İHTİLAL│ PROLOG

33.8K 440 65
                                    

Hiç beklemediğim bir anda önce günahın ağları çepeçevre sardı ruhumu. Bir zehrin kanımda her geçen gün ilerlemesi gibiydi bu. Saniyeler birbirini yuvarladıkça her zerreme sıçrayan, kendimi tanımama engel olan bir felaketti.

Öncelerinde bu durumundan nefret ettiğim tekdüze hayatım, beklenmedik bir hamleyle tepetaklak olmuştu. Kurallarımı belirlediler, sınırlarımı çizdiler, emrettiler. Boyun eğmedim, itaat etmedim, susmadım.

Kan kokulu kitabelerden her hece fırladıkça bir düşünce boğazladı zihnimi. Dikişleri patlayan ruhumu dikmem için elime bir iğne tutuşturdular. İpim yoktu, düşlerimden çaldım.

Hiç sabaha kavuşmayacakmış gibi hissettiren bir gecenin koynunda, düştüğüm kimsesizlikten beni kurtaracak bir el uzandı. Korktuğum şey battığım bu bataklıkta bir adım daha geriye düşmek değildi. Korktuğum; uzanan bu ele, gözlerime bakan bu mavilere inanıp yüzüstü kalmaktı. Korktuğum, son inandığım sözlerin de ağzıma bal çalınan birer yalan olmasıydı. Korktuğum, yine yaşamak istememdi. Ve korktuğum ilk defa hislerimin esaretine düşüp bundan pişman olmaktı.

Ben Ahu. Yarım kalmış hikayelerin değil, henüz hiç başlanmamış hikayelerin başrolü. Şafak gökyüzünü hakimiyetine aldığında; ruhum zihnime ilk defa ihanet etti.


02.12.2017

.

23.09.2023

.

İhtilal (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin