ON İKİNCİ BÖLÜM

938 65 7
                                    

-Nereye gidiyoruz diye sordu sakura.
-Uzushiogakure diye cevapladı naruko Sakura.
-Uzushiogakure'yi hatırlıyorum, uzun ömürlülük köyü olarak da adlandırılıyordu, çünkü orada yaşayan insanlar çok uzun süre yaşıyorlardı, ama sadece bir klan burada ikamet ediyorlardı, ancak dediğim gibi artık orda yaşayan kimse yok dedi Tazuna.
-Niye ya? dedi Sakura merakla sordu.
-Bunu size öğretmiyorlar mı diye tazuna alayla sordu ona.
-Aslında ilk kez Uzushiogakure'yi duydum dedi Sakura.
"Naruto burayı nerden biliyor diye içi içini yiyordu.
-Uzushiogakure biz daha doğmadan önce yok edildi, Sakura dedi Naruko üzgün bir sesle açıklayarak.
-Nasil bilebilirsin, Naruto dedi Sakura şaşkınlıkla Naruko ona yandan bir bakış attı.
-Uzushiogakure'nin tahrip edilmesinin nedeni, diğer ulusların fuinjutsu becerilerinden korktukları içindi, Konoha'nın elbette onlarla ittifak kurmasından korktu çünkü onlar ile yakın ilişki içindeydik, köy kurulmadan önce Senju klanı daima onlara yakındı. Bu yakınlaşma Diğer ulusları korkuttu, bu nedenle diğer uluslar çok güçlü olduklarını düşünerek onları yok etti klanın diğer yok edilme sebebiyse devasa miktarda çakraları olması ve kuyrukluların gücünü kontrol altında tuyabiliyor olmaları dedi Naruko kuramanın ona anlattıklarıyla bunları biliyordu.
-Sen nerden biliyorsun diye şaşkınlıkla sordu Sakura onun kendinden daha çok şey bilmesini kıskanıyordu Naruko tam ona cevap verecekken.
-Hey, şimdi düşündüğümden, sanırım klanın adı Uzu bir şeydi, Uzu ...dedi Tazuna adını hatırlamaya çalışıyordu
-Uzumaki tebayo dedi Naruko.
-Evet buydu adı Uzumaki demedin mi Diye sordu Tazuna.
-Naruto? dedi Sakura, Naruko'ya bakarken sordu.
-Evet ben klanın son üyelerinde biriyim orada benim için önemli bir şey var dedi Naruko.
-Gerçekten onlara benzemiyorsun, kızıl saçlarının olduğunu hatırladım dedi tazuna.
-Ben daha çok babama benziyorum tebayo~kızıl saçını gösterdi~annemden sadece bu kızıl saç tutam var dedi Naruko yüzünde mutlu bir gülümsemeyle bunları söylemişti çünkü bunlarla gurur duyuyordu.
-Hokagenin baban olduğunu şöylemiştin öyle değil mi dedi tazuna.
-Evet dedi Naruko.
-Naruto Minato-sensei benziyor peki oraya gittiğinde ne yapacaksın dedi kakashi.
-Orda önemli bir şey olduğunu söylemiştim kakashi-nii dedi Naruko.
"Ben de ne olduğunu bilmiyorum ki dedi içinden.
-Tamam ne kadar kaldı dedi kakashi.
-Çok fazla değil dedi Naruko.

