most sokkal gyengédebb vagy,mint a múltkor...- jegyeztem meg halkan.
- Ohh Hercegnő. - húzta önelégült mosolyra száját. - Csak nem durván szereted? - vette le felsőjét.
- Nem,dehogy! - tiltakoztam,de elég gyengén ,mert közben kidolgozott felsőtestét bámulva,majd leesett az állam.
- Tetszik,ugye? - mászott fölém.
Válaszul csak hevesen bólogattam.
- Ezt szerintem vegyük le. - kapcsolta ki melltartóm. Ellenkezni akartam,de tudtam,hogy nem tehetem.
Óvatosan lejjebb húzta nadrágom,csak annyira,hogy hozzáférjen alsó tájékomhoz.
Már így is láttam,hogy feszül rajta a nadrág,de mikor levette,boxere tökéletesen megmutatta mi vár rám.
Hiába láttam és tapasztaltam a múltkor,most valamiért sokkal nagyobb volt,abban reménykedtem,hogy ez csak az anyag miatti optikai csalódás.Ujjaival kényeztetni kezdett alul,az anyagon keresztül. Másik kezével a mellemmel játszadozott.
Kisebb-nagyobb nyögések hagyták el a számat.
Amikor HoSeok úgy gondolta most ő jön levette az utolsó ruhadarabját is. Már előre féltem,hogy fog az belém férni.
Levette fehérneműmet,majd finoman bejáratomhoz helyezte férfiasságát.
- Óvatos leszek és nem fog fájni. - morogta fülembe - De csak addig,ameddig alattam Apucit nyögsz. - harapta meg fülcimpámat.
Nem is sokat tétovázott,belémhatolt én pedig kisebbet sikoltottam.
- A...Apuci...- könnyezett be egy kicsit szemem.
- Nem lesz gond. - megsimította arcom és egy csókot lehelt ajkaimra.
Miután megszoktam (a meg kell hagyni,ha jellemezni kellene azt mondanám rohadtul nagy) méretét elkezdett bennem mozogni.
Már egy ideje tartottam magam,mikor éreztem,hogy Seok is el fog menni.
- Baby Girl... - lihegett és egy morgás kiséretében elélvezett,de szerencsére felelősségteljesen gondolkodott,ezért hasamra ment a racsos anyag.
- Szeretlek apuci. - öleltem át.
- Én is szeretlek Baby Girl. - puszilta meg homlokomat.
CZYTASZ
My Teacher Daddy - Wonho (Monsta X)
FanfictionAz első napon éreztem valamit iránta. Eleinte ez az érzés bosszantott. Nem lehet hogy szerelmes vagyok a tanáromba! Ugye nem lehet hogy szerelmes vagyok a tanáromba?! Ráadásul...KÉREM VISSZA AZ IGAZI APÁM!