Yirmi dakika sonra uzushiogakureye varmışlardı. Şehre adım attıkları anda şehir bir uzumakinin varlığını hissetmişti sanki.
-Buraya daha önce bir ekiple gelmiştik ama böyle bir şey olduğunu hatırlamıyorum dedi kakashi Naruko etrafına bakıyordu bir sürü fuinjutsu mührü vardı.
-Sakın bir adım daha yaklaşmayın dedi Naruko bağırarak.
-Ne oldu dedi kakashi şaşkınlıkla.
-Mühürler benim varlığımla harekete geçti eğer yaklaşırsanız sizi mühürleyecekler bundan sonra tek başıma devam etmeliyim dedi Naruko.
-Saçmalama dedi Sasuke.
-Ölmek mi istiyorsun dedi Naruko ona cevap olarak.
-Sizin ölmenizi istemiyorum dedi Naruko.
-Tamam burda olacağız ama bir saatten fazla orda kalırsan içeri geleceğim dedi kakashi.
-Bende dedi Sasuke onu merak ediyordu.
-Tamam dedi Naruko pes etmiş bir şekilde Naruko şehrin içerisinde ilerlemeye başladı kakashilerin olduğu yerden uzaklaştığında Kurama da ortaya çıkmıştı. Kurama diğer yarısının olduğu yeri hissediyordu.
-Naruko burdan dedi Kurama ona yıkılmış bir sarayın alt kısmını göstererek Naruko oraya girdiği an dönüşüm jutsusu bozulmuştu.
-Ne oldu böyle dedi naruko.
-Sorun yok zaten böyle olacaktı dedi Kurama.
-Peki burda ne arıyoruz dedi Naruko koridordan geçerken.
-Diğer yarımı onunla buluştuğumda biriyle tanışacağız dedi Kurama. Naruko pek bir şey anlamasa da kuramayı takip etti. Koridorun sonuna geldiklerinde maskelerle dolu bir odaya geldiler Kurama maskelere baktı.
-Naruko şu maskeyi kır dedi Kurama ona bir maskeyi göstererek. Naruko maskeyi kırdığında içinden iki ruh çıkmıştı maskeyi bir uzumaki kırarsa ruhlar şekillerini alabiliyordu. Kurama da bunu kullanmıştı ruhlar şekillerini aldığında biri kuramanın diğer yarısı diğeriyse dördüncü hokageydi.
-Naruko burda ne işin var diye sordu ama aslında biliyordu kuramanın diğer yarısı söylemişti.
-Seçilmiş kişinin sen olacağın aklıma gelmezdi dedi diğer Kurama
-Henim neyim varmış dedi Naruko
-Bir şey yok Kurama başlayalım dedi diğer Kurama. Kurama başını salladı iki yarıda birleşmişti ve her yere çok büyük bir güç yayıyordu hokage küçük kızının yanına geldi.
-Naruko kendine dikkat et seni her zaman seveceğim annen de öyle kurama sana iyi bakacaktır dedi hokage üzgün bir gülümsemeyle.
-Baba dedi naruko ağlayarak ona sarılmaya çalıştı ama hokage sadece bir ruhtu Naruko ellerine boş gözlerle baktı.
-Üzülme sanırım küçük kızım biraz büyümüş kakashi burda mı diye hokage ona sordu.
-Dışarda dedi Naruko.
-Ona bir kaç şey söylemem lazım dedi hokage Naruko başını salladı.
-Anneme güzel ve dengeli beslendiğimi sık sık banyo yaptığımı ve onu çok sevdiğimi söyle çok daha güçlü olacağım ve annemin hayalini yerine getireceğim dedi Naruko.
-Söyleyeceğim dedi hokage.
-Hokage burdan çıkman lazım dedi kurama. Hokage dışarı çıkarken kurama ona biraz çakra verdi.
-Onları bizden biraz uzak tutman lazım dedi Kurama. Hokage başını salladı ama kızı için endişeliydi.
-Ona bir şey olmayacak değil mi diye hokage endişeyle sordu.
-Onu koruyacağım bunu biliyorsun dedi Kurama.
-Biliyorum dedi hokage ve dışarı çıktı. Dışardakiler o büyük çakrayı hissetmişti kakashi Naruko için endişeliydi ona bir şey olursa senseine ne söylerdi.
-Kakashi-sensei bu büyük çakra da ne dedi Sasuke.
-Bilmiyorum dedi kakashi bir kaç dakika geçmesine rağmen o çakra hala ortadan kaybolmamıştı.
-Artık içeri giriyorum dedi kakashi sabrı taşmıştı artık.
-Orda dur kakashi dedi minato.
"Tam zamanında gelmişim dedi içinden.
-mina.to sen.sei dedi kakashi kekeleyerek. Sanırım yalnış görüyordu gözünü de ovaladı ama hala ordaydı.
-Sizin burda ne işiniz var dedi kakashi.
-Uzun hikaye ama burdan daha fazla geçmenize izin veremem dedi dördüncü hokage.
-Ama o sizin çocuğunuz dedi kakashi.
-Kakashi ona bir şey olmasına izin verirmem bunu biliyorsun dedi hokage.
-Ama onun içine kyubiyi mühürlediniz dedi sasuke.
-Sen kimsin diye sordu hokage onu tanımıyordu.
-Uchiha Sasuke dedi Sasuke.
-Sen fugaku ve mikatonun oğlu musun çok büyümüşsün bak Sasuke onun buraya geleceğini o beş yaşındayken biliyordum dedi hokage.
-Nasıl dedi kakashi.
-Onun içine mühürle beraber çakramı da koymuştum onunla konuştum kushinayla beraber dedi hokage.
-Siz onu bu devasa çakrayla yalnız bıraktınız dedi Sasuke şaşkınlıkla.
-Nasıl bu yaparsınız o sizin oğlunuz dedi Sasuke.
-Oğlum dedi hokage şaşkınlıkla.
-Sanırım bazı şeyleri bilmiyorsunuz bunu size ben söyleyemem onun kararlarına her zaman saygı duyacağımı söyledim dedi hokage. İçerden bir kükreme ve çığlık duyduklarında minato kakashiye baktı kakashiye doğru yaklaştı kakashinin kulağına fısıldadı.
-Sizi oyalamam bu kadar kakashi ona iyi bak. O kendine bakabilir bunu biliyorum ama o benim kızım ona değer verdiğin için teşekkürler dedi hokage ortadan kaybolurken.
-Bu da neydi dedi Sakura. Sakura bunları söylerken Sasuke Naruko'nun olduğu yere doğru koşmaya başladı.

Sizce narukonun kız olduğunu öğrensinler mi yoksa chunin sınavlarında mı öğrensinler bu haftasinu ödevlerimi bitirmeye çalışacağım hızlı bölüm gelebilir
Yorum ve vote verirseniz sevinirim

SASUKE💗NARUKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